Geblokeerd als het zover is.
maandag 12 mei 2014 om 21:45
Heb nog niet zo heel lang een vriendje, maar voel me super goed bij hem en hebben het erg gezellig.
Maar als we seks proberen te krijgen wat ik heel graag wil en klaar voor ben blokkeert het me. Ik kijk er zo naar uit.
Maar ik blokkeer gewoon en weet niet meer wat te doen.
iemand tips ?? of ervaringen hiermee ?? of het zelfde probleem ??
het frustreert me heel erg veel.
Maar als we seks proberen te krijgen wat ik heel graag wil en klaar voor ben blokkeert het me. Ik kijk er zo naar uit.
Maar ik blokkeer gewoon en weet niet meer wat te doen.
iemand tips ?? of ervaringen hiermee ?? of het zelfde probleem ??
het frustreert me heel erg veel.
maandag 12 mei 2014 om 22:01
Ik ben 24 en mijn vriend is 25..
Ben zijn eerste echte relatie en ik heb nogal een klote verleden achter de rug waarbij er onwillig seks is geweest.
met blokeren bedoel ik vooral mee, dat ik het wil en het al zie gebeuren maar als ik het wil doen of er een dikke muur voor staat die me tegen houden.. en krijg hem met geen mogelijkheid weg dat ik dus wel ervan kan genieten en wel wat durf te doen.
Ben zijn eerste echte relatie en ik heb nogal een klote verleden achter de rug waarbij er onwillig seks is geweest.
met blokeren bedoel ik vooral mee, dat ik het wil en het al zie gebeuren maar als ik het wil doen of er een dikke muur voor staat die me tegen houden.. en krijg hem met geen mogelijkheid weg dat ik dus wel ervan kan genieten en wel wat durf te doen.
dinsdag 13 mei 2014 om 00:16
Heb je hulp gehad om met je verleden om te gaan, het te verwerken zover dat mogelijk is? En weet je vriend hier vanaf?
Zo niet dan zou ik eens hulp gaan zoeken. Het is zonde als dit je verdere liefdesleven in de weg gaat staan. Zelfs met therapeutische hulp lijkt het me al moeilijk genoeg met jouw verleden, laat staan zonder...
Sterkte
Zo niet dan zou ik eens hulp gaan zoeken. Het is zonde als dit je verdere liefdesleven in de weg gaat staan. Zelfs met therapeutische hulp lijkt het me al moeilijk genoeg met jouw verleden, laat staan zonder...
Sterkte
dinsdag 13 mei 2014 om 07:04
quote:elfje26 schreef op dinsdag 13 mei 2014 00:16 Heb je hulp gehad om met je verleden om te gaan, het te verwerken zover dat mogelijk is? En weet je vriend hier vanaf?
Sterkte
Ja hij weet hier van af en heeft er daarom ook alle respect en geduld voor..
Ik vind het heel moeilijk hier hulp voor te gaan zoeken.
Sterkte
Ja hij weet hier van af en heeft er daarom ook alle respect en geduld voor..
Ik vind het heel moeilijk hier hulp voor te gaan zoeken.
donderdag 15 mei 2014 om 19:59
Wat een vervelende situatie voor je en dat je dat hebt meegemaakt.
Het is beste is om hulp te zoeken, het is heel normaal dat je hiermee worstelt maar op deze manier kom je er niet zelf uit.
Het is heel moeilijk om die stap te zetten, zoek steun bij je vriend hij zal je vast helpen door deze tijd heen, je komt er wel
Het is beste is om hulp te zoeken, het is heel normaal dat je hiermee worstelt maar op deze manier kom je er niet zelf uit.
Het is heel moeilijk om die stap te zetten, zoek steun bij je vriend hij zal je vast helpen door deze tijd heen, je komt er wel