Heerlijk, de zon schijnt!

16-05-2014 15:47 10 berichten
En daar hebben we lang genoeg op moeten wachten met alle regen van afgelopen tijd.

Wat ziet de wereld er toch mooi en vrolijk uit met dit weer, ik ben er helemaal blij van.

Wens iedereen alvast een heel fijn weekend, met terrasjes, bbq, in de tuin, op balkon en waar jullie ook gaan genieten van het lenteweer.

Alle reacties Link kopieren
En mijn man vind het te warm om in de tuin te zitten.. "zucht"
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik vind dit echt heerlijk weer. De lange broek kan nog aanblijven, maar de jas hoeft niet over de korte mouwen shirts aan! :-D

Ik ga dus wel de tuin in :-D
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
@ Woepsie

Nu al te warm??

Maar dat hoeft jou toch niet tegen te houden??
Heerlijk! Alleen jammer dat mijn man hooikoorts heeft en er dus dan vaak meer last van heeft. Ik ben op mijn beurt dan weer zwanger en heb olifantenpootjes momenteel (heel sexy ). De drama, met mijn voeten de hele dag omhoog zitten .
quote:fleetfox schreef op 16 mei 2014 @ 17:34:

Heerlijk! Alleen jammer dat mijn man hooikoorts heeft en er dus dan vaak meer last van heeft. Ik ben op mijn beurt dan weer zwanger en heb olifantenpootjes momenteel (heel sexy ). De drama, met mijn voeten de hele dag omhoog zitten .

Ja je hebt het zwaar!

Geniet er maar van zoveel je kunt, binnenkort loop je de benen onder je lijf vandaan.
quote:Wollstonecraft schreef op 16 mei 2014 @ 17:37:

[...]

Ja je hebt het zwaar!

Geniet er maar van zoveel je kunt, binnenkort loop je de benen onder je lijf vandaan. Ja, oh, zo zwaar. Verschrikkelijk is het! Maar, heb straks geen vocht in mijn voeten door al het lopen.
Heerlijk, ik heb het niet meer koud, van mij mag het zelfs nog wat warmer
Only you can change your life. No one can do it for you.
Zalig!! Genieten!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven