Heet oventje herkennen
vrijdag 16 mei 2014 om 16:02
Bij het lezen van de posts op dit forum verbaas ik me over de grote concentratie van vrouwen met een flink libido ... wat nogal in schril contrast met de meeste vrouwen waar ik zelf seks mee had of de vriendinnen die me inkijk gaven in hun seksleven.
Zelfs dames die sensueel of ronduit bloedgeil schenen te zijn bleken dan toch in werkelijkheid tante nonnekes.
Daarom deze vraag: hoe herken je ze, die hete oventjes? zijn het halfnaakte sloeries of eerder de potige vrouwen met hoog testosteron ? Zijn het de bedeesde trezebezen die monsters zijn in bed of kan ik het meest verwachten van de potige bakkersvrouw? Kortom, hoe herken je ze? Kan je het ruiken, of kan je enkel proeven?
Zelfs dames die sensueel of ronduit bloedgeil schenen te zijn bleken dan toch in werkelijkheid tante nonnekes.
Daarom deze vraag: hoe herken je ze, die hete oventjes? zijn het halfnaakte sloeries of eerder de potige vrouwen met hoog testosteron ? Zijn het de bedeesde trezebezen die monsters zijn in bed of kan ik het meest verwachten van de potige bakkersvrouw? Kortom, hoe herken je ze? Kan je het ruiken, of kan je enkel proeven?
vrijdag 16 mei 2014 om 16:08
Sja, aan de buitenkant kun je dat natuurlijk niet zien hè, je zult moeten voelen om het zeker te weten.
En jij hebt er (bewust of onbewust) ook invloed op, er zijn best veel vrouwen die jarenlang denken dat ze "niet zoveel met seks hebben" om er dan achter te komen dat het met de juiste persoon weer heel anders ligt.
En jij hebt er (bewust of onbewust) ook invloed op, er zijn best veel vrouwen die jarenlang denken dat ze "niet zoveel met seks hebben" om er dan achter te komen dat het met de juiste persoon weer heel anders ligt.
vrijdag 16 mei 2014 om 16:17
quote:mali30 schreef op 16 mei 2014 @ 16:04:
Mijn hete oventje is spontaan afgekoeld van deze benaming!
Zal ik het dan over je Vajayjay hebben ?
Je Foef ?
Je Mossel, Broodje rosbief, Druipgrot, Verticale glimlach, Slijmvijver, Liefdesgrotje, Shoarmaslagerij, Floppydrive, Klamme dot, Lebberspleetje, Grand Canyon ?
Of eerder je Tuinboontje of Trutje, je Zure geul/sloot, Kano of Spermasilo, Vleesbloem of Utteflut, Bever of Pissemuis, Voorbips, Brievenbus
Of gewoon je Punani ?
What gets you going Mali?
Mijn hete oventje is spontaan afgekoeld van deze benaming!
Je Foef ?
Je Mossel, Broodje rosbief, Druipgrot, Verticale glimlach, Slijmvijver, Liefdesgrotje, Shoarmaslagerij, Floppydrive, Klamme dot, Lebberspleetje, Grand Canyon ?
Of eerder je Tuinboontje of Trutje, je Zure geul/sloot, Kano of Spermasilo, Vleesbloem of Utteflut, Bever of Pissemuis, Voorbips, Brievenbus
Of gewoon je Punani ?
vrijdag 16 mei 2014 om 16:19
quote:mompelaar schreef op 16 mei 2014 @ 16:17:
[...]
Je Foef ?
Of gewoon je Punani ?
[...]
Je Foef ?
Of gewoon je Punani ?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 16 mei 2014 om 16:21
quote:zas schreef op 16 mei 2014 @ 16:12:
Dit zegt waarschijnlijk meer over jou en jouw kunsten in bed dan over de vrouwen waarmee je het gedaan hebt....Interessante stelling Zas: dus elke vrouw is een hitsig veulen en wanneer ze niet alle remmen loslaat moét dat wel liggen aan een onhandige man. Zo, we hebben de wereld weer netjes in zwart en wit opgedeeld, dat doet deugd.
Dit zegt waarschijnlijk meer over jou en jouw kunsten in bed dan over de vrouwen waarmee je het gedaan hebt....Interessante stelling Zas: dus elke vrouw is een hitsig veulen en wanneer ze niet alle remmen loslaat moét dat wel liggen aan een onhandige man. Zo, we hebben de wereld weer netjes in zwart en wit opgedeeld, dat doet deugd.
vrijdag 16 mei 2014 om 16:22
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 16 mei 2014 @ 16:21:
Ik dacht echt dat je bedoelde hoe je een kind moest leren wanneer een oven aan staat en wanneer niet.Dat dacht ik ook.
Ik dacht echt dat je bedoelde hoe je een kind moest leren wanneer een oven aan staat en wanneer niet.Dat dacht ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 16 mei 2014 om 16:23
quote:mompelaar schreef op 16 mei 2014 @ 16:21:
[...]
Interessante stelling Zas: dus elke vrouw is een hitsig veulen en wanneer ze niet alle remmen loslaat moét dat wel liggen aan een onhandige man. Zo, we hebben de wereld weer netjes in zwart en wit opgedeeld, dat doet deugd.Gatver ik ga weg uit dit topic. Wil vanavond en morgen en zondag flink seksen en hier vervliegt mijn zin door.
[...]
Interessante stelling Zas: dus elke vrouw is een hitsig veulen en wanneer ze niet alle remmen loslaat moét dat wel liggen aan een onhandige man. Zo, we hebben de wereld weer netjes in zwart en wit opgedeeld, dat doet deugd.Gatver ik ga weg uit dit topic. Wil vanavond en morgen en zondag flink seksen en hier vervliegt mijn zin door.
vrijdag 16 mei 2014 om 16:27
Die kun je niet herkennen aan uiterlijk TO dat moet je ervaren als je haar zoent en je voelt hoe de chemie tussen jou en haar is. Ooit eens een avontuurtje gehad met een bloedmooie kerel de sensualiteit vonkte er bij hem van alle kanten vanaf. Maar tussen de lakens was het helemaal niets. Conclusie:Je moet er maar net geluk mee hebben. Tip:Gebruik alsjeblieft nooit meer het woord heet oventje want dat is echt een turn off. Ook de andere woorden vallen hier niet in de smaak. Wees respectvol naar een vrouw daar scoor je veel meer punten mee.
Tjaaaaaa als jij bijvoorbeeld tegen een vrouw in bed zegt, kom hier hitsig veulen, dan zal ik je even berijden zodat jouw oventje heel heet word. Dan kan ik mij heel goed voorstellen dat het oventje van de desbetreffende vrouw spontaan afkoelt.
quote:mompelaar schreef op vrijdag 16 mei 2014 16:21 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="zas in "Heet oventje herkennen"" class="messagelink">zas schreef op 16 mei 2014 @ 16:12</a>:</b>
Dit zegt waarschijnlijk meer over jou en jouw kunsten in bed dan over de vrouwen waarmee je het gedaan hebt....</div></blockquote>Interessante stelling Zas: dus elke vrouw is een hitsig veulen en wanneer ze niet alle remmen loslaat moét dat wel liggen aan een onhandige man. Zo, we hebben de wereld weer netjes in zwart en wit opgedeeld, dat doet deugd.
Klopt helemaal! Of nee, niet iedere vrouw is een hitsig veulen natuurlijk. Maar met een partner die de juiste plekjes weet te vinden, nou... Daar wil mijn oventje altijd flink van branden, hoor!!!
Ga toch weg, idioot...
Dit zegt waarschijnlijk meer over jou en jouw kunsten in bed dan over de vrouwen waarmee je het gedaan hebt....</div></blockquote>Interessante stelling Zas: dus elke vrouw is een hitsig veulen en wanneer ze niet alle remmen loslaat moét dat wel liggen aan een onhandige man. Zo, we hebben de wereld weer netjes in zwart en wit opgedeeld, dat doet deugd.
Klopt helemaal! Of nee, niet iedere vrouw is een hitsig veulen natuurlijk. Maar met een partner die de juiste plekjes weet te vinden, nou... Daar wil mijn oventje altijd flink van branden, hoor!!!
Ga toch weg, idioot...
vrijdag 16 mei 2014 om 16:28
quote:mompelaar schreef op 16 mei 2014 @ 16:17:
[...]
Je Foef ?
Of gewoon je Punani ?
Jezus man, vind je het gek dat vrouwen niet opgewonden raken.
Je doet ze waarschijnlijk denken aan hun 12-jarige buurjongetje.
[...]
Je Foef ?
Of gewoon je Punani ?
Jezus man, vind je het gek dat vrouwen niet opgewonden raken.
Je doet ze waarschijnlijk denken aan hun 12-jarige buurjongetje.
vrijdag 16 mei 2014 om 16:29
quote:Wollstonecraft schreef op 16 mei 2014 @ 16:28:
[...]
Ha Scamp
Hoe was je vakantie? Heb je lekker genoten?Is Scamp op vakantie geweest? Wat heerlijk Scamp ik hoop dat je hebt genoten.
[...]
Ha Scamp
Hoe was je vakantie? Heb je lekker genoten?Is Scamp op vakantie geweest? Wat heerlijk Scamp ik hoop dat je hebt genoten.
vrijdag 16 mei 2014 om 16:29
quote:mompelaar schreef op 16 mei 2014 @ 16:27:
Man man, ik stel volgens mij een open vraag waar niemand zich beledigt door hoeft te voelen, en dan krijg je ineens vanalles naar je kop. Pfieuw.
Ik vind het knap van je dat je uberhaupt ooit een vrouw zover hebt gekregen om het bed met je te delen.
Maar ja dit is dan ook een dikke noorse troll
Man man, ik stel volgens mij een open vraag waar niemand zich beledigt door hoeft te voelen, en dan krijg je ineens vanalles naar je kop. Pfieuw.
Ik vind het knap van je dat je uberhaupt ooit een vrouw zover hebt gekregen om het bed met je te delen.
Maar ja dit is dan ook een dikke noorse troll