De beste uitvinding ooit!

13-05-2014 23:46 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik forum vanuit bad, en dat is knap want een maand geleden had ik nog geen bad en toch heb ik de badkamer niet verbouwd. Hoe dan? Ik heb de beste uitvinding ooit ontdekt: een opblaasbaar bad!

Had ik maar eerder geweten dat het bestond, dan had ik al veel eerder een bad gehad! Ik ben namelijk helemaal gek op badderen maar ik woon in een woningbouwwoning waar geen bad zit en die ik ook niet mag verbouwen (en daar zou ook geen ruimte of budget voor zijn).

Welke uitvinding bezit jij waarvan je veéél eerder had willen horen en die je leven 1000x fijner heeft gemaakt?

(Ik bedenk me net dat het ook geldt voor de pad waarmee ik nu forum, ook zo'n brljant ding waarzonder ik nooit meer zou willen, maar da is niet echt een bijzondere ontdekking want de halve westerse wereld is daar niet voor niets aan verknocht geraakt.)
Zeg maar Spijker.
Jij blaast echt een (zwem)badje op in de badkamer?
Hoe ziet zo'n bad eruit?

En hoe doe je dat met leeglopen?
Je hebt geen uitvinding maar een ondervinding. Wel een hele mooie trouwens
Is dat dan zoiets?

Wat gaaf een opblaasbad in je badkamer. Ik zou mij alleen vervelen in bad (heb geen ipad/tablet/internet op telefoon).

Niet dat ik precies hoef te weten wat je in bad doet maar je zit daar dan gewoon een uurtje ofzo?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:sehnsucht schreef op 13 mei 2014 @ 23:49:

Jij blaast echt een (zwem)badje op in de badkamer?

Ja daar zou ik al een man voor moeten zoeken of een voetpomp aanschaffen.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh, die is cool Helianthe!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 13 mei 2014 @ 23:59:

Oh, die is cool Helianthe!Ja, maar zelf zou ik liever deze hebben:

quote:Mylene_Valerie schreef op 13 mei 2014 @ 23:55:

Wat gaaf een opblaasbad in je badkamer. Ik zou mij alleen vervelen in bad (heb geen ipad/tablet/internet op telefoon).

Niet dat ik precies hoef te weten wat je in bad doet maar je zit daar dan gewoon een uurtje ofzo?

Ik zou veel te bang zijn om telefoon /tablet uit mijn vingers te laten glippen..

Ik lig gemiddeld 2 x per maand in bad, en mijn bezigheden:

-Ik scheer mijn benen

-Scrubben benen /armen maar met name voeten (dat vind ik onder de douche tricky i v m uitglijden omdat mijn scrubzout enorm veel olie bevat

-Masker op gezicht (op dat moment blijf ik wel voldoende rechtop zitten om niet mijn huid /lichaam compleet af te sluiten

-boek lezen..

Zo kom ik wel een tijdje door
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
quote:helianthe schreef op 13 mei 2014 @ 23:54:

Is dat dan zoiets?

[afbeelding]

Dit is m exact maar ik had het merk niet genoemd want ik wou geen reclame maken. Er zit een electrisch pompje bij, vanuit de kast naar volledig opgeblazen duurt 5 minuten.

Er zit een soort dichtritsbaar hoesje op, zodat t water lang warm blijft. Daar staat nu mn ipad op XD

Maar meestal lees ik de krant of een tijdschrift.

En voor mij helpt t me te ontspannen, ik heb een slaapstoornis en als ik weer eens weinig slaap rust ik uit door te badderen!
Zeg maar Spijker.
Maar ik wil m echt niet spammen. Ik liet me er net inzakken en ik dacht weer wat ik tot nu toe iedere x dacht; had ik maar eerder van het bestaan geweten!

Dus ik vroeg me af of jullie nog meer van dit soort briljante ontdekkingen in huis hadden
Zeg maar Spijker.
quote:Sense-1970 schreef op 14 mei 2014 @ 00:05:

[...]

Ik zou veel te bang zijn om telefoon /tablet uit mijn vingers te laten glippen..

Ik lig gemiddeld 2 x per maand in bad, en mijn bezigheden:

-Ik scheer mijn benen

-Scrubben benen /armen maar met name voeten (dat vind ik onder de douche tricky i v m uitglijden omdat mijn scrubzout enorm veel olie bevat

-Masker op gezicht (op dat moment blijf ik wel voldoende rechtop zitten om niet mijn huid /lichaam compleet af te sluiten

-boek lezen..

Zo kom ik wel een tijdje door Hoe bedoel je dat, dat afsluiten?
Spijker mag ik jouw bedanken voor deze geniale tip! Ik hou van badderen maar ook geen ruimte en geld om dit aan te schaffen echt ideaal dit! En goed te betalen , hoe werkt dat met die afvoerslang? Heb jij de kleinere variant of de grote? En hoe groot is je badkamer ongeveer?
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
quote:Spijk-er schreef op 14 mei 2014 @ 00:12:

Maar ik wil m echt niet spammen. Ik liet me er net inzakken en ik dacht weer wat ik tot nu toe iedere x dacht; had ik maar eerder van het bestaan geweten!

Dus ik vroeg me af of jullie nog meer van dit soort briljante ontdekkingen in huis hadden

Iedereen weet toch dat je geen spammer bent! Je mag toch wel over iets enthousiast schrijven waar je happy mee bent.

Ik vind het een leuk idee.

Ben aan het denken wat ik nou een beste uitvinding vind. Ja zonder internet, telefoon, tv, stofzuiger end te noemen.

Wat echt overbodig is maar heel handig is de afstandsbediening. Weet nog de eerste tv vroeger bij ouders met een zwart-wit tv zonder AB.
Ik heb de grote en dat past helemaal exact! Het is natuurlijk opblaasbaar dus geen ruimte er omheen is geen probleem. Gewoon onopgeblazen in de badkamer tetrissen, dan opblazen en douche erin hangen om vol te laten lopen.

Bij mij zit het afvoerputje van de douche dan onder het bad, dus ik moet het langzaam leeg laten lopen want anders stroomt het water de badkamer uit de gang in. Gelukkig heb ik wel een iets opstaande drempel tussen mn badkamer (of beter gezegd: douchecel) en de gang, en ik heb dus geen douchebak maar zo'n ouderwetse woningbouwdouche waar de hele ruimte gewoon een hoogte is.
Zeg maar Spijker.
Tomtom vind ik ook wel een hele goede
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Een vriendin van mij heeft m nu ook al, ik had aandelen in dit ding moeten nemen ;)
Zeg maar Spijker.
maar je draait dat rooie kraantje open met beleid en laat je het bij je doucheputje er gewoon uitlopen! En hij zit in een tas ofzo?

Echt top dit word mijn bestelling deze week 😍 jij ook via internet besteld? www.izybath.com

In de zomer ook wel eens buiten gebruikt? Staat op de site dat dat kan!
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Ik heb geen tomtom want ik hou van kaarten en een beetje dwalen en aan een afstandbediening heb ik niets want ik heb geen tv ;)
Zeg maar Spijker.
Ik wil ook zo'n ding. En de beste uitvinding ooit? Sinds ik een paar maanden zonder gezeten heb weet ik dat het de wasmachine is.
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Ja aan dat kraantje zit een slangetje, dus slangetje in de goede richting leggen en in t begin kraantje open en weer dicht, en het laatste stuk kan hier gewoon leeglopen.

Hij zat in een doos en daar kan hij vast ook terug in maar dat lukt me met tenten ook nooit dus dat heb ik niet eens geprobeerd. Hier gaat hij opgevouwen onder het logeerbed.
Zeg maar Spijker.
In de zomer buiten? Tja, daar heb ik geen warm water en wel een gluurbuuv, dus geen idee of ik dat zou willen. (en ik heb m dus nog maar kort)

Idd gewoon via die website besteld.
Zeg maar Spijker.
Ik zit te denken en waar ik echt heel blij mee ben is een grote(re) kledingkast en schoenenkasten waarin alles past en waardoor de grote chaos van overal kledingstukken die rondslingeren voorbij is. Ik had het nooit gedacht maar het lukt me nu al bijna een jaar om geordend te zijn.

Toen ik de kast kocht heb ik ook in een keer allemaal dezelfde kledinghangers gekocht. Ook zoiets kleins maar heel fijns.
Top super bedankt voor het delen van je tip ;-)! Hopelijk word dit dan ook mijn beste uitvinding ooit haha

Met zon gluurder zou ik het ook niet doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven