Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lookolook schreef op 14 mei 2014 @ 14:44:

[...]

Volgens mij heb ik deze van werkelijk el-ke man gehoord die in mijn bed heeft gelegen.

Het ligt voor iedereen anders maar voor mij zit er verschil in binding, met als volgorde: ons-scharrel (meer dan 1 keer ons), seksvriend(in), minnaar(es). Maar mijn minnaar zag dat al anders, daarom was het ook zo leuk om hem minnaar te blijven noemen

hahaha waarom ik nou nog nooit van een vrouw? (hoewel ik die zin ook nog niet gebruikt heb )

Ik zie dat ook in die volgorde inderdaad maar wat zijn dan de grenzen van binding? Grote grijze gebieden lijkt me. Voor mij geen ons meer btw, dat heb ik wel gehad (ik ben oud )
koekies zijn lekker
Dymo, eens! Zelfs mijn eigen lief zei dat tegen mij. Toen -20 was gewoon illegaal Bovendien, ook 10 jaren geleden was ik nog een preuts, bleu meisje. Hadden ze toen niks aan gehad.

Zoetje (de rest is te lang hoor...), dat zijn ook grote grijze gebieden. Over een ons kan ik je niet vertellen, daar doe ik niet aan. Ik moet eerst een mentale klik hebben, dus bij mij start het al met een sv. En de meesten blijven in die sfeer hangen: je kan er een goed gesprek mee voeren, je kan er (veel) mee lachen, maar vooral: je kan er onwijs lekkere seks mee hebben. Een minnaar gaat nog een stapje verder: daar had ik vlinders bij, kon ik elke dag uuuuren mee aan de telefoon hangen, ging ik ook privé dingen mee delen, kwam er een stukje lief en leed bij en kreeg hij een stukje van mijn hart. En daarmee wordt zo'n relatie ook een stukje gecompliceerder.

Ik stem voor een sv
quote:Lookolook schreef op 14 mei 2014 @ 15:37:

Dymo, eens! Zelfs mijn eigen lief zei dat tegen mij. Toen -20 was gewoon illegaal Bovendien, ook 10 jaren geleden was ik nog een preuts, bleu meisje. Hadden ze toen niks aan gehad.

Zoetje (de rest is te lang hoor...), dat zijn ook grote grijze gebieden. Over een ons kan ik je niet vertellen, daar doe ik niet aan. Ik moet eerst een mentale klik hebben, dus bij mij start het al met een sv. En de meesten blijven in die sfeer hangen: je kan er een goed gesprek mee voeren, je kan er (veel) mee lachen, maar vooral: je kan er onwijs lekkere seks mee hebben. Een minnaar gaat nog een stapje verder: daar had ik vlinders bij, kon ik elke dag uuuuren mee aan de telefoon hangen, ging ik ook privé dingen mee delen, kwam er een stukje lief en leed bij en kreeg hij een stukje van mijn hart. En daarmee wordt zo'n relatie ook een stukje gecompliceerder.

Ik stem voor een sv Ik stem met je mee. Mijn mening is dat als het veel verder gaat dan dat het ook allemaal te gecompliceerd dreigt te worden met alle gevolgen vandien. Met een sv kan je leuke dingen doen, waanzinnige sex hebben en als het past ook veel contact. Een minnares gaat voor mij toch iets verder qua emotionele band. Ik zie daar ook een te groot risico in dat de verwachtingen dan te groot kunnen worden. Ik kan gezelligheid, sex en liefde gelukkig heel goed scheiden
koekies zijn lekker
quote:dymo9 schreef op 14 mei 2014 @ 15:08:

[...]

Oranje, laat ook eens wat voor anderen over zeg! Tsssss...

Maar ik heb net mijn man op SF los gelaten, dus weer een hele leuke en lekkere ingebracht
En de ons zijn meer uit mijn jeugdige staptijd (vroegah!). Ik vind dat nu toch te beperkt. De spanning etc is er allemaal wel maar de echt goede sex krijg je toch pas na wat meerdere afspraken. Ook al ben ik vanuit mezelf voortvarend is het vaak toch wat aftasten in het begin om elkaar helemaal goed aan te voelen.
koekies zijn lekker
quote:oranjexx schreef op 14 mei 2014 @ 15:46:

[...]

Maar ik heb net mijn man op SF los gelaten, dus weer een hele leuke en lekkere ingebracht bezig bijtje!
koekies zijn lekker

[...]

Maar ik heb net mijn man op SF los gelaten, dus weer een hele leuke en lekkere ingebracht Dat is dan toch weer aardig van je!
quote:Lookolook schreef op 14 mei 2014 @ 15:50:

[...]

Dat is dan toch weer aardig van je! You're welcome...
quote:oranjexx schreef op 14 mei 2014 @ 15:53:

[...]

You're welcome... Nou ja.. Ik heb er natuurlijk geen ruk aan. Ik kom daar niet. Al vis je daar de hele vijver leeg.. Maar toch leuk dat je een andere vrouw ook nog een visje over laat.
De drie vissen die ik aan de haak heb geslagen, zijn voorlopig wel even genoeg. Dit vind ik al een uitdaging om te managen ;)

Morgen heb ik een date. Op een jacht. Met champagne...

[...]

Maar ik heb net mijn man op SF los gelaten, dus weer een hele leuke en lekkere ingebracht

Die ben ik dan weer misgelopen zeg.....

lekker dan
@ Anouk

Ja klopt ik heb al lang dezelfde nr 2.

Paar maal per jaar zie ik een scharrel,boeken we een hotelletje en genieten maar. Tussendoor ook weinig contact tot een van ons weer denkt hmmmm

Heb vorige jaar ook een tijdje een nr 3 ernaast gehad zeg maar.

Beviel goed, heb beide ook niet verteld dat er meer in het spel waren, ze vroegen er niet naar en ik zei niks,ook geen exclusiviteitsafspraken.

Dit nieuwe hapje van sl klinkt en ziet (foto) er lekker uit, afwachten wat er meer inzit natuurlijk maar mocht de klik er zijn dan kon het wel eens een nr 3 worden...

Maar daarvoor natuurlijk wel eerst uitproberen
quote:silver1977 schreef op 14 mei 2014 @ 16:01:

[...]

Die ben ik dan weer misgelopen zeg.....

lekker danVolgens mij zouden we heel bijzondere situaties krijgen, als jij date met oranjeman en hier daarover schrijft ;)
quote:oranjexx schreef op 14 mei 2014 @ 15:59:

De drie vissen die ik aan de haak heb geslagen, zijn voorlopig wel even genoeg. Dit vind ik al een uitdaging om te managen ;)

Morgen heb ik een date. Op een jacht. Met champagne...Toe maar! Sjiek de friemel hoor! *gaat zich toch nog eens ernstig afvragen waarom ze ooit zo'n jacht date eens afgeslagen heeft* Ik hoop dat het niet gaat onweren morgen
quote:oranjexx schreef op 14 mei 2014 @ 16:05:

[...]

Volgens mij zouden we heel bijzondere situaties krijgen, als jij date met oranjeman en hier daarover schrijft ;)Dat denk ik ook, dat zou dan niet besproken moeten worden mijns inziens
Zal ik het maar gewoon bij de cheyle verhalen houden?

Moesten vandaag 'geheel toevallig' een leegstaand appartement inspecteren dat binnenkort via onze werkgever verhuurd gaat worden. Denk dat jullie genoeg weten als ik zeg dat het maar goed is dat badkamertegeltjes niet kunnen praten oh ja, en dat een jurkje met hold-ups eronder zeer functioneel kunnen zijn voor verticale dates
Woei, daten op een jacht met champagne, stuk chiquer dan mijn ordinaire date van vanmiddag
Oranje: op een jacht, met champagne...Bram Moszkowicz? Hehehe. Gun je toch echt wel iets fruitigers.

Mikmakk: lekker hoor! Konden jullie daarna meteen samen douchen!

Silver: is jouw nr. 2 een minnaar of toch meer een sv? De datefrequentie is behoorlijk regelmatig geloof ik, maar ben vergeten of jullie ook dingen samen doen buiten het seksen om.

Zoetje: wat was jouw meest intense (pijnlijke?) ervaring dan met een minnares, gezien je opmerking over emotionele band? Ben het trouwens helemaal met je eens dat echt goede sex een paar dates nodig heeft. Jammie.
Brammetje

Volgens mij is deze een kop groter dan die ex-advocaat. Ik heb een grote voorkeur voor lange mannen, minimaal 1.90. Niet dat ik zelf zo lang ben, maar ik ben gek op die lange armen. Ik wil ze graag lang, slim en initiatiefrijk.
Armen, mmmm...

Ik kan echt verlekkerd raken van een paar heerlijk stoere mannen armen

Leuk overhemd aan en dan die mannelijke behaarde onderarmen die uit de mouwen steken, mjam!
Mijn nr 2 is echt een minnaar, gaan uit eten, nachtjes doorbrengen samen.

Daten elke paar weken gemiddeld zo om de 3 weken.

Ik heb idd ook graag een minnaar die een stuk groter is dan mij...ik ben zelf al niet de kleinste dus met een paar hakken....
Ik hou ook van lang(er) dan mijn 1.75 m. Maar mijn nr. 2 is even groot. En een fantastisch lijf en de mooiste ogen en een kop van een sexy acteur en...Verder ben ik niet verliefd trouwens hoor. Gewoon verlust

Oops Pablo appt sensuele berichtjes..
wanneer zit er een vervolg in met pablo??
Jahaa, lang en slim! Dat is ook altijd mijn antwoord als iemand vraagt waar ik op val.
Het meest recente overzichtje:

(....)

Je lippen zijn lekker.

Passen goed bij de jouwe.

Zeker...wilde zulke lekkere dingen met je doen

En nu is die optie voor eeuwig vervlogen?

Haha wil

nog steeds

Ja hey, ik zeg niet dat ik er bloedjecheyl van word hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven