De beste uitvinding ooit!

13-05-2014 23:46 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik forum vanuit bad, en dat is knap want een maand geleden had ik nog geen bad en toch heb ik de badkamer niet verbouwd. Hoe dan? Ik heb de beste uitvinding ooit ontdekt: een opblaasbaar bad!

Had ik maar eerder geweten dat het bestond, dan had ik al veel eerder een bad gehad! Ik ben namelijk helemaal gek op badderen maar ik woon in een woningbouwwoning waar geen bad zit en die ik ook niet mag verbouwen (en daar zou ook geen ruimte of budget voor zijn).

Welke uitvinding bezit jij waarvan je veéél eerder had willen horen en die je leven 1000x fijner heeft gemaakt?

(Ik bedenk me net dat het ook geldt voor de pad waarmee ik nu forum, ook zo'n brljant ding waarzonder ik nooit meer zou willen, maar da is niet echt een bijzondere ontdekking want de halve westerse wereld is daar niet voor niets aan verknocht geraakt.)
Zeg maar Spijker.
Wij woonden vroeger in een heel oud flatje met enkel glas en 1 gaskachel in de huiskamer.

In de douche zat nog een stenen wastobbe in de hoek van de muur( op zn minst 1 meter hoog) herkend iemand dit?

die werd verwangen door een douche, er was geen plek voor een bad en geen geld, dus kocht mijn moeder een pastic zitbad, die dus ook leegliep via het doucheputje, wat een genot was dat!
quote:-moedersmooiste- schreef op 14 mei 2014 @ 06:34:

Wij woonden vroeger in een heel oud flatje met enkel glas en 1 gaskachel in de huiskamer.

In de douche zat nog een stenen wastobbe in de hoek van de muur( op zn minst 1 meter hoog) herkend iemand dit?

die werd verwangen door een douche, er was geen plek voor een bad en geen geld, dus kocht mijn moeder een pastic zitbad, die dus ook leegliep via het doucheputje, wat een genot was dat!Een lavet heet dat! De douche was eigenlijk ook een heel fijne uitvinding
Ga in therapie!
Doe dan toch maar de Auto.

Vrijheid. . . Blijheid, het liefst met een ster (en niet in de voorruit)
quote:nlies schreef op 14 mei 2014 @ 00:26:

Tomtom vind ik ook wel een hele goede+1
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Wat een leuk ding!

Wij hebben wel een 'echt' bad, maar die ligt natuurlijk veel harder dan jouw opblaasbare!
verdwaald op het nieuwe forum
Wij hebben izzy bad ook, gekocht voor mijn man die een slechte rug heeft - badderen vindt hij fijner dan pillen eten tegen de pijn.

Hebben hier ook alleen maar een douche.

Badkamer zit hier bij de achterdeur, dus na het badderen laten wij de slang gewoon naar buiten.

Ik heb een grote plastic bak met deksel gekocht waar het bad in opgeborgen wordt, bak op de droger en klaar.
quote:dubiootje schreef op 14 mei 2014 @ 06:55:

[...]

Een lavet heet dat! De douche was eigenlijk ook een heel fijne uitvinding

Wij gingen vroeger als kind in het lavet. In mijn herinnering was het heel groot, maar toen ik er later nog eens een zag...wat een onding

Dat opblaasbad ziet er heel wat comfortabeler uit!
Als kind droomde ik daarvan, maar we hadden alleen een douche.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Echt wat voor mijn man dat bad, ga ik onthouden. Kan me voorstellen dat je daar zielsgelukkig mee bent!

Ik ben echt reteblij met mijn grote gasfornuis. Als ik had geweten hoe blij ik daarmee zou zijn had ik hem jaren eerder gekocht.
quote:-moedersmooiste- schreef op 14 mei 2014 @ 06:34:

Ja een lavet inderdaad. Bij mij was er dan al wel een douche boven gemonteerd, dus dat was altijd erin klimmen en na het douchen (vanaf minstens 1 meter hoog ja) er weer uit.

Ik weet niet van welk bouwjaar jij bent, maar ik had het in mijn oude flatje - even rekenen - in 1992 nog. (ik verbaas me eigenlijk dat het nog zo kort geleden is...!)
De beste uitvindingen ooit. Voor de beste espresso's en lobbig opgeklopte warme melk. Ik wil nooit meer zonder :

Ik vind dat opblaasbare bad ook een prachtige vondst. Ben alleen niet zo'n badderaar. Heb er geen rust en geduld voor en denk na een paar minuten altijd: ik lig hier maar wat te liggen, wat nu?
Ohhhh zo'n koffiekannetje! Was laatst bij een vriendin die zo'n ding heeft en een lekkere koffie dat daaruit kwam! Eerst zelf even wat bonen malen... Opgeklopte melk erbij.. Hmm. Kan geen Starbucks tegenop!
quote:Elynn schreef op 14 mei 2014 @ 11:35:

De beste uitvindingen ooit. Voor de beste espresso's en lobbig opgeklopte warme melk. Ik wil nooit meer zonder :

[img]http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ ... 422e04.jpg[/img]

[img]http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/ ... 2d8222.jpg[/img]

Mmm koffie uit een percolator

Een gewoon bad kun je ook plaatsen met stelpootjes en kunststof ombouw hier een gebruikt exemplaar gekocht voor tientjes werk.

Vindt de stofzuiger een betere uitvinding
Maar mijn 'badkamer' is dus even groot als het opblaasbad, dus een echt bad had hier nooit gepast. Of beter gezegd; had net gepast maar ik denk niet dat de woningbouw er blij mee is als ik de hele douchecel vol badkuip zet

Oh ja, een moka om koffie mee te maken is inderdaad ook een briljante uitvinding!
Zeg maar Spijker.
Ik stem voor het alarm dat aangeeft dat je autolicht nog aan is. Ik wil echt niet weten hoe vaak ik de ANWB had moeten bellen als dat niet bestaan had....
De beste uitvinding? Chocola!

Haha en net gaan meten of dat opblaasbare bad hier in de doucheruimte past. Helaas niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven