Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:silver1977 schreef op 15 mei 2014 @ 13:24:

[...]

is zoetje een man ?

kom ik daar nu pas achter hahaha echt!!! omg! Silver!
quote:ano*k schreef op 15 mei 2014 @ 12:57:

Zeg zoetje: ben je toevallig intelligent, knap, geestig en goddelijk in bed? hahaha, ja maar natuurlijk! (en ook buiten bed trouwens )
koekies zijn lekker
Lotje, allerlei aangeklede dates in de planning idd.

Ik vind het leuker om haar irl te zien dan via app.

Nu ik prooi speel moet zij wel de kans krijgen oa handtastelijk te kunnen zijn.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:lotje_42 schreef op 15 mei 2014 @ 13:31:

[...]

hahaha echt!!! omg! Silver! hahaha Silver! Ik ben benieuwd of je de enige bent die het niet wist
koekies zijn lekker
Leuk vooruitzicht High! Lekker veel dates en leuke dingen in de planning (en beter weer in het vooruitzicht).

Haha jij die de prooi speelt... *motorkap in gedachten*

Nee, geintje, maar idd veel leuker om elkaar irl te zien! Gun het je!
Lotje, een minnaar heb je voor de leuk he? De leuke momenten zouden het moeten winnen van de minder leuke. Als de balans doorslaat naar de minder leuke kant is het voordeel van het minnaren dat je makkelijker afscheid kunt nemen.

Anouk, je hebt gelijk, ik ga hem gewoon eens vragen wat zijn plannen voor komend weekend zijn!
Pfff Pablo zit op zijn werk, tussen twee meetings mij te appen. Is duidelijk in da mood om de details van de horizontale tango dinsdag door te nemen.

Ligt het aan mij? Als ik die tango nog niet met iemand gedaan heb ben ik nogal sceptisch over uitvoerige beschrijvingen. "Ik ga dit-en-dit allemaal bij je doen (jaja ik glij wel van mijn stoel). Waar hou jij van? Wat vind jij het spannendst in bed?"

Màn we gaan toch juist op ontdekkingsreis dinsdag? We komen toch niet met f*cking gebruiksaanwijzingen??

Ik ben op een doordeweekse donderdagmiddag überhaupt niet in de mood.

Nou dat lieg ik natuurlijk. Want over een paar uurtjes..

You go Dymo!
quote:lotje_42 schreef op 15 mei 2014 @ 13:25:dat ik alleen met lust en seks bezig ben of zo (terwijl hij met huistuinenkeukendingen komt). Ook leuk, maar je snapt het wel. Ik denk dat hij het niet snapt.

Een minnares heb je voor de lusten niet voor de lasten imo.

Hij kan buiten de deur leuke (en lekkere) dates hebben met jou.

Niet tegen jou steunen en kreunen over huisjeboompjebeestje.
Hoi Dymo, ja, i know. Maar vind ik toch nog heel moeilijk. Ook omdat ik twijfel en denk dat het aan mij ligt, dat ik het verkeerd zie of zo. Daarom zo blij met jullie. Xx

Denk ook dat als ik hem niet kende van vroeger, maar pas nu, helemaal nieuw sinds oktober vorig jaar, dat ik 'm dan al gewieberd zou hebben.
Lastig hoor Lotje en het lijkt mij ook moeilijk zoiets los te laten. Opdrogen bij een minnaar klinkt niet goed. Daar gaat de geilheid.... En dat is toch juist datgene wat erbij hoort. Zoals dymo ook zegt moet het leuk en lekker zijn. Kijk het aan en je bent zelf groot en wijs genoeg om te beslissen of het je nog waard is. Alleen opdraven als hij geil is is het ook niet. Jezelf "opdringen" in jouw geile bui ook niet. Die wens en geilheid moet toch van 2 kanten komen en het weten en voelen dat de ander naar je verlangt maakt het ook zoveel sexier.

Ik heb geen "whatevers". Ik vind het leuk hier te lezen en te mijmeren maar heb zelf geen stappen gezet op minnaressenpad
koekies zijn lekker
haha highlander.. dacht gister toen hij mailde dat ik niet zo moest smachten en niet echt reageerde "we lijken wel een getrouwd stel in plaats van minnaars".

Niet in de mood Nouk? Met zulke berichtjes als voorloper op dinsdag? en vanavond in het vooruitzicht!!!
quote:ano*k schreef op 15 mei 2014 @ 13:56:

Pfff Pablo zit op zijn werk, tussen twee meetings mij te appen. Is duidelijk in da mood om de details van de horizontale tango dinsdag door te nemen.

Ligt het aan mij? Als ik die tango nog niet met iemand gedaan heb ben ik nogal sceptisch over uitvoerige beschrijvingen. "Ik ga dit-en-dit allemaal bij je doen (jaja ik glij wel van mijn stoel). Waar hou jij van? Wat vind jij het spannendst in bed?"

Màn we gaan toch juist op ontdekkingsreis dinsdag? We komen toch niet met f*cking gebruiksaanwijzingen??

Ik ben op een doordeweekse donderdagmiddag überhaupt niet in de mood.

Nou dat lieg ik natuurlijk. Want over een paar uurtjes..

El Pablo des cojones grandes wil goed voorbereid zijn voor de date . En zal hij echt geloven dat je op donderdagmiddag niet in de mood bent?
koekies zijn lekker
Zoetje, nee ik vind het heel moeilijk. Nou groot ben ik niet, en wijs misschien ook geeneens...

Sjemig. Ben ik 42 voor geworden en dan zo twijfelen. maar je hebt helemaal een punt. Op deze manier doe ik hem mijn verlangen naar hem en mijn geilheid opdringen en dat moet ik juist weer niet doen. Bovendien, wat heeft het voor zin als hij het alleen maar afstoot of beter gezegd: er overheen praat en er niet op in gaat.

Maakt trouwens toch niet uit, dat je geen minnares of sv hebt. Is leuk, dat je mee leest en -denkt en -kletst!
Anouk, hoe kan je nou niet in de mood zijn? Volgens mij speel je hard to get :-) Ik weet niet beter dan dat buitenlander en ik een maand hebben zitten “droogneuken” voordat het tot een date kwam. Was juist superlekker om alvast te delen hoe we het voor ons zagen! Maar dat is misschien anders in een affaire die via sf of een van de andere websites begint.

Lotje. Ai ai. Wat een nare situatie. Ik kan eigenlijk niet meer toevoegen aan wat de anderen al gezegd hebben. Het ligt volgens mij niet aan jou maar aan hem, zeker in combinatie met de andere dingen die je over hem vertelt hebt. Kijk, je kan best een paar dagen niet in de mood zijn voor sekspraat. Maar wat hij doet is wel het andere uiterste!

Hier alles weer prima, rust in mijn hoofd min of meer wedergekeerd. En dankzij jullie verhalen over de “balans” heb ik het aanbod van een lekkere nieuwe collega om wat te gaan drinken maar eens geaccepteerd. Ik ben absoluut niet van plan er een nr 3 op na te gaan houden, en zeker geen collega, maar ik kan me best een avondje flirten laten welgevallen toch? Ik word volgende week dus getrakteerd op cocktails in een sjieke hotelbar. Nice!
quote:ano*k schreef op 15 mei 2014 @ 12:57:

Zeg zoetje: ben je toevallig intelligent, knap, geestig en goddelijk in bed?

Ga jij voor de titel Rupsje Nooitgenoeg?

Niet? Vind jij zo'n gesprek via app niet leuk? Ik kan dat altijd wel waarderen, weet je meteen of hij een beetje fantasie heeft, waar hij warm voor loopt. En wat je nog een beetje bij moet sturen

High, succes ermee he! Heb je het veroveren nu helemaal overboord gegooid? En nu moet zij opeens dat lammetje slachten? Vind zij dat ook leuk?

Go Dymo!
quote:Lookolook schreef op 15 mei 2014 @ 14:22:

[...]

Ga jij voor de titel Rupsje Nooitgenoeg?
Lookolook, zij heeft zelf dat initiatief tot de jacht genomen.

Aan haar reacties te merken heeft zij er veel lol in ook nog.

Gun haar haar pleziertje.

Ik vind veroveren veel te leuk om te laten.

Dat komt wel als ik irl nog een interessante dame tref.

Als alleenstaande één minnares is mij te monogaam.
Jeetje, wat ben je toch een goeierik
Leuk Annabel! Good on you!! Lekker cocktailtje drinken met een (nog lekkerdere) collega!
Rupsjenooitgenoeg...nou kennelijk toch wel:(

Annabel ik ben niet 24/7 in de mood voor sexchats...heel gek

Oh en jouw nr. 2 was niet "nieuw" hè, daar had jij immers al een (erotisch) geschiedenisje mee..

Nee ik weet denk ik wel een beetje wat meespeelt.

Ten eerste ben ik best wel een tijdje losgegaan op een paar sites. Allemaal puur research natuurlijk

Heel wat afgechat met potentieeltjes. En het wordt een riedeltje...Ze beginnen altijd bij je hoofd en eindigen gulzig in je bonbonnière. Likken vinden ze het héérlijkste wat er is. Uuuuren kunnen ze het volhouden.

En dan mag jij met je standjes komen.

Er waren hele originele bij. Maar die durfden uiteindelijk of niet af te spreken, of de praktijk verbleekte enórm bij de theorie.

En ik ben met mijn hoofd ook meer bij nr. 2. Op een terras een wijntje, daar beginnen we mee. En wat hij daarna in petto heeft, daar kunnen geen 100 geile Argentijnse appjes tegenop.

Gemeen hè.
quote:ano*k schreef op 15 mei 2014 @ 14:40: Ze beginnen altijd bij je hoofd en eindigen gulzig in je bonbonnière.

Een ontdekkingsreis met de routekaart al in de hand is geen donder aan.

Te makkelijk.

Oh en jouw nr. 2 was niet "nieuw" hè, daar had jij immers al een (erotisch) geschiedenisje mee..

Ten eerste ben ik best wel een tijdje losgegaan op een paar sites. Allemaal puur research natuurlijk

Heel wat afgechat met potentieeltjes. En het wordt een riedeltje...Ze beginnen altijd bij je hoofd en eindigen gulzig in je bonbonnière. Likken vinden ze het héérlijkste dat er is. Uuuuren kunnen ze het volhouden.

Er waren hele originele bij. Maar die durfden uiteindelijk of niet af te spreken, of de praktijk verbleekte enórm bij de theorie.

En ik ben met mijn hoofd ook meer bij nr. 2. Op een terras een wijntje, daar beginnen we mee. En wat hij daarna in petto heeft, daar kunnen geen 100 geile Argentijnse appjes tegenop.

Gemeen hè.
quote:ano*k schreef op 15 mei 2014 @ 14:40:

Heel wat afgechat met potentieeltjes. En het wordt een riedeltje...Ze beginnen altijd bij je hoofd en eindigen gulzig in je bonbonnière. Likken vinden ze het héérlijkste wat er is. Uuuuren kunnen ze het volhouden.

Gemeen hè.

hahaha natuurlijk zijn het allemaal sexuele goddelijke goden (wat kan ik lekker overdrijven) want anders lukt het ze nooit die date te scoren

Ik vind de appjesetc wel 24/7 leuk en opwindend (hoewel het wel discreet moet zijn ). Ik kan onwijs genieten van de teksten en foto's over van alles wat maar spannend is. En de ontdekkingsreis voor de date kan net zo spannend zijn!
koekies zijn lekker
Ik vraag me trouwens af met het losgaan op sites: Hoeveel stellen zullen elkaar daar wel niet per ongeluk tegen gekomen zijn? Ik doel dan op degenen die een minna(a)r(es) zoeken en de man en vrouw uit 1 stel per ongeluk elkaar treffen
koekies zijn lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven