Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
En dit vind jij sensuele berichtjes? Niks gewend zeker

(Grapje)
Ik val op karakter en een goeie kop, interessante kijkers en een goede lach. Oh, en mooie handen. Boeit me niet of hij 1.80 of 2.00m is, als hij maar groter is dan ik met palen aan. En da's niet zo moeilijk
Jeezz look is er niks op de tv?

Had sensuele tussen aanhalingstekens moeten zetten idd.

Oh wacht! het wordt al ietsje beter.

Zoenen en dan met tong....oor... nek...naar beneden...

(De lat ligt wel echt laag bij sommigen zeg, verzucht Look nu. Woehaaa)
Alle reacties Link kopieren
quote:mikmakk schreef op 14 mei 2014 @ 18:46:

Zal ik het maar gewoon bij de cheyle verhalen houden?

Moesten vandaag 'geheel toevallig' een leegstaand appartement inspecteren dat binnenkort via onze werkgever verhuurd gaat worden. Denk dat jullie genoeg weten als ik zeg dat het maar goed is dat badkamertegeltjes niet kunnen praten oh ja, en dat een jurkje met hold-ups eronder zeer functioneel kunnen zijn voor verticale dates

Brings back memories!

Zo heb ik het laatste uurtje in mijn appartement doorgebracht vlak voor de oplevering
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Ik val trouwens op van alles hoor. Mooie ogen. Een brutaal hoofd. Een gespierd lichaam. Een sterk maar ietwat chubby lichaam. Iemand die hard en eerlijk is. Iemand die mooi kan schrijven. Iemand die boeken leest. Iemand die keihard werkt en daar heel enthousiast over vertelt. Hipsters. Baarden. Dure pakken. Een man met een klein kind op z'n arm. Een Australisch accent. Of Schots. Of Belgisch. Zelfverzekerde mannen. Reislustige mannen. Avontuurlijke mannen. Humor. Nerds.
Lexie!
quote:ano*k schreef op 14 mei 2014 @ 20:57:

Jeezz look is er niks op de tv?

Had sensuele tussen aanhalingstekens moeten zetten idd.

Oh wacht! het wordt al ietsje beter.

Zoenen en dan met tong....oor... nek...naar beneden...

(De lat ligt wel echt laag bij sommigen zeg, verzucht Look nu. Woehaaa)

Maar inderdaad, niet bij iedereen ligt die op dezelfde hoogte zullen we maar zeggen

Aandoenlijk om te zien hoe vol je van hem bent. Go get him!

Ga ik ondertussen iets nuttigs doen
quote:misslexie schreef op 14 mei 2014 @ 21:02:

Ik val trouwens op van alles hoor. Mooie ogen. Een brutaal hoofd. Een gespierd lichaam. Een sterk maar ietwat chubby lichaam. Iemand die hard en eerlijk is. Iemand die mooi kan schrijven. Iemand die boeken leest. Iemand die keihard werkt en daar heel enthousiast over vertelt. Hipsters. Baarden. Dure pakken. Een man met een klein kind op z'n arm. Een Australisch accent. Of Schots. Of Belgisch. Zelfverzekerde mannen. Reislustige mannen. Avontuurlijke mannen. Humor. Nerds.Ja, nerds! Die mag ik graag ophengelen
Mijn nr 2 heeft een (grijs, 50+er immers...) sikje... Iedereen in z'n omgeving vindt het vreselijk en ik vind het me toch sexy!!! Heerlijk om in te kriebelen of om mee gekriebeld te worden...
Haha lexie prachtige lijst! Op de nerds na sluit ik me er geloof ik redelijk bij aan

ook sexy... Strak shirt over goed lijf met nonchalant overhemd er overheen, beetje borsthaar boven het shirt uit...
Hahaaa sense! Leuk he! Morgen gaan we de woning bezichtigen met potentiële huurder, leuk binnenpretje als we de badkamer laten zien

'En dan hier de badkamer... even schoonmaken misschien, verder klaar voor gebruik!'
Haha mikmakk... alleen de badkamer geinspecteerd... lol... awh, wat een heerlijke middag! En noukie met de argentijnse appjes... hij start nog maar pas, die worden vast straks een stuk vuriger! Hihi we lezen graag mee, en horen ook nog graag t antwoord op dat waar je ons nog van op de hoogte zou houden.

Lexie idd perfect lijstje... behalve de nerd

Hier ben ik het denk ik aan t opgeven. Steeds minder zin in zo. Schreef vandaag iets over de regen en dat het weer was om samen in bed te blijven en cheyle (gepikt van hier!) sex te hebben, nou, hij ging er helemaal niet op in! Ja. Een serieuze reaktie op t weer kwam er op...(negatief). En toen ik zei in een komisch verband dat (eind)juni nog lang duurt, en dat ik nu zin in m heb, moest ik niet zo smachten... Wtf? En dan eind juni in het hotel ineens net doen of er niks aan de hand is, een paar uur seksen en dan weer 3 maanden een giga-desinteresse? Zo heb ik geeneens geen zin meer in die date. Daar droog je toch spontaan van op? Ik zei daarnet tegen me zelf, ik geef m nog 2 weken, maar ben er eigenlijk min of meer klaar mee. Weet niet wat ie heeft, maar ik word er alleen maar triest van. Is gewoon niks niet leuk meer. Weet nog de kreet die ik hier wel eens las: if you don't use it, you lose it, nou dat moet dan maar.

Vandaag t lekkere snoepje verdorie weer niet gezien... #baal. Kan ook niks op t net vinden over hem.

Nog even snel op sl gekeken vanmiddag, wat of dat is, maar nog geen profiel aangemaakt. Ging me nog even iets te snel, en doodeng.

Wel de lotion uitgeprobeerd. Tot nu toe perfect!! Heerlijk spul, rooss en Anouk!
Niks aan lotje, zo'n zuurpruim... Daar zou ik ook op afknappen. Jammer zeg!
Voorpret begonnen, geweldige reactie op een subtiele foto en leuke berichtjes tussendoor.
Hè Lotje, wat een miserabele man. Die rugzak die hij kennelijk met zich meesjouwt zit fun tussen jullie voortdurend in de weg. Je leuke berichtjes naar hem ketsen er iig op af. De lust-last balans is echt veeeel te scheef. Next!! Bij het snoepje moet je actie ondernemen hoor, als hij weer op je radar verschijnt! En intussen een profiel aanmaken op een van de sites. Toen ik dat vorig jaar voor het eerst deed leek het wel de Jamin! Gewoon genieten. En die lotion is fijn hè.

Oranje: klinkt als een serieuze minnaar kandidaat, leuk!! Daar zou je wel eens verliefd op kunnen worden. Of dronken en zeeziek, dat kan ook nog.

Een vriendinnetje heeft geweldige bed-ervaringen met een man in Buenos Aires beleefd. De lat van mijn verwachting op dát vlak (lol Look;) ligt hoog..
Hmm, ik geloof niet dat ik echt een lijn kan vinden in wat voor mannen het nu doen voor mij. Welbespraakt, zelfverzekerd, dat wel. Maar voor de rest verschillen ze nogal. Uiterlijk staat niet voorop, ik raak geïnteresseerd door de inhoud denk ik.

Oranje, nice.. Enjoy!

Lotje, gevalletje not that into you anymore? Easy sex en niet teveel zeuren. Als dat niet jouw ding is, zou ik er inderdaad mee kappen. Want dit gaat niet meer veranderen...
quote:misslexie schreef op 14 mei 2014 @ 21:02:

Ik val trouwens op van alles hoor. Mooie ogen. Een brutaal hoofd. Een gespierd lichaam. Een sterk maar ietwat chubby lichaam. Iemand die hard en eerlijk is. Iemand die mooi kan schrijven. Iemand die boeken leest. Iemand die keihard werkt en daar heel enthousiast over vertelt. Hipsters. Baarden. Dure pakken. Een man met een klein kind op z'n arm. Een Australisch accent. Of Schots. Of Belgisch. Zelfverzekerde mannen. Reislustige mannen. Avontuurlijke mannen. Humor. Nerds.

Haha, ik had het zelf kunnen schrijven met uitzondering van chubby. Dat is echt een lustkiller voor mij. Ik val op slank. Gespierd is lekker, maar hoeft niet. De accenten: oh ja! Gelukkig heeft nr 2 ook een zalig accentje :-) En mijn nr 1 is een heerlijke nerd!

Lotje: kap het af.. Hij klinkt echt niet leuk. Helemaal niet zelfs. Heel erg jammer en natuurlijk moeilijk te kappen maar aan deze man beleef je zo weinig lol, wat is daar nu aan?
Ik ben snel tevreden. Zolang ze maar intelligent, knap en geestig zijn. En goddelijk in bed.
Lotje, laat dat lusteloze type gaan.

Voor lusteloosheid hoef jij de deur niet eens uit toch?

Lange voorpret (en korte napret) is imo

een vitaal onderdeel van een lustrelatie.

Minnares en ik werken met veel lust naar hoteldate toe en

die voorpret van elkaar prikkelen oa boven de koffie is al een lekker feestje.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Anouk teveel verwachtingen leidt tot teleurstelling hè meid? Is date 2 een bed date? Hou ons op de hoogte! (maar niet te enthousiast aub, nu wil ik verdorie ook champagne drinken en de tango dansen met een Argentijn op een zeiljacht..)

Oh en dankzij jouw tango heb ik mijn dirty diaries nog eens doorgelezen. Met mij aller allereerste minnaar schreven we (allebei totaal onervaren) verhalen naar elkaar. Wekenlang dansten we de tango in onze verhalen. En strandden uiteindelijk boven op een tafeltje. De spanning spatte van het beeldscherm. Gisteren allemaal nog eens doorgelezen. Toch jammer dat deze woordkunstenaar helemaal verdwenen is..
quote:ano*k schreef op 15 mei 2014 @ 09:53:

Ik ben snel tevreden. Zolang ze maar intelligent, knap en geestig zijn. En goddelijk in bed.

De killer combi. Ik zeg: amen
Ah Look, memory lane...Dat was nog in je bleue meisje-periode?

En geen idee waar hij zich nu bevindt?

Dansen op een zeiljacht...Oranje, als het een beetje bevalt daar zeg maar dat je een dansavondje wil organiseren, met je maatjes van het minnaartopic
Ja, mijn bleue meisjesperiode. Al zie je dat niet terug in de verhalen en was ik dat bleue heel snel kwijt

Ik hoop dat hij gebleven is in zijn relatie. Gevalletje ik was iets te leuk voor hem-drama. In meerdere opzichten was dat een heel leerzame verhouding

Dansfeestje met minnaarmaatjes op een zeiljacht... Waarom moet ik nu opeens aan de showboat denken...?
quote:ano*k schreef op 15 mei 2014 @ 10:06:

Ah Look, memory lane...Dat was nog in je bleue meisje-periode?

En geen idee waar hij zich nu bevindt?

Dansen op een zeiljacht...Oranje, als het een beetje bevalt daar zeg maar dat je een dansavondje wil organiseren, met je maatjes van het minnaartopic

Jacht heeft vier slaapcabines, ga ik regelen

Ik denk ik snel afgevoerd ga worden naar benedendeks, ik mag vast niet als boegbeeld op het dek gaan liggen in mijn bikini-tje.

Automan hoorde van de date en wil nu ook met me zeilen op zijn 'bootje'. Die vind ik in de ranking nog wel de leukste, maar ja, daar heb ik al van alles mee gedaan en dus van die vervelende hormoonstofjes voor aangemaakt ;). Tijd voor een goed spreidingsbeleid
quote:ano*k schreef op 14 mei 2014 @ 19:01:

Zoetje: wat was jouw meest intense (pijnlijke?) ervaring dan met een minnares, gezien je opmerking over emotionele band? Ben het trouwens helemaal met je eens dat echt goede sex een paar dates nodig heeft. Jammie.Niets pijnlijks Ano*k maar dat is net een grens verder wat mij betreft. dan wordt het wel heel erg persoonlijk en ik denk dat het voor mij toch beter is dat gescheiden te houden. Ook omdat dat de kans beperkt dat de vrouw in kwestie verliefd wordt. Yeah, eerst aftasten en steeds dat stapje verder, elkaar aanvoelen en gekmaken ;)
koekies zijn lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven