Centraal Moderatortopic I
dinsdag 15 april 2014 om 10:47
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
vrijdag 2 mei 2014 om 13:14
quote:ClaudeFiolle schreef op 30 april 2014 @ 22:19:
Op de mobiele site zitten we nu al vele maanden tegen de blogs van ene LoveBird aan te kijken, die, volgens diezelfde lijst met blogs, al negen maanden geleden gedag heeft gezegd.
Volgens mij is dit al vaker gemeld hier, maar er gebeurt verder niet zo veel mee. Alhoewel, af en toe draait iemand aan een knopje waardoor er werkelijk stokoude blogs te zien zijn:
[afbeelding]
Een blog van 44 jaar geleden. Goh. Toen brachten the Beatles Let it Be uit.
Beste ClaudeFiolle,
Excuses voor mijn late reactie ik had jouw bericht over het hoofd gezien.Ik heb er naar gekeken en de oorzaak van het probleem gevonden. Op de mobiele site worden de feeds ingeladen van de oude VIVA bloggers. Helaas kan ik deze feeds niet zelf naar de nieuwe feeds aanpassen. Ik ga het doorgeven aan TD.
Met vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
Op de mobiele site zitten we nu al vele maanden tegen de blogs van ene LoveBird aan te kijken, die, volgens diezelfde lijst met blogs, al negen maanden geleden gedag heeft gezegd.
Volgens mij is dit al vaker gemeld hier, maar er gebeurt verder niet zo veel mee. Alhoewel, af en toe draait iemand aan een knopje waardoor er werkelijk stokoude blogs te zien zijn:
[afbeelding]
Een blog van 44 jaar geleden. Goh. Toen brachten the Beatles Let it Be uit.
Beste ClaudeFiolle,
Excuses voor mijn late reactie ik had jouw bericht over het hoofd gezien.Ik heb er naar gekeken en de oorzaak van het probleem gevonden. Op de mobiele site worden de feeds ingeladen van de oude VIVA bloggers. Helaas kan ik deze feeds niet zelf naar de nieuwe feeds aanpassen. Ik ga het doorgeven aan TD.
Met vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
vrijdag 2 mei 2014 om 15:00
quote:ModeratorViva schreef op 02 mei 2014 @ 12:57:
Het topic 'Help deze kinderen en hun moeder' is inmiddels verwijderd ivm oproepje.
Bedankt voor het melden!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
wel jammer, want het topic was verder best wel boeiend.
is het misschien mogelijk hem terug te zetten, maar de oproep eruit te halen?
Het topic 'Help deze kinderen en hun moeder' is inmiddels verwijderd ivm oproepje.
Bedankt voor het melden!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
wel jammer, want het topic was verder best wel boeiend.
is het misschien mogelijk hem terug te zetten, maar de oproep eruit te halen?
vrijdag 2 mei 2014 om 17:53
zaterdag 3 mei 2014 om 13:10
quote:rochel schreef op 03 mei 2014 @ 12:47:
wat een leuk motto heb jij, mod!
Dank je, maar daar is dit topic eigenlijk niet voor bedoeld! Verdere off-topic berichten zullen daarom worden verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
wat een leuk motto heb jij, mod!
Dank je, maar daar is dit topic eigenlijk niet voor bedoeld! Verdere off-topic berichten zullen daarom worden verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zondag 4 mei 2014 om 12:43
quote:beelicious schreef op 04 mei 2014 @ 12:35:
Kan ons topic een titel change krijgen?
Positieve test in Februari 2014
Van positieve test in februari 2014 -> uitgerekend in oktober 2014 deel 2?
Titel is veranderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Kan ons topic een titel change krijgen?
Positieve test in Februari 2014
Van positieve test in februari 2014 -> uitgerekend in oktober 2014 deel 2?
Titel is veranderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zondag 4 mei 2014 om 16:12
Het topic 'ook partner uitgezonden naar kunduz' is nog een beetje actief. Kan de titel aangepast worden in 'partner uitgezonden'?
Want dat is algemener. Er zijn geen uitzendingen meer naar Kunduz, maar bv wel Somalië en Mali.
1 algemeen topic waar iedereen samen kan komen die een partner heeft die uitgezonden is ongeacht welke gebied.
Want dat is algemener. Er zijn geen uitzendingen meer naar Kunduz, maar bv wel Somalië en Mali.
1 algemeen topic waar iedereen samen kan komen die een partner heeft die uitgezonden is ongeacht welke gebied.
zondag 4 mei 2014 om 16:29
quote:sarah00 schreef op 04 mei 2014 @ 16:12:
Het topic 'ook partner uitgezonden naar kunduz' is nog een beetje actief. Kan de titel aangepast worden in 'partner uitgezonden'?
Beste sarah00,
De titel is aangepast.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Beste sarah00,
De titel is aangepast.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
zondag 4 mei 2014 om 16:40
quote:sarah00 schreef op 04 mei 2014 @ 16:36:
Beste sarah00,
De titel is aangepast.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva[/quote]
Fijn, dank je wel.
Om het nog wat algemener te maken... In de eerste zin staat "naar Kunduz" mag dat ook weg?
Natuurlijk
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Beste sarah00,
De titel is aangepast.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva[/quote]
Fijn, dank je wel.
Om het nog wat algemener te maken... In de eerste zin staat "naar Kunduz" mag dat ook weg?
Natuurlijk
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
zondag 4 mei 2014 om 21:23
quote:redhothead schreef op 04 mei 2014 @ 20:17:
Hallo mods, ik wil jullie vragen het topic "4 Mei, wat doe jij?" te sluiten. Dit omdat ik niet wil dat het verzand in discussies over welles nietes en medelanders, dat was namelijk geheel niet mijn bedoeling.
Beste Redhothead,
We zien voor nu nog geen reden om je topic te sluiten. Mocht het uit de hand lopen dan zullen wij gepaste maatregelen treffen.
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
Hallo mods, ik wil jullie vragen het topic "4 Mei, wat doe jij?" te sluiten. Dit omdat ik niet wil dat het verzand in discussies over welles nietes en medelanders, dat was namelijk geheel niet mijn bedoeling.
Beste Redhothead,
We zien voor nu nog geen reden om je topic te sluiten. Mocht het uit de hand lopen dan zullen wij gepaste maatregelen treffen.
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
zondag 4 mei 2014 om 21:33
quote:redhothead schreef op 04 mei 2014 @ 20:17:
Jammer.
Jammer dat, vind ik, op het forum op het ogenblik veel discussies in een Nederlanders < > medelandersdiscussie ontaarden, zonder reden maar met grove ongenuanceerde en vooroordelende uitspraken.
Liever modereren dan sluiten zou ik zeggen, voor het 4-5 mei topic maar ook de andere topics.
De meeste opmerkingen zijn nèt niet stafwaardig maar gaan wel nèt over de grens van beschaving vind ik.
Jammer.
Jammer dat, vind ik, op het forum op het ogenblik veel discussies in een Nederlanders < > medelandersdiscussie ontaarden, zonder reden maar met grove ongenuanceerde en vooroordelende uitspraken.
Liever modereren dan sluiten zou ik zeggen, voor het 4-5 mei topic maar ook de andere topics.
De meeste opmerkingen zijn nèt niet stafwaardig maar gaan wel nèt over de grens van beschaving vind ik.
Je bent zelf een theepot
zondag 4 mei 2014 om 23:06
quote:prada schreef op 04 mei 2014 @ 23:01:
Beste Mods, hoe kan ik een andere naam aannemen, wat ik dus op de andere pijlers kan aannemen? Mag ik dan hetzelfde mailadres gebruiken, dat lijkt me wel zo fijn. Of moet ik me dan opnieuw aanmelden met een nieuw mailadres?
Beste Prada,
Als je een andere nick wilt aanmaken, heb je een ander emailadres voor nodig om je aan te melden. Je bent verder vrij om twee of meer nicks te hebben, je mag alleen niet met meer dan 1 nick in een topic reageren.
met vriendelijke groet,
Junior
Beste Mods, hoe kan ik een andere naam aannemen, wat ik dus op de andere pijlers kan aannemen? Mag ik dan hetzelfde mailadres gebruiken, dat lijkt me wel zo fijn. Of moet ik me dan opnieuw aanmelden met een nieuw mailadres?
Beste Prada,
Als je een andere nick wilt aanmaken, heb je een ander emailadres voor nodig om je aan te melden. Je bent verder vrij om twee of meer nicks te hebben, je mag alleen niet met meer dan 1 nick in een topic reageren.
met vriendelijke groet,
Junior