Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
welkom Lafjoetwo !! Veel plezier vandaag

Bas ? welke bas ?? (bitterandsweet of bedoel je een andere bas ? )
JOUW Bas Vleertje

Die van Vodafone
Peas on earth!
Lafjoe; veel plezier op de bruiloft! Hoop niet dat die bij mij in de buurt wordt gehouden, want hier onweert en regent het nu! Hoop dat het overgaat, want ga vanmiddag met kids van het werk naar een grote speeltuin... Al hebben ze volgens mij ook een overdekt gedeelte.

Hihi Vleertje, hoe kan je nu 'jouw' Vodafone Bas vergeten!

Hier ook niet zoveel te melden, gisteravond heerlijk geluierd en even de 'vervelende' dingen van het samenwonen met LJ besproken. Omdat hij het huis in zijn eentje koopt en ik bij hem ga 'huren', had ik het idee dat alle risico's voor mij zijn (als het uit gaat amper imboedel over, ik sta op straat, enz. Dus wil toch wel wat op papier hebben. Maar wat ik niet wist is dat er voor LJ ook wel wat risico's aanzitten, omdat hij wel voor een dusdanig bedrag gaat kopen dat hij mijn financiele bedragen wel nodig heeft mochten er dingen in de toekomst voor hem minder gunstig uit gaan vallen. Ik was wel even positief verbaasd dat hij dus blijkbaar wel heel veel vertrouwen in ons heeft!
Hallo,

Hier even een zeer zenuwachtige Sun die vanavond deet heeft met CM. Bibberbibber.

Lafjoe, gewoon schrijven hoor! Ben trouwens wel benieuwd of er nog meer actieve meelezers zijn niet nooit posten. Wel grappig! Kom allemaal lekker schrijven, veel te leuk!

HM, wel spannend hoor samenwonen. Misschien kun je evt wel op papier zetten wat jullie afspraken zijn? Mocht het toch misgaan, dan heb je dat duidelijk. Evt kunnen jullie misschien een samenlevingscontract opstellen?

Vleertje toch, heb je verf in je hoofd of zo? Hoe kun je nou jouw Bas van Vodafone vergeten? Geen RP maar WR (Web Relations)! Heel verstandig om WL even op een laag pitje te zetten.

Pop blijft nog lekker even genieten van PMB. Ach, zo kan het ook, toch? Geniet er dan wel van hoor!

Prinseske je ziet er erg vrolijk uit vandaag. Wat heb je allemaal op je to do-list? Klinkt alsof je heel wat van plan bent.

Lyc, goed dat je hulp hebt gezocht. Zet hem op!

Hmmm ik moet mijn tas inpakken. Ik stel het maar uit, maar straks moet ik mij weer haasten. Ik hoop echt dat het leuk is.

Met die andere jongen waarmee ik afgelopen weekend had gezoend, NZ, heb ik volgende week afgesproken. Gaan we samen eten. Ik heb dus nu twee dates in het vooruitzicht. Niks voor mij, dit soort dingen. Ik richt me liever op één man tegelijk.
ooh die basssss ..

Bas was overbodig.. rekening is binnen en t viel mij reuze mee had gedacht dat ik wel tig honderd euro kwijt zou zijn.. Maar t bleef onder de 100 ..

Vandaag samen met dinnetje de plintjes in de woonkamer geschilderd.. ooeehh errug mooi geworden.. Jammer alleen dat dinnetje met der verfklauwen op mijn bruine muur ging leunen..

Duss kan stukkie muur overnieuw sausen .. Thanks Girl ..

verder de slaapkamer nog een keertje gedaan nu zit er 3 lagen op en nu vinden we t genoeg geweest.. Zoals vriendinnetje al zei : Je bent hier alleen maar om te slapen of te neuken..

Kreeg een brief van t Gas en electra maatschappij dat ik niet aangesloten kon worden omdat ik anders bij mijn vorige leveringsmaatschappij een boete moest gaan betalen. Kon dus niet overgezet worden volgens Oxxio..

Heel vreemd want heb geen vorige leveringsmaatschappij.. waarschijnlijk zijn ze in de war met mijn ouderlijk huis.. Maar heb nb hen duidelijk verteld dat ik als enige verhuis en de rest gewoon er bleef wonen en ik dus vanuit mijn ouderlijk huis vertrek..

Met ze gebeld , maar ze konden er geen wegwijs uit worden.. schiet lekker op ...Maandag moest ik maar weer ff bellen..

straks met pa ff naar de kwantum om laminaat te bestellen , aangezien we nogal wat pakken nodig zijn , zei de kwantum meneer vanmiddag dat t beter was dat we t ff gingen bestellen , ze hebben meestal niet genoeg pakken op voorraad..
Ben benieuwd hoe Sun het heeft op haar date!!

Vleer, altijd vragen met wie je hebt gesproken bij zo'n bedrijf. Dan kan je altijd aanhalen: "maar meneer de Vries zei zus of zo"

Lyc, je klinkt al stukken rustiger! Slim dat je die wachttijdbemiddeling hebt aangevraagd, ook al helpt het niks, voor je eigen gevoel heb je er dan alles aan gedaan!
quote:Vleermuis28 schreef op 04 juli 2008 @ 17:21:

Zoals vriendinnetje al zei : Je bent hier alleen maar om te slapen of te neuken..Nou nou....
Sun; dat is ook inderdaad wat ik wil; dingen op papier zetten. Niet bij een notaris of weet ik wat, maar gewoon een papiertje met onze handtekeningen eronder over inboedel en dat LJ mij bij wijze van spreken niet 's nachts op straat kan zetten.

Ik ben trouwens ook erg benieuwd hoe je date is geweest!

Vleer, dat schiet lekker op met je huisie

Lyc; hoe is het jou nu?

Xan; je kan wel heel braaf 'Nou nou' zeggen, maar wat doe jij dan nog meer op de slaapkamer dan slapen en neuken???

Ik heb een heerlijk relaxed avondje gehad. LJ is lekker stappen met zijn vrienden en ik heb heerlijk lopen rommelen met een lekker muziekje op. Nog geen zin om te gaan slapen eigenlijk, kan altijd ontzettend genieten van zo'n late avond als "de halve wereld slaapt." Maarja, morgen weer werken, dus duik er toch maar in!
HM niet doen hoor .. laat dingen vastleggen met iemand erbij !! onafhankelijk iemand .. anders is t niet rechtsgeldig !!

Een vriendin van mij heeft dat ook gedaan , leuk hun beide handtekeningen eronder maar toen ze uitelkaar gingen. Stond zij dus wel mooi op straat , had ze geen poot om op te staan.
quote:Halvemaan schreef op 04 juli 2008 @ 23:58:

Xan; je kan wel heel braaf 'Nou nou' zeggen, maar wat doe jij dan nog meer op de slaapkamer dan slapen en neuken???

Praaaaaaten....

Vanaf het moment dat hij zijn ogen opendoet.... zucht...
Peas on earth!
Tis wél gezellig hoor
Peas on earth!
Dacht dat alleen vrouwen zo veel konden kletsen

Vleer, dat klussen is altijd zo vermoeiend vind ik, maar als je het resultaat dan weer ziet, is het echt genieten.

HM, bevestiging is erg prettig, maar twijfel je dan aan jullie relatie?

Sun hoe was je date???

Moet er nog wel een beetje in komen, meelezen is makkelijker dan posten. En natuurlijk dank voor jullie welkom.

Bruiloft van nichtje was erg leuk. Toen we de andere bruid gingen ophalen, kwam de regen echt met bakken uit de lucht, maar daarna was het ook helemaal afgelopen met de natiigheid en heeft de zon de rest van dag geschenen.

Erg leuk om 2 bruidjes te zien. Allebei in een hele mooi jurk. Ze zagen er zo verliefd en gelukkig uit. Daar krijg ik altijd een heel warm gevoel van.
Jaaaa Sunnnn.... hoe was je date?!

Verliefde stelletjes zijn leuk om te zien, helemaal op trouwdagen! Gelukkig dat de regen snel over was, dat maakt de dag wel wat opgewekter!

Wij hebben lekker relaxed weekend! Ik heb een iPod gekocht voor de vakantie
Peas on earth!
Lafjoe; moeilijke vraag die je stelt Een korte versie van het antwoord is dat mijn 2 laatste serieuze exen me niet het gevoel gaven dat ze helemaal voor me gingen. Mijn laatste ex heeft het drie weken voordat hij bij me in zou trekken het uitgemaakt. Een vriendje die dus nu al (we zijn pas 6 mnd samen) zulke serieuze plannen met me maakt voelt als een verademing. Ik heb namelijk heel veel moeite om erop te vertrouwen dat ook hij er niet tussen uit knijpt.

(En daarbij komt dat ik zelf ook nogal een twijfelaar ben op dit gebied en nogal een grote angst heb om zowel emotioneel als praktisch afhankelijk van hem te worden. Enerzijds dus door teleurstellingen in het verleden, anderzijds ook omdat het sowieso in mijn karakter zit dat ik van niemand afhankelijk wil zijn.)

Trouwens echt top dat het weer bijtrok en dat die twee er zo gelukkig uitzagen gisteren! Altijd iets om zelf ook helemaal bij van te worden!

Hihi prinses, heb jij ook zo'n vent die 's ochtends meteen "gezellig" wakker is??!!!

Vleer; ik dacht dat een document wat je allebei ondertekent wél rechtsgeldig is, zolang het maar vrijwillig gebeurd. Een heel simpel voorbeeld; als je bvb een contract ondertekent bij je werkgever is dat toch ook rechtsgeldig, zonder dat daar een onafhankelijk iemand bij is geweest? Ik weet het allemaal niet zo goed hoor... Maar een samenlevingscontract of iets dergelijks is geen optie vinden we allebei, omdat ik totaal geen geld steek in het huis, in welke zin dan ook. En dan zou het niet eerlijk zijn wanneer LJ me zou moeten 'uitkopen' ofzo.

(ff klaagmodus aan, sorry meiden (en Xan))

Heb sowieso nu een beetje de balen van hem. Niet eens zo heel terecht waarschijnlijk, maar dat maakt in mijn gevoel niks uit. LJ was dus gister lekker wezen stappen met zijn vrienden, was pas om 6 uur thuis en had een hele leuke (en natuurlijk hele dronken ) avond gehad. Allemaal prima. Morgen is hij ook de hele dag weg. Ik had me dus vandaag heerlijk verheugd op een leuk avondje samen, al plannen om lekker onder de douche te tutten, me een beetje mooi te maken, gezellig doen. Maar goed, LJ heeft natuurlijk een ontzettende kater en ik voel me daardoor een beetje voor het blok gezet. Ik kan naar hem gaan en dan op de bank gaan zitten voor de tv, terwijl hij aan de andere kant ziek en zielig zit te zijn. En dan naar huis rijden of bij hem slapen, maar dan gaat om 6.30 de wekker (op mijn enige vrije dag deze week!). Of ik kan dus gewoon thuis blijven en mijn eigen dingen gaan doen. Maar dat is allebei totaal niet op wat ik me had verheugd en daar baal ik goed van. En vooral omdat ik dan niet weet hoe ik het op moet lossen.

Ik kan het tegen hem zeggen, dan voelt hij zich schuldig en daar wordt de avond voor ons allebei niet leuker op. Ik kan ook niks zeggen, maar weet dan ook echt niet wat ik moet kiezen. Want op dit moment vind ik het allebei niet leuk! En... daar komt mijn 'afhankelijksheidsdrang' weer, ik ben nu ook boos op mezelf dat ik mijn humeur door hem laat beïnvloeden!!!

Iemand goede tips?

(Ik ben zelf al heel hard aan het nadenken hoe ik mijn avond, zonder hem, alsnog tot een groot succes kan maken, maar met dit humeur en geen rooie cent heb ik niet heel veel inspiratie )

(Klaagmodus uit :):):):))
Vleer is alvast begonnen met t een en ander in te pakken , 2 dozen vol inmiddels..

En t lijkt nog niet eens een stuk leger in de kamer..
Hihi Vleer, das natuurlijk logisch dat het niet leger lijkt Ook al pak je spullen in, het blijven er evenveel! (Maar ik snap wel wat je bedoelt

Ik heb maar even een topic geopend over het 'gevalletje' van vanavond. Loop er namelijk vaker tegenaan en kan dan zo van mezelf balen! Is ook iets wat in zijn algemeen vragen bij me oproept. Wat kan je van die ander verwachten? Mag je 'onterecht' boos zijn? Hoe goed geef ik mijn grenzen aan?

Heb LJ wel gesproken en hij hakte de knoop door om elkaar niet te zien. Voor hem waren er ook niet echt redenen om elkaar wel te zien. Naar mij komen wilde hij niet en hij voelt zich toch ziekjes en dus is lekker in bed een dvdtje kijken voor hem prima, of dit nu met of zonder mij is maakt niet zoveel uit, vooral niet nu ik wel wat aandacht kan gebruiken. Maarja, voor mij maakt het dus wel uit... Maar goed, ik had zelf een keuze, heb die niet gemaakt (kon ik ook echt niet), dus moet ik eigenlijk niet zo zeuren!
HM lekker je vriendinnen bellen en met hen wat leuks doen , terrasje of lekker in de kroeg ff wat drinken , biosje o.d.

Ik snap je punt wel met LJ, heb daar zelf ook regelmatig last van gehad met RPO.

Ik verwacht dan iets of had iets in mijn gedachten en dan heeft de ander in ene andere plannen. En vind het ook lastig om daar mee om te gaan.

Ik ging vaak dan ff een stuk hardlopen en dan was ik mijn agressie , boosheid e.d er over weer kwijt. (plus dat ik dan moe was van t hardlopen en mezelf ging verwennen met een lekker bad , dvdtje e.d)
Ik begin steeds meer te twijfelen over mijn tv meubel die ik besteld heb. deze is 128x65x55.

Ik wilde een lange lage , maar die er stond in de winkel vond ik niet super mooi bovendien was die ook gelijk 150 euro duurder.

Maar ik twijfel nu of die ik nu besteld heb niet te klein is .. Denk dat t wel meevalt misschien moet ik t maar gewoon zien als t in mijn woonkamer staat. Kan je als t je niet aanstaat zon tv meubel nog ruilen ??
Ik heb mezelf al een schop onder mijn kont gegeven vleer Ga niet meer de deur uit (ben errug blut), en dinnetje die thuis is is zelf een soortgelijke geval aan het uitvechten met vriendje

Maar ga mezelf zo ff gunnen dat ik lekker onterecht boos ben op LJ, omdat mijn avond zoveel fijner had kunnen zijn. En dan lekker zonnenbanken en bankhangen met een zak chips en een goed boek! (Als ik me kan losmaken van dit forum )

Ben trouwens bang dat je, als je het tvmeubel in elkaar hebt gezet, je die niet meer kan ruilen om deze reden. Je kan wel in je nieuwe huisie alles goed opmeten (icm je tv) en dat dan proberen te visualiseren (bvb je tv op de grond en met een lint ofzo daaromheen de afmetingen van het meubel, lekker creatief!)
Goedzo HM !

ooh ik ben helemaal in mijn nopjes.. Die kennis die nu in t revalidatie centrum ligt , die dus 2 maanden in t zkh heeft gelegen vanwege herseninfarct.. Heeft mij kwartier geleden gebeld..

Zooo onwijs leuk gesprek was dat , ze vroeg hoe t met mijn huisje was.. Zo tofff dat ze dat niet is vergeten en gewoon informeert hoe t gaat.. Ze vroeg of ze iets voor mij kon doen.. Lekkere muts , ze zit in een rolstoel kan nog niet zoveel grapjas..

Echt superrr , ga wat fotos ontwikkelen zodat ik die kan laten zien wanneer ik weer bij der kom.

Iemand enig idee waar ik online fotos kan laten afdrukken ? Kruidvat , fotocom ?? ?
HM.. vervelend zo'n baalavondje.. Kan me voorstellen dat je wel iets leukers in gedachten had ja. Nou ja, boos is boos, en of het terecht of onterecht is maakt niet uit. Zal morgen wel weer over zijn.. niet? Zal zo je topic eens zoeken..

Weet ook niet wat ik wil vanavond, kennis is me over aan het halen om naar een of andere cocktail party te gaan, maar heb de hele dag gestudeerd, ben gaar! Ben een beetje in een twijfelmodus volgens mij.

Vleer je bent aardig op dreef met je huisje geloof ik!

Ben ook erg benieuwd naar de date van Sun trouwens..

Sun! Hoe was het??
Sunnnn... ??/ vertel t onssss
Hier even een midden-in-de-nacht-berichtje van Sun.

Ik zal jullie bijpraten over de date en daarna ga ik slapen, ben erg moe. Lees volgende keer jullie verhalen, goed?

De date viel tegen. Het klinkt misschien heel stom, maar toen ik hem zag twijfelde ik heel erg. En volgens mij kan ik dit bij het topic over de afgrijselijkste date-ervaringen zetten. We hebben het wel gezellig gehad, maar ik voelde er gewoon niets bij.

Het ging al mis bij de begroeting. Ik wilde hem drie zoenen op de wangen geven, hij wilde mij direct op de mond zoenen. Tsja een misser van mij of hem dus. Die zoen belande ergens tussenin. Nou ja, kan gebeuren. Dit was zeker niet mijn eerste date, en ik ben toch echt gewend dat de allereerste keer dat je elkaar ziet, je elkaar zoent op de wang.

(Eigenlijk vond ik dat hij een lelijk jasje aan had, dus misschien ging het daarvoor al mis, maar dat terzijde ;) )

Maar iemand kan een keer een lelijk jasje aantrekken en zich vergissen met zoenen, dus extreem afgeknapt was ik nog niet maar ik zat wel al te twijfelen.

Het was gezellig, we hadden gespreksstof en bij hem thuis op de bank begon hij mij te zoenen. Ik zoende wel terug en vond dat ik er maar even van moest genieten en hem een kans moest geven.

Daarna zijn we samen gaan koken. Hij blijkt heel goed te kunnen koken. Pluspunt! Maar toen we samen in de keuken stonden, ging de deurbel. Stond er een vriend voor de deur die niets wist van onze date en spontaan langskwam voor koffie. Dat CM dan even zegt dat het ongelegen komt omdat ik er ben, maar nee hoor! Zegt CM doodleuk dat een vriend zichzelf uitnodigt voor koffie en of ie hem binnen zal laten of niet?!

KOM OP ZEG !!!! WIJ STAAN SAMEN TE KOKEN!!!! HIJ HEEFT ZIJN EERSTE DATE MET MIJ!!! WHAT THE F**K!!!!

Ik heb doodleuk gezegd tegen CM dat hij zelf maar moet beslissen wat hij denkt wat het verstandigst cq het best is. Zegt ie 'Zal ik hem dan maar wegsturen?' Ik heb er niet op gereageerd en CM heeft die vriend niet binnengelaten.

CM bleef een paar minuten weg om die vriend weg te sturen. Toen ging ik de balans opmaken en had ik bedacht dat ik dit laatste het toppunt vond. Ik vind dat je als man echt zelf moet bedenken dat je geen vriend binnenlaat voor koffie als je staat te koken met een eerste date. Daar komt nog bij dat we gewoon voor de avond hadden afgesproken, dus dat ik eigenlijk nog de laatste trein naar het noorden terug zou moeten nemen. CM moest toch weten dat de tijd beknopt zou zijn samen.

Vervolgens zijn we gaan eten. Wijn in bierglazen (had geen wijnglazen, kan gebeuren hoor, maar zo'n decadent appartement in een chique buurt en alles, waarom geen wijnglazen ?!). Doe het dan in een sapglaasje of waterglas of zo.

Gespreksstof was wel leuk, maar ik had de lichamelijke klik niet. Heb toen voorgesteld een eindje te gaan wandelen door het park en een terrasje te zoeken. Heb toen ook gezegd dat we even moesten kijken wanneer precies de laatste trein voor mij vertrok en of het handig was of ik mijn tas thuisliet of meenam. CM heeft geen enkele uitspraak gedaan in de trant van "och, anders kun je altijd blijven slapen". Vandaar dat ik dit helder wilde hebben voordat we het terras op gingen. Het liefst wilde ik ook wel naar huis die nacht, maar het kon natuurlijk nog omslaan op een terras doordat de spanning er af was nu ik dit duidelijk had gemaakt.

Maar helaas. Na die opmerking van mij over de laatste trein, was alle toenadering van CM weg. In het park waar we doorheen liepen, had hij prima een arm om me heen kunnen slaan of mijn hand kunnen vastpakken. Ook op het terras, was het wel gezellig, maar ik miste 'het' gewoon. De rosé die ik nam, maakte mij ook niet losser.

Toen hij mij op de tram naar het station zette, zoende hij mij ineens weer op de mond. Ik weer verbaasd. Ik was er wel uit dat de date mislukt was. Hem snapte ik niet. Nou ja, erg raar.

Vervolgens ben ik een paar haltes later overgestapt op een andere tram en ben ik lekker naar een vriendinnetje toe gegaan. Had geen zin meer om zo laat terug te gaan naar het noorden en ik wilde mijn verhaal kwijt.

Uiteindelijk vandaag heel gezellig met vriendinnetje gekletst en gekletst. Begin van de avond trein terug genomen. Toen ik thuiskwam naar ander vriendinnetje gegaan en op terras gezeten. Ben daarvan nu terug gekomen en heb dus nu pas weer tijd om te schrijven. Ik moest het jullie wel even laten weten natuurlijk en bij die vriendinnetjes had ik geen tijd.

Helaas, mislukte date dus!!

Ik ga slapen!
Inner, weet niet of je het gelezen hebt, maar LJ belde dus ineens dat hij wel naar mij kwam. Hij had nog ff geslapen, paracetamols gepakt en voelde zich iets beter. En was echt heel erg lief, haha geen idee waar ik dat aan verdiend had

Kwam er trouwens ook achter dat wanneer we gaan samenwonen (als hij zijn huis heeft) bij mij ligt. We liepen een beetje te grappen over trouwen (wat we allebei overigens niet willen) en samenwonen. En hij laat het van mij afhangen of ik zegmaar meteen samen met hem overhuis naar het nieuwe huis of het nog even aankijk en mijn flat nog even aanhoudt Want blijkbaar is hij er sowieso wel klaar voor.

Sun; ik moest eerlijk gezegd wel lachen om je date verhaal! Hoop alleen dat je achteraf geen spijt hebt dat je met hem hebt gezoend.

Vleer; je kan via het via kruidvat doen en volgens mij ook via de hema.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven