Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Nou ik heb er een ijskoude douche op gezet vrees ik.

Mijn laatste zin was "schatje ik kan je beloven dat dinsdag de sky de limit is... Nou OK, voor anaal moet je niet bij mij zijn. Moet nu echt naar de winkel x".

Alle reacties Link kopieren
quote:ano*k schreef op 15 mei 2014 @ 14:54:

Mijn laatste zin was "schatje ik kan je beloven dat dinsdag de sky de limit is... Nou OK, voor anaal moet je niet bij mij zijn. Moet nu echt naar de winkel x".

hahaha mooie move! Hij weet nu wel dat anaal er niet inzit lol (En als ik hem was zou ik nog steeds erg uitkijken naar dinsdag ;))
koekies zijn lekker
quote:ano*k schreef op 15 mei 2014 @ 14:54:

sekreet!

Maar jij speelt ook oneerlijk spel. Hoe moet die man nou jog opboksen tegen je minnaar? Da's bij voorbaat al kansloos!

Weer een voordeel van niet aan die sites doen, ik skip lekker alle riedeltjes. Hè, life is so easy...
quote:Lookolook schreef op 15 mei 2014 @ 15:09:

[...]

sekreet!

Maar jij speelt ook oneerlijk spel. Hoe moet die man nou jog opboksen tegen je minnaar? Da's bij voorbaat al kansloos!

Weer een voordeel van niet aan die sites doen, ik skip lekker alle riedeltjes. Hè, life is so easy... Waarom zou hij opboksen? Hij kan toch lekker meedoen?
koekies zijn lekker
quote:zoetjerminder schreef op 15 mei 2014 @ 15:13:

[...]

Waarom zou hij opboksen? Hij kan toch lekker meedoen? Weet de Argentijn dat dan ook?
quote:Lookolook schreef op 15 mei 2014 @ 15:20:

[...]

Weet de Argentijn dat dan ook? misschien is hij wel gek op verrassingen!
koekies zijn lekker
haha Anouk, dat is echt een doodoener...

ik moet naar de winkel....

Ik vind een beetje fantaseren en opgeilen voor een date prima maar als er nog geen aktie geweest is ben ik ook wat milder, ik moet het eerst maar zien dat er gebeurt wat er gezegd wordt.

En ze zijn idd allemaal Lassie als je dat moet geloven...

Pablo hoeft toch niet op te boksen tegen je minnaar, hij mag toch gewoon fijn af en toe een avondje gebruikt worden voor de tango
quote:silver1977 schreef op 15 mei 2014 @ 15:33:

Ik vind een beetje fantaseren en opgeilen voor een date prima maar als er nog geen aktie geweest is ben ik ook wat milder, ik moet het eerst maar zien dat er gebeurt wat er gezegd wordt.

Is dat categorie grote voeten, een grote je weet wel?

Nouk, weet Pablo trouwens van je nr2?
quote:silver1977 schreef op 15 mei 2014 @ 15:33:

haha Anouk, dat is echt een doodoener...

ik moet naar de winkel....

Pablo hoeft toch niet op te boksen tegen je minnaar, hij mag toch gewoon fijn af en toe een avondje gebruikt worden voor de tango

Elkaar opgeilen voor een date en ontdekken wat de ander lekker vindt zie ik toch als heel iets anders dan opscheppen over de onwijze bedskills die de man of vrouw eventueel zou hebben. Mij kan je er helemaal gek mee maken hoor ;)

En ja, Pablo is eventueel toch de steak voor erbij?
koekies zijn lekker
Silver..high five!

En of de duvel ermee speelde: ik stond op het schoolplein en kreeg de meest geile appjes binnen van nr. 2. Time & place...spot on.

Jongens, ik ben gewoon een amateur op social media. Maar dat compenseer ik met mijn goddelijke talenten IRL
En trouwens; Sommige vrouwen kunnen er ook wat van hoor. De een kan nog goddelijker en dieper pijpen dan wie dan ook, dan ander kan daar uuuuren van genieten is lenig als een chinese circusartiest en ga zo maar door. Het valt weleens tegen dan ja dus praten over skills is heel wat anders dan spannende praat over voorkeuren ;)
koekies zijn lekker
quote:zoetjerminder schreef op 15 mei 2014 @ 15:58:

En trouwens; Sommige vrouwen kunnen er ook wat van hoor. De een kan nog goddelijker en dieper pijpen dan wie dan ook, dan ander kan daar uuuuren van genieten is lenig als een chinese circusartiest en ga zo maar door. Het valt weleens tegen dan ja Als je jezelf al zo moet "verkopen"...
Niet? Nou, ik wel hoor. Ik vertel altijd gewoon eerlijk dat ik echt super maar dan ook super ben in pijpen en dat ik echt altijd de lekkerste ben in bed. En dat ik het lekkerste k*tje heb. Ik bedoel, al mijn bedpartners zeggen dat. Dus dan is het waar.
Ik vraag altijd aan mijn mannen hoe lekker ze pijpen vinden. Nou, de hoogste cijfers vliegen je om de oren. Daarna vraag ik ze hoe lekker ze het vinden om gepijpt te worden...
quote:oranjexx schreef op 15 mei 2014 @ 16:40:

Ik vraag altijd aan mijn mannen hoe lekker ze pijpen vinden. Nou, de hoogste cijfers vliegen je om de oren. Daarna vraag ik ze hoe lekker ze het vinden om gepijpt te worden...

Die is leuk!
Ik zelf ben verliefd op een ander, en zal niet zou gauw aan een minnaar beginnen! Maar eigenlijk enkel uit angst dat het uit zou komen bij vrienden! Ik vind het knap dat jullie het wel kunnen. Hoe krijgen jullie die man zo ver? Hoe weet je zeker dat die man niet gaat praten? Of zijn jullie minnaars allemaal onbekend in jullie kringen? Zitten deze in jullie vriendengroep? Ik ben er heel benieuwd naar! Want ik kan me voorstellen dat ook veel mannen afstand houden als ze weten dat je bezet bent.
Bij mij zijn het allemaal onbekenden die minstens 150 km verderop wonen. Onze levens vermengen zich niet met elkaar. Toevallig kwamen sv en ik er eens achter dat zijn baas mijn neef was, maar daar kreeg hij het meer benauwd van dan ik

Ik kies bewust voor niemand uit mijn eigen kring. Afstand van alles vind ik wel lekker.
Whahaha Look en Oranje...

Dus de meeste van jullie kiezen bewust een minnaar die dus ver weg woont? Het is niet dat je verliefd op iemand wordt en die er bij neemt? Het is dus vaak puur om de sex ?
Hoi Badabimbadaboem, mijn nr2 woont ook zo ver weg (200 km ongeveer). Maar dat loopt nu ff niet zo chill zoals je kunt lezen.

En ik ken hem nog van vroeger, toen werkten we samen en zaten dichter op elkaar. Maar ook dat ging prima. En allebei bezet. Misschien scheelt dat ook.

Jij bent verliefd op een ander? Heb je dus een nr1 en vindt je iemand anders ook leuk? Hoe ken je hem dan? Heeft hij ook een nr1 of juist niet?
50 miles rule geen vriend, geen collega, geen buurman dus, niemand binnen 75km
en... ik heb er niet voor gekozen dat hij ver weg woont, hij is verhuisd in de loop der jaren en ik ook.

Bij mij niet alleen voor de seks. Ik vind (vond) hem hartstikke leuk.
quote:lotje_42 schreef op 15 mei 2014 @ 17:00:

Hoi Badabimbadaboem, mijn nr2 woont ook zo ver weg (200 km ongeveer). Maar dat loopt nu ff niet zo chill zoals je kunt lezen.

En ik ken hem nog van vroeger, toen werkten we samen en zaten dichter op elkaar. Maar ook dat ging prima. En allebei bezet. Misschien scheelt dat ook.

Jij bent verliefd op een ander? Heb je dus een nr1 en vindt je iemand anders ook leuk? Hoe ken je hem dan? Heeft hij ook een nr1 of juist niet?Ja ik heb zeker een nr 1 die ik niet kwijt wil en ik vind ook iemand anders al een tijd leuk (lees topic: wat te doen?) Hij is vrijgezel en we zitten in dezelfde vrienden kring dus echt een no-go!! Ga er ook niks mee doen maar vind het wel fijn om er hier over te lullen en te kijken hoe jullie dit in godsnaam doen
Dat doet me er aan denken, hoe zou het met Jane gaan? Badabim, Jane had wel iemand uit haar eigen omgeving als nr 2 en dat was best lastig.

Zou Lady Aurora nog meelezen trouwens?
quote:lotje_42 schreef op 15 mei 2014 @ 17:01:

en... ik heb er niet voor gekozen dat hij ver weg woont, hij is verhuisd in de loop der jaren en ik ook.

Bij mij niet alleen voor de seks. Ik vind (vond) hem hartstikke leuk.Ik lees inderdaad dat het niet zo lekker gaat. Ook moeilijk zeg in zo'n situatie dingen te verwachten, nou is jou geval totaal anders dan de mijne maar ik zit er verloren bij nu hij geen contact meer zoekt.. ik zeg gewoon tegen mezelf.. "wat verwacht je nou? Je bent hartstikke bezet!!!" Ingewikkeld onze hokjes maatschappij, als je ziet hoeveel vrouwen op meerdere mannen verliefd worden!! Als het aan mij lag is die nr 2 gewoon ook van harte volledig welkom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven