KUT! Vergeten

14-05-2014 18:59 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/v ... _eerste_vrijpartij__.html

En dan lig je daar eindelijk met een ongeschoren stoppelkut en denk je: "KUT! Vergeten!

Eh sorry, kut vergeten.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Dat doe ik echt niet allemaal hoor , nieuw beddengoed kopen en naar de kapper.. Pff
.
Die stoppelkut kan nog wel, wat mij betreft. Wat ik erger vind zijn twee van die raspen die langs de zijkanten van je nek schuren.
Wat een gelul zeg.
quote:Wollstonecraft schreef op woensdag 14 mei 2014 19:02 Wat een gelul zeg.+1
.
Is dit wat mannen hopen dat we dat doen ?

wat een bullshit zeg!!
Ik doe daar niets van. Ik gooi ze met ongekamde haren in mijn hema ondergoed in bed. Nooit klachten gehad!
Hahaha, dat is toch alleen in films?
Heeeeel soms als ik echt in love was, kocht ik wel een nieuw lingerie setje en natuurlijk goed douchen en scheren enzo. Maar kapper en zonnebank en die onzin, ajb zeg.
.
Geschreven door een hopeloos hoopvol clubje Telegraaf-redacteuren.
Dat zegt Amand vaker van die benen schuren in je nek, ik weet niet wie jij in bed hebt maar aan de binnenkant van mijn dijen groeit geen haar, laat staan raspende stoppels
Ander standje beetjegek
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:beetjegek schreef op 14 mei 2014 @ 19:18:

Dat zegt Amand vaker van die benen schuren in je nek, ik weet niet wie jij in bed hebt maar aan de binnenkant van mijn dijen groeit geen haar, laat staan raspende stoppelsConchita?
In the heat of the moment letten mannen daar amper op. Ze willen maar één ding: klaarkomen.
quote:beetjegek schreef op 14 mei 2014 @ 19:18:

Dat zegt Amand vaker van die benen schuren in je nek, ik weet niet wie jij in bed hebt maar aan de binnenkant van mijn dijen groeit geen haar, laat staan raspende stoppelsIk zou wel plaatjes willen posten om mijn eerdere post toe te lichten, maar dat mag niet van de Viva, geloof ik.
Ik geloof er niks van dat lijstje
.
Ha, ik las dat eerder vandaag ook, toen voelde ik me een enorme slons.

En dat terwijl ik vind dat ik al zo mijn best doe elke keer als mijn vriend (nog niet eens nieuwe minnaar!) langskomt.
quote:Biebeliee schreef op 14 mei 2014 @ 19:06:

Is dit wat mannen hopen dat we dat doen ?

wat een bullshit zeg!!Ze dénken dat we dat doen! Geinig toch?
quote:jellybelly schreef op 14 mei 2014 @ 19:34:

Ha, ik las dat eerder vandaag ook, toen voelde ik me een enorme slons.En dat was precies het effect waar de heren redacteuren op hoopten.
quote:mick87 schreef op 14 mei 2014 @ 19:21:

In the heat of the moment letten mannen daar amper op. Ze willen maar één ding: klaarkomen.

Nou, ik associeer seks met een vrouw (onder andere) met een zachte, gladde huid. Dat gerasp langs m'n nek is echt niet stimulerend ofzo. Ik ben geen machine.

Bij seks met een man heb ik die associatie niet, om de grappenmakers even voor te zijn
God Allemachtig, dan kost 1 keer gezelligheid in bed je een compleet maandsalaris! Blij dat ik gewoon met mijn uitgroeiende highlights, paar kg extra, tussen de lakens van al een paar jaar oud, met een afgebladderd nagellakje op mijn tenen, her en der een pukkel en jawel, ook regelmatig schuurpapier-benen en een hema-boxer nog steeds een 200% tevreden partner heb in de slaapkamer (en daarbuiten :-))
Óf op dag zelf scheren, of anders niet. Dat weet ik zelfs.
quote:mick87 schreef op 14 mei 2014 @ 19:21:

In the heat of the moment letten mannen daar amper op. Ze willen maar één ding: klaarkomen.Wat een BS. Klaarkomen kan ik alleen ook.
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 14 mei 2014 @ 19:40:

[...]

Wat een BS. Klaarkomen kan ik alleen ook.

Ik ook, geen kerel voor nodig.

No way dat ik dan al die tijd (en geld) aan ga besteden voor die tijd
quote:Biebeliee schreef op 14 mei 2014 @ 19:43:

[...]

Ik ook, geen kerel voor nodig.

No way dat ik dan al die tijd (en geld) aan ga besteden voor die tijd Een beetje toch wel hoop ik? Ook in een (vaste) relatie hecht ik er zelf wel belang aan om mezelf zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor mijn partner. Ik vind het heel normaal dat zij dat ook doet. Ik wil echt niet horen dat ze de dag erna een rauwe huid heeft omdat ik me niet geschoren had terwijl ik wist (of kon weten) dat we tussen de lakens zouden belanden. Ik heb het dan wel over een LAT-relatie, niet samenwonen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven