Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
quote:dymo9 schreef op 16 mei 2014 @ 11:39:

[...]

Hmmm misschien ben je wel iets te veeleisend ja....

Bootsman belde, of ik in september/oktober ruimte in mijn agenda wil maken voor een tripje van twee dagen Mediteranee, want daar ligt ook een bootje van hem. Hoezo decadent?

Bingo Anouk!

mystique? Mag ik mee? Bedeldebedel...
quote:dymo9 schreef op 16 mei 2014 @ 11:39:

[...]

Hmmm misschien ben je wel iets te veeleisend ja....

quote:Rooss4 schreef op 16 mei 2014 @ 11:37:

[...]

Ja!

Agossie

Ik herinner me nog iets met kuiten klapperen.. Is dat nog een optie?
quote:oranjexx schreef op 16 mei 2014 @ 11:55:

[...]

Bootsman belde, of ik in september/oktober ruimte in mijn agenda wil maken voor een tripje van twee dagen Mediteranee, want daar ligt ook een bootje van hem. Hoezo decadent?

Bingo Anouk!

mystique? Mag ik mee? Bedeldebedel...Zo, hallo hee.. Ik dacht dat ik een decadente had met een pied-a-terre in het buitenland. Maar twee bootjes hee. Wauw
quote:zoetjerminder schreef op 15 mei 2014 @ 18:02:

Hoe meer zielen hoe meer vreugd badabimbadaboem. En houd ons vooral op de hoogte van wat er gaat gebeuren want volgens mij ben je er nog niet helemaal uit . Gaat het dan ook alleen om deze man of is het meer de spanning van een andere man dan je huidige?

Wij kunnen wel van alles zeggen maar jij zal de acties wel of niet nemen

Het gaat voor nu alleen om deze man. Ik dacht me hele leven dat ik trouw monogaam was, nou opeens zette hij alles op ze kop ;). Ik ken hem al een hele tijd en toen hij me speciale aandacht begon te geven vond ik het niet meer ondenkbaar om met hem iets te beginnen. Kansen hebben we genoeg gehad, we zijn vaak 1 op 1 geweest zowel bij mij thuis als bij hem thuis. Dat het nog niet gebeurd is komt zeker door mijn terughoudendheid en ook wel door zijn respect voor mijn man. Ik denk ook dat hij de ellende boven dit al wel zit hangen, en ik vermoed zelfs dat er al advies is geweest van een gezamenlijke vriendin dat hij uit me buurt moet blijven. Ik denk dat dat de reden is waarom de berichten van zijn kant nu gestopt zijn. We hebben nooit iets fysieke gedaan nog (bijna wel gezoend), maar dat hoefde ook niet, de spanning droop en druipt er vanaf als we samen zijn.

Er is dus wel degelijk een verschil tussen een minnaar voor sex en een minnaar voor enkel de gevoelens, aandacht liefde denken jullie ook niet? Want lust kan ik dit niet meer noemen voor mijzelf is het echt liefde wat ik voel. Ik baal er dan ook van dat ik geen berichten meer krijg en dat het van mijn kant moet komen (als ik wat stuur, stuurt hij direct terug zelfs dus met een toekomstperspectief dat hij me gaat zien, als in ik heb een cadeautje voor je (zo'n dik 2 weken terug). Dat betekend dus inderdaad ga ik die move maken of ga ik het niet doen ? Denk het dus mooi niet.. wordt al misselijk bij het idee dat hij deze gevoelens met een van zijn goede vrienden bespreekt, net als dat ik ze met mijn vriendinnen bespreek. Kan toch niet?
quote:ano*k schreef op 16 mei 2014 @ 11:46:

Uitslag van de SOA-test(en): alle 13 goed!! Wooohoooo.Jihaaa! Gefeliciteerd!
quote:Rooss4 schreef op 16 mei 2014 @ 11:35:

[...]

Misschien had stervensgelukkig tussen aanhalingstekens moeten staan

Een nieuwe nummer 1, tja ik weet niet hoor. Waar zit die man dan? Die leukert met een niet al te groot ego, grote handen en hairy chest? Die man waar ik om moet lachen en die ook gemeend om mijn stomme woordgrappen lacht? Die man die niét onderdanig is maar wel meegaand (want dat wil ik stiekem toch). Pfft. Zo geen probleem als dat ik met sekssites heb, zo wel probleem heb ik met datingsites. Ik wil niet lexaën en relatieplanetten. Maar ja, wat dan?

@ zij die het vroeg:

Ik ben 2 jaar terug gescheiden en heb 3 kinderen. 4-5 Jaar lang heb ik alles gedaan dat volgens bepaalde geloven god verboden heeft en nu in rustig vaarwater op dit gebied en er ook geen worst zin meer in.

In een notendop.Ben je nr 1 dan ook kwijt door de minnaar of andere redenen?
Oranje: klinkt als een uitstekend boottripje. De kapitein maakte zijn beloftes waar. En jij je spreidingsbeleid.

Ah en hij belde je alweer zie ik nu..De Middellandse Zee, yummy. Ga je dat doen, dat tripje? Is hij leuk genoeg om een paar dagen (verticaal) mee te vertoeven?;)

Ik merk dat ik aarzel om te schrijven over afgelopen nacht. Het was zo'n compleet pakket...De heilige drieëenheid van (heel erg) kunnen lachen, (diepgaande en dit keer wel heel persoonlijke) gesprekken en (zowel mindblowing als marathon) seks. Het is en het is niet anders.

Aan Pablo de nobele taak de zaak luchtig te houden. Maar ik geloof dat ik na gisteren in zijn ijskast zit. Was het mijn opmerking over anaal of knapte hij toch af op die winkel?
Van mij mag je mee, Oranje! De mannen daar weten niet wat ze gaat overkomen... En inderdaad. De-ca-dent, zeg. Ben helemaal niet jaloers of zo

Top Anouk
quote:Lookolook schreef op 16 mei 2014 @ 12:10:

[...]

Jihaaa! Gefeliciteerd!Dank dank. Ben ook heppiedepeppie;)
quote:ano*k schreef op 16 mei 2014 @ 12:16:

Aan Pablo de nobele taak de zaak luchtig te houden. Maar ik geloof dat ik na gisteren in zijn ijskast zit. Was het mijn opmerking over anaal of knapte hij toch af op die winkel?

Nobele, maar zeer, zeer zware taak...

En zeg nou zelf, als jij iemand loopt op te geilen en hij zegt opeens: ja, maar ik moet nu naar de winkel, dan doe jij toch ook zeker wel dikke doei?

En die , lekker hoor. Succes met balansen
Ik zou ook dikke doei doen...maar toch nieuwsgierig blijven naar de limitless sky
quote:badabimbadaboem schreef op 16 mei 2014 @ 12:07:net als dat ik ze met mijn vriendinnen bespreek.

Oeh, je hebt het al over wat je voor deze man voelt met een gezamenlijke vriendin? Weet je wel heel zeker dat dat vertrouwd is? Dat zij het niet in vertrouwen aan iemand anders verteld en dat het uiteindelijk toch rondzingt in de hele groep?

Ooit hoorde ik van een familielid over een vreemdgaande kennis, waarbij dit familielid niet realiseerde dat ik deze vreemdgaande dame en haar man nog wel eens zag. Ik was inmiddels de vijfde stap in het vertrouwelijk doorvertellen. Waarbij stap 2 en 3 dachten dat ze het doorvertelden aan iemand die toch totaal geen contact had met de vreemdganger...
quote:ano*k schreef op 16 mei 2014 @ 12:25:

Ik zou ook dikke doei doen...maar toch nieuwsgierig blijven naar de limitless sky

Gooi vanavond wel een hengeltje uit.

Arme Pablo wat speel je met hem

Fijn dat je nacht zo fantastisch was!
quote:dymo9 schreef op 16 mei 2014 @ 12:26:

[...]

Arme Pablo wat speel je met hem

Fijn dat je nacht zo fantastisch was! Dank je

Verder eens met je vorige post. Dat "in vertrouwen nemen" is ongelooflijk riskant!
quote:dymo9 schreef op 16 mei 2014 @ 12:25:

[...]

Oeh, je hebt het al over wat je voor deze man voelt met een gezamenlijke vriendin? Weet je wel heel zeker dat dat vertrouwd is? Dat zij het niet in vertrouwen aan iemand anders verteld en dat het uiteindelijk toch rondzingt in de hele groep?

Ooit hoorde ik van een familielid over een vreemdgaande kennis, waarbij dit familielid niet realiseerde dat ik deze vreemdgaande dame en haar man nog wel eens zag. Ik was inmiddels de vijfde stap in het vertrouwelijk doorvertellen. Waarbij stap 2 en 3 dachten dat ze het doorvertelden aan iemand die toch totaal geen contact had met de vreemdganger...

Nee heb het er nooit met haar over gehad en vreemd ben ik nog zeker niet gegaan of is wat ik nu doe al vreemdgaan? Ik heb het aan 2 hele goede vriendinnen verteld die ik 100% vertrouw, het zijn mijn zusjes bij wijze van. Die vertelde weer dat die gezamenlijke vriendin (welke ook een hele goede vriendin is, maar ik dus niets kan vertellen) wel wat aan het vermoeden is door bepaalde vragen die ze stelt en haar vrouwelijke intuïtie haar wel eens de waarheid kan laten weten. Laatst toen ik hem tegen kwam zei hij dat zij hem had gebeld omdat ze zich een beetje zorgen maakte over mij (iets te veel feestjes etc. voornamelijk met hem :P, valt reuze mee maar goed, maar ik verstond het niet zo goed door de muziek dus ik ging er niet op in). Dus vandaar dat ik dit denk. Ze kent ons beide goed.

Vertellen jullie het dan aan helemaal niemand? Behalve hier op het forum?
Toen ik nog vreemdging vertelde ik dat aan helemaal niemand irl. Niet aan ouders, niet aan broer en zus, niet aan allerbeste vriendin.

Ook omdat ik niet wilde dat iemand voor mij moest liegen tegen mijn man. Dat kun je niet vragen, vind ik.

Ik begreep dat jij al een probleem hebt thuis als je man weet van deze gevoelens van jou, en van de spanning, ook al heb je nog niets gedaan.

Nu weten iig 2 mensen, waarschijnlijk minstens 3, van deze spanning. Je ligt nu onder een vergrootglas, en er hoeft maar iets te gebeuren en het is bekend in de hele groep. En dan zit jij in de problemen.

Wat als iemand in dronkenschap er wat uit flapt, of als je toch onverhoopt ruzie krijgt, nu, volgende week, over zes maanden?
Ik heb het tegen 2 vriendinnen verteld. Maar ik weet eigenlijk ook niet of ik daar goed aan heb gedaan. Ze moeten nu inderdaad een geheim meedragen tegenover mijn man, en dat vind ik geen fijn idee. Al draag ik aan de andere kant ook weer hun geheimen met me mee, dus we staan wel soort van quitte
Anouk, wauw wat een heerlijke date! Geniet nog maar even lekker na.

En die Pablo die krijg je vast wel weer warm. Als je dat wil, want hij kan natuurlijk nooit tippen aan die nr 2 van je.
Ja ik heb me daar allang geleden bij neergelegd. Girl Code niet waar? Mannen begrijpen toch niet wat vrouwen allemaal bespreken haha dat gaat hun petje ver te boven, dus dat hou ik dan ook maar liever zo ... hoe kan je zoiets voor je houden? Vind het knap demo9
Nu heb ik een "halfopen" relatie maar in eerste instantie ging ik echt vreemd. Dat wist welgeteld 1 vriendin in het buitenland die zelf al veel langer vreemdging. Nog afgezien van het risico dat het uitkomt wil je je directe omgeving echt niet belasten met die info.

Ook nu weten maar een paar hele goede vriendinnen van mijn nr. 2 en dan nog oppervlakkig.
*
anoniem_195209 wijzigde dit bericht op 16-05-2014 14:41
Reden: Even beter zo.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:badabimbadaboem schreef op 16 mei 2014 @ 12:07: Dat het nog niet gebeurd is komt zeker door mijn terughoudendheid en ook wel door zijn respect voor mijn man.Mag ik hieruit concluderen dat het nog gaat gebeuren?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Heb je ff 2 dagen niet meegelezen.... Lig je gelijk 5 pagina's achter Wat gebeurt er weer veel bij iedereen.

Als ik heel eerlijk ben, ben ik best een beetje jaloers op Oranje en Ano*k, klinkt zaaaaaaaligggg.

Voorlopig blijft het hier nog rustig, bewust. Kunnen we altijd nog samen opdrogen Roosss

Iedereen veel plezier met het zonnige weekend
Alle reacties Link kopieren
quote:mikmakk schreef op 15 mei 2014 @ 18:42:

Toen we Wordfeud gingen spelen was het hek van de dam

Jaaaaaa!!!! Wordfeud!!!
Niemand weet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven