croptops
donderdag 15 mei 2014 om 19:26
donderdag 15 mei 2014 om 19:59
Ik vind ze wel leuk. Word er alleen een beetje moe van dat er in de winkel niks anders meer te vinden is en ik mijn bleke buik er niet geschikt voor vind.
Bij sommige meiden staat het wel heel leuk! Dan wel met een hoge rok of broek zoals hier ook staat en maatje 36 max, anders vind ik het net iets té voor dit weer en meer uitgaans- of strandvakantiekleding.
Bij sommige meiden staat het wel heel leuk! Dan wel met een hoge rok of broek zoals hier ook staat en maatje 36 max, anders vind ik het net iets té voor dit weer en meer uitgaans- of strandvakantiekleding.
Silence is golden. Duct tape is silver.
donderdag 15 mei 2014 om 22:41
Ik vond de truitjes ooit al lelijk en toen kon ik ze zelf nog makkelijk aan. Nu blijf ik het lelijk vinden staan ook al kan ik ze niet meer aan. Zelfs bij de classy navel trui denk ik: Waarom nou net dat streepje bloot? Net alsof je bent vergeten om je truitje in je broek of rok te doen na een toiletbezoek.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.