Gezondheid alle pijlers

Verdoofd

15-05-2014 14:25 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stomme vraag, hoe lang duurt het voor een verdoving uitgewerkt is? Vanmorgen om 11 uur bij de tandarts geweest. Normaal, laat ik me nooit verdoven. Maar de tandarts (niet mijn eigen, maar zijn collega ) raadde het sterk aan, omdat het gat op de zenuw lag. Nu is mijn lip nog steeds volledig verdoofd, is dat normaal?
Ja! Zal met een uurtje echt minder worden. Het is een vervelend gevoel, maar ik doe dus nooit iets bij de tandarts zonder verdoving. Genoeg ervaring dus ;)
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Volgens mij iets van 2,3 uur normaal gesproken. Ik moet zeggen dat ik soms wel tot ongeveer 4 uur erna de verdoving nog voel. Ik hou het niet bij maar ik heb wel onthouden dat het bij mij langer duurde. Dat het nu nog verdooft voelt lijkt me heel normaal. Soms gebruikt een tandarts ook meer verdoving als dat nodig is.
Ik mij laten vertellen dat thee of andere warme dranken drinken helpt om de verdoving sneller over te laten gaan.

Heb geen idee of dat waar is.
Je lip en wang masseren, vanuit de hals naar boven en vanaf de oren naar voren, helpt om de verdoving snel uit laten werken.
Bedankt, niks om me zorgen over te maken dus, dacht dat het met een uurtje wel weg zou zijn.
Onderkaak duurt langer. Boven paar uurtjes.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Gaan wandelen dan is t sneller weg. Had een keer een verdoving gehad en toen wilde m'n oog niet meer dicht. Werd dat geadviseerd.
Ik was vanochtend ook aan de beurt (boven) en het is nu pas aan het wegtrekken. Ik werd zo rond kwart voor 9 verdoofd!
quote:saartje- schreef op donderdag 15 mei 2014 14:28 Ik mij laten vertellen dat thee of andere warme dranken drinken helpt om de verdoving sneller over te laten gaan.

Heb geen idee of dat waar is. Heb ik ook gehoord, maar ik vind iets warms drinken met een verdoving niet zo handig. Voor je het weet is het toch net te heet (dat voel je niet) en/of mors je het doordat je niet goed kunt drinken.
Begint gelukkig weg te trekken?
quote:NummerZoveel schreef op 15 mei 2014 @ 14:57:

[...]

Heb ik ook gehoord, maar ik vind iets warms drinken met een verdoving niet zo handig. Voor je het weet is het toch net te heet (dat voel je niet) en/of mors je het doordat je niet goed kunt drinken.Je tong is ook verdoofd dan?Rietje?
@miedo

Wangen, lippen, tong... Zelfs mijn neus was verdoofd vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven