Gezondheid alle pijlers

Fibromyalgie

08-04-2014 11:45 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las van de week hier ergens op het forum dat fybromyalgie geen echte ziekte was. Ik dacht altijd dat het een soort reuma is. Valt het onder de categorie van ME en muisarmen? Het ljkt me erg als je deze diagnose hebt en er wordt ontkend dat deze ziekte bestaat. Zelfs ook door sommige artsen, las ik vanochtend op internet.

Ik wil graag jullie mening horen, hoe jullie dit zien.

Alvast bedankt.
Loslaten en laten gaan, Billy Jay (hoewel ik het ook moeilijk naast me neer kan leggen.. )
Later is nu
Heeft er iemand hier tips voor een leuke praatgroep (naast deze ) op het www?

Ik heb me een tijdje geleden aangesloten bij een groep op facebook maar ik geloof niet dat ik me daar thuis voel (er wordt bijna alleen maar heel veel geklaagd) en ik merk dat ik daar niks mee, en niks aan, heb.

Dreamer ik heb gegoogled op FibroDees, waar je me elders op wees, maar die heb ik niet kunnen vinden.
quote:Dreamer schreef op 03 mei 2014 @ 23:12:

Loslaten en laten gaan, Billy Jay (hoewel ik het ook moeilijk naast me neer kan leggen.. )

Ik breng te veel tijd door op facebook.

(Wilde 'vind ik leuk' aanklikken )
Slikt 1 van jullie naproxan tegen de pijnen? Ik zit hier nu denk ik zo'n 10 jaar aan en merk dat mijn maag hier steeds meer last van heeft (hevige pijnen) heb al maagbeschermers gehad. Oxnogiets? 20mg.. Werkt na een tijdje niet meer heb nu ook iets voor mijn restless leggs (tavonin) eerste maand nergens last van gehad (maag) maar merk nu dat dit medicijn ook last veroorzaakt. Wat slikken jullie tegen de pijnen?
Ik slik Amyriptyline en Tramadol.

Ik 'doe' het daar goed op. Zo goed als goed kan zijn bedoel ik dan. Ik kan mijn werk blijven doen en mijn huishouden op de rit houden met aanzienlijk minder pijn dan dat ik zou hebben zonder medicatie.
Ik slik geen zware pijnstillers, maar wel de oxymazepan (oid) 2x 40 mg tegen maagpijn. Ik zou eens met de dokter praten, Titato.

Fibrodees is gestopt, helaas. Er is nog de FES (Fibromyalgie en samenleving) Als je daar lid van wordt, kun je op het forum. Maar dat forum is niet echt actief. Wel met positief ingestelde mensen

Daarnaast lees ik nog op 'onzichtbaar ziek' gaat over meer zieken dan alleen fibro. Is ook een facebook van.
Later is nu
Ik heb me nu aangesloten bij 'Fibromyalgia, a positive grip on FM' voor Nederlands, Afrikaans en Engels. Ik ben benieuwd.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven