****Bar Too Much 208****
woensdag 14 mei 2014 om 17:44
Was vanmiddag bij Appie, kocht eieren, brood, crackers enz.( duidelijk gezinsboodschappen...) en natuurlijk mijn favo vin rouge. Dochter van 23 was ook mee. Was duidelijk dat het MIJN boodschappen waren. Maar dochter moest ID laten zien
Ik vind het toch een rare regeling hoor. Wat als dochter 11 was zonder ID? Of 17 jar, mag ik dan geen wijntje kantelen vanaaf?
En ik ben ook van mening dat het het zuipen/comazuipen etc. op deze manier niet tegenhoudt. Ik vind het eigenlijk een beetje idioot.....
vrijdag 16 mei 2014 om 11:07
Goedemorgen.
Oudste doet vandaag zijn allereerste vak eindexamen, best spannend.
Ik moet hem naar school brengen, wachten (van 13-17 uur ) en hem dan weer mee naar huis nemen.
Gelukkig is het mooi weer en staat zijn school bijna aan het strand, dus ik vermoed dat ik de hele middag ergens op het strand te vinden zal zijn. Het kan slechter zeg maar.
Oudste doet vandaag zijn allereerste vak eindexamen, best spannend.
Ik moet hem naar school brengen, wachten (van 13-17 uur ) en hem dan weer mee naar huis nemen.
Gelukkig is het mooi weer en staat zijn school bijna aan het strand, dus ik vermoed dat ik de hele middag ergens op het strand te vinden zal zijn. Het kan slechter zeg maar.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 16 mei 2014 om 20:42
quote:wiesje123 schreef op 16 mei 2014 @ 18:20:
En.....hoe is het gegaan met oudste, heeft hij een beetje een idee, hoe hij het er afgebracht heeft?http://www.nu.nl/eindexam ... u-havo-examen-engels.html
Het was schandalig makkelijk volgens oudste.
En.....hoe is het gegaan met oudste, heeft hij een beetje een idee, hoe hij het er afgebracht heeft?http://www.nu.nl/eindexam ... u-havo-examen-engels.html
Het was schandalig makkelijk volgens oudste.
dinsdag 20 mei 2014 om 17:21
quote:wiesje123 schreef op 20 mei 2014 @ 16:07:
Durf het bijna niet te zeggen,.....maar ik heb 't haske warm, jullie ook???
Geen portje, maar een extra bubbeltjeswater, heeeerlijk koud, lekkah Bloedje heet, dat durf ik best te zeggen.
Durf het bijna niet te zeggen,.....maar ik heb 't haske warm, jullie ook???
Geen portje, maar een extra bubbeltjeswater, heeeerlijk koud, lekkah Bloedje heet, dat durf ik best te zeggen.
vrijdag 23 mei 2014 om 17:57