Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Oke, dan ben ik ook wel benieuwd!
quote:Splinter_ schreef op 11 mei 2014 @ 22:32:

Waar heb je de high tea van Bieb gezien dan Slof? Ik zie niks op fb.

Ik zag het voorbijkomen op mijn startpagina.

Heeft iedereen die meet prikkerT al ingevuld?
Alle reacties Link kopieren
En Frankrijkproject is los gegaan vandaag! Leuk maar vermoeiend *blarenoptong*
Ik ben mijn eigen bananenschil
Welke prikkert?
28 juni bij mij is de meet.
quote:Biebeliee schreef op 12 mei 2014 @ 16:58:

Welke prikkert?Die meeting manager die Pilou per email gestuurd heeft (21/4)? Data 14, 28 juni en 5 juli? Ik wist niet dat er al een datum gekozen was
quote:Slofje schreef op 12 mei 2014 @ 18:05:

[...]

Die meeting manager die Pilou per email gestuurd heeft (21/4)? Data 14, 28 juni en 5 juli? Ik wist niet dat er al een datum gekozen was

Dagje vrij weer.

Ik had net een lillek mannetje aan de deur van de Nuon om standen op te nemen.

Die man bleef maar in de gang staan praten en praten en praten. Heel ongemakkelijk hoe hij naar mijn mond bleef staren.
Had je een sliertje spinazie tussen je tanden misschien?

Hier geen dagje vrij. Wel morgen én overmorgen. En het is knetterdruk en ik zit hier alleen, dus dan lopen alle deadlines straks in de soep. Pech, hadden ze het maar anders moeten plannen. Ik ga niet meer rennen als de anderen het ook niet doen.

Geniet van je vrije dag!
Lekker Bieb! Jammer van dat lillek menneke.

En heel goed Splint, uiteindelijk levert dat ge-ren je toch geen zak op dus waarom zou je het doen?

Ik heb vandaag 1 van de laatste psychologensessies gehad. Nu alleen nog evalueren. Maandag een date met manager en dan gaan we een heftig gesprek aan.
Oeioeioei..... vanavond op het nippertje kunnen voorkomen dat moeder-eend en 4 pulletjes een platte dood stierven. Met een noodstop, blokkerende wielen en een remspoor op het asfalt. En dan reed ik nog niet eens snel. Pffffff. M'n maag keerde zowat om bij het idee dat het ook anders had kunnen gaan.

Maar gelukkig hebben ze veilig en rennend de overkant gehaald.
Oh gelukkig Splinter dat je zo scherp was.

Pfiew kan me indenken dat je je rot geschrokken bent.
M'n hart zat in m'n keel ja. Of nog iets hoger.

Bleh.

Gefeliciteerd Splinter!
Van harte gefeliciteerd, Splinter!

En wat een schrik gisteren. Gelukkig goed afgelopen voor alle partijen!
Van harte gefeliciteerd lieve Splinter!
Jarige Jet meldt zich!

Straks lekker eerst een taartje eten bij een heel lekker bakkertje hier in de buurt. En dan naar Ouwehands Dierenpark. Het Berenbos is vernieuwd en ik ben gek op het Berenbos, dus ik ben heel benieuwd. En als het toch nog gaat regenen, dan gaan we naar het Cobra museum of het Stedelijk museum. Effe kijken wat het wordt. Maar hopelijk gewoon lekker droog en naar Rhenen.

Veel plezier! Ik hoop dat de enorme regen/onweersbui die hier net viel zich niet richting jou verplaatst.
Wat leuk, Splinter! Ik las van de week ergens dat er deze week 2 nieuwe geredde beren zouden aankomen. Misschien was dat vandaag wel
quote:Slofje schreef op 14 mei 2014 @ 17:04:

Wat leuk, Splinter! Ik las van de week ergens dat er deze week 2 nieuwe geredde beren zouden aankomen. Misschien was dat vandaag wel http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... oners-uit-Bulgarije.dhtml

Vrijdag pas
quote:Biebeliee schreef op 14 mei 2014 @ 17:20:

[...]

http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... oners-uit-Bulgarije.dhtml

Vrijdag pas

Nou, dat is dan het voordeel van die regen vandaag: we zijn niet naar Rhenen geweest, maar gaan dat een ander keertje doen. En dan zijn die nieuwe beren er dus al.

Na het taartje bij de bakker kregen we zo'n stortbui op ons kop, dat we maar naar Amsterdam zijn gegaan en een tentoonstelling van Marcel Wanders hebben gezien in het Stedelijk Museum.

Marcel Wanders? Jaha, bij iedereen hier wel bekend vanwege die mooie tafelpootkaarsen van Plou!
Oh vrijdag. Jammer van de regen, Splinter. Ik vind het Berenbos toch leuker dan een tentoonstelling van Marcel Wanders, ondanks de tafelpootkaarsen
Sjow. Ik kom er net achter dat we in een restaurant hebben gegeten met een Michelin-ster. Helemaal terecht trouwens: verrukkelijk gegeten, hele fijne bediening, je werd echt verzorgd. En de rekening was uiteraard ook volgens Michelin-ster.

Maar uh......*bwurp*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven