zwanger. En nu?

10-05-2014 20:19 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een klein probleempje - nouja, klein. Eerder een groot probleem.

Sinds 4 maanden heb ik een vriend. Toen wij elkaar net leerde kennen heb ik hem verteld dat ik de pil slik. Maar eigenlijk gebruik ik die niet, want ik was voor heen niet seksueel actief.

2 maanden geleden hebben wij voor het eerst seks gehad, het gebeurde onverwachts en ik stond er niet bij stil om te vertellen dat ik dus geen pil gebruik (erg dom!)

Condooms waren niet bij de hand, vond hij overigens niet nodig want hij weet niet beter dan dat ik beschermd ben voor een zwangerschap.

En nu ben ik 6 weken zwanger, 2 weken geleden toen ik een test deed geloofde ik het niet. En de test daarop niet. Sinds kort dringt het tot mij door dat ik echt zwanger ben.

Mijn vriend weet dit niet. Omdat ik niet weet hoe ik dit aan hem moet vertellen?

Ik ken het gezegde: wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten.

Maar wat moet ik nu doen? En hoe moet ik dit hem vertellen?
Je hebt gewoon gelogen over A-C. Ik zeg vertellen en gelijk door naar de huisarts.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat een rotstreek om hem erin te luizen.

Maar ook slecht om geen condoom te gebruiken.

Jullie zijn dus allebei stom geweest.

Wat nu? Vertel het je vriend meteen en bedenk dan wat jullie willen.

Ben je in een positie om een kind op te voeden?
ga er maar vanuit dat die relatie over is als je dit verteld hebt. Zo'n leugen aan het begin van een relatie. En dan ook nog eens 1 met zulke grote gevolgen!
Wat ben ik toch weer blij dat ik geen man ben.

Eens met Housewife.
Huts!
Wat ben je een shitwijf zeg. Je hebt hem er willens en wetens ingeluisd, immers: onbeschermde seks kan een zwangerschap als gevolg hebben.

Oh oh ik hoop zo dat hij heul boos op je wordt.
this too shall pass..
Hoe oud ben je TO?

Ik krijg de indruk dat je nog erg jong bent.

Waarom heb je gezegd dat je aan de pil was als je dat helemaal niet was? Echt waarom zou je dat doen?
In ieder geval zul je nu moeten bedenken of je het wilt/kunt houden of niet.
Huts!
OP meltdown in 5,4,3,2,1........
quote:patsy_stone schreef op zaterdag 10 mei 2014 20:26 Hoe oud ben je TO?

Ik krijg de indruk dat je nog erg jong bent.

Waarom heb je gezegd dat je aan de pil was als je dat helemaal niet was? Echt waarom zou je dat doen?

Ik ben 20 jaar.

Ik heb gezegd dat ik aan de pil was omdat ik dacht dat het niet serieus zou worden. Daarnaast ben ik erg moeilijk als het gaat om seks met iemand, het moet echt klikken. Ben geen type die het met iedereen doet
Alsof pilgebruik je een hoer maakt. Maar ja. Als je seks hebt zonder na te denken over A-C ben je dom. En nu is het aan jou hoe groot je dit probleem zelf laat worden.
En wat wil je zelf? Arbortus of houden? Ik denk wel dat je het tegen je vriend moet vertellen en er samen over praten, ja het is een kutstreek maar er is nu al wel een kind de dupe van. En wees eerlijk tegen hem dat je hebt gelogen over je ac. Sterkte en succes
quote:semi20 schreef op 10 mei 2014 @ 20:31:

[...]

Ik ben 20 jaar.

Ik heb gezegd dat ik aan de pil was omdat ik dacht dat het niet serieus zou worden. Daarnaast ben ik erg moeilijk als het gaat om seks met iemand, het moet echt klikken. Ben geen type die het met iedereen doetBlablabla....praatjes, praatjes.....of uuhh leugens leugens leugens. Je mag dan wel geen type zijn die het met iedereen doet, maar wel het type dat willens en wetens liegt en bedriegt......
IME wegwezen.
Dat is wel het meest naïeve standpunt wat ik ooit over ac gehoord heb.

Nogmaals TO: aan jou de beslissing. Ga je alleenstaande moeder worden of niet.
Huts!
Nú? bijna negen maanden wachten en ben je moeder.
quote:semi20 schreef op 10 mei 2014 @ 20:31:

[...]

Ik ben 20 jaar.

Ik heb gezegd dat ik aan de pil was omdat ik dacht dat het niet serieus zou worden. Daarnaast ben ik erg moeilijk als het gaat om seks met iemand, het moet echt klikken. Ben geen type die het met iedereen doetEn toen het er wel van kwam had je niet het heldere idee om te vertellen dat je géén pil slikt?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Fame schreef op zaterdag 10 mei 2014 20:36 IME wegwezen.Waarom?! Ik zeg toch niets verkeerds?!
quote:itsmyempire schreef op zaterdag 10 mei 2014 20:38 Waarom?! Ik zeg toch niets verkeerds?!Nee. Maar voordat je het wel doet. We kennen jouw lobby.
OMG.

Het is maar goed dat ik geen kinderen heb, en al helemaal geen zoon.

Ik denk dat ik zijn pik zou dicht purren tot zijn 30e.
Huts!
Ik weet dat ik niet verteld heb over de pil. Daarom ben ik niet op dit forum gegaan.

Ik wil tips en adviezen over hoe ik dit moet oplossen
quote:Fame schreef op zaterdag 10 mei 2014 20:39 Nee. Maar voordat je het wel doet. We kennen jouw lobby.Ik ben vandaag in een vrolijke en vergevingsgezinde bui!
Weghalen of alleenstaande moeder worden.

Meer smaken zijn er niet.

Dat kun je toch zélf ook wel bedenken?
Huts!
quote:itsmyempire schreef op zaterdag 10 mei 2014 20:40 Ik ben vandaag in een vrolijke en vergevingsgezinde bui!Ik ook. Ik probeer je af en toe tegen jezelf te beschermen. Ontwikkeling hè.
quote:semi20 schreef op 10 mei 2014 @ 20:40:

Ik weet dat ik niet verteld heb over de pil. Daarom ben ik niet op dit forum gegaan.

Ik wil tips en adviezen over hoe ik dit moet oplossenWil je een kind en ben je financieel en emotioneel in staat om een kind (alleen) op te voeden?
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven