Mode & Beauty alle pijlers

Nagels!

03-05-2014 12:48 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe zien jouw nagels er vandaag uit? Welke nagellak heb jij op?

Ik draag nu 156 me & my lover van essence, een rode sparkle sand nagellak.
Spontaan door dit topic maar even mijn nagels gelakt.

Nu op de nagels sally hansen resurrection.
quote:madgelinds schreef op 06 mei 2014 @ 20:33:

Spontaan door dit topic maar even mijn nagels gelakt.

Nu op de nagels sally hansen resurrection.Even opgezocht op Google, ziet er mooi uit
Chinchilly van essie. Ben er helemaal weg van. Op mijn tenen een knalroze van essie, geen idee hoe de kleur heet want ik heb het bij een salon laten doen in het buitenland en ben vergeten de kleur te vragen.
Heel lichtgeel van Maybelline, net nieuw
quote:marijevs92 schreef op dinsdag 06 mei 2014 21:30 Heel lichtgeel van Maybelline, net nieuwLookout lemon is de naam!
Weet iemand hier of je ook gewone nagellak over gelnagels kan doen? Ik ben de gouden glitters tips een beetje zat!
Whopper: is die chinchilly nou een licht of medium grijs? ik heb er swatches van bekeken en het wisselt nog al per plaatje. Op het ene plaatje lijkt het ook grijzer dan de ander.
Kiki, dat kan.

Alleen met verwijderen even opletten dat je een remover zonder aceton neemt
Internagelaktisch
quote:Scamp schreef op zaterdag 03 mei 2014 13:31 Deze Masque?Ik heb deze even na-geaapt zo zien mijn nagels er nu dus ook uit!
Internagelaktisch
Mijn nagellak zit er nu al voor de 4e dag op en het zit nog steeds goed :O, misschien maar vaker Maybelline nagellak kopen :-)
Cnd Shellac Fedora :-)
Ik heb sinds een maand nagels (gestopt met nagelbijten, olé!) en draag nu het kleurtje links onder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven