zaterdagavond!

17-05-2014 20:43 51 berichten
Jaa opnieuw; watgaanwijopzaterdagavonddoentopic!:)

Ik ben aan het kaasfonduen, voetbal aan het kijken en straks misschien nog een wijntje en olijfje!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk n programma over WOI.

Lief zit buiten met een buurvriend resthout van t klussen op te stoken

Misschien ga ik ze zo nog ff gezelschap houden onder t genot van een glaasje.
Been there, done that, got the T-shirt.
Buiten is inderdaad nog best lekker hè!
ik probeer een dvd van de bieb te bekijken, maar hij doet het niet.

Ga nu de film Education van de bieb bekijken.
Ik doe vanavond niks meer. Ik heb vandaag voor het eerst sinds lange tijd 15 km gelopen.
Even gedoucht en dan NU weer terug naar het Rapalje Zomerfolk Festival in Groningen!
Verplicht meekijken naar Ned 0-1 Ecu.

Heb ook wijn nodig, maar te lamlendig om op te staan
Pewdiepie kijken, voor degene die niet weten wat het is, het is the most subscribed youtube chanel van heel youtube.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
James Bond kijken... Live And Let Die, een van de besten!
Een goede vriend van me viert vanavond zijn verjaardag maar we hebben geen oppas en ik heb geen zin. Man wil alleen gaan als ik ook ga....nu zitten we samen wat te mauwen hierover op de bank Ik hoop dat ik "win".
Ik heb erg veel pijn vandaag dus ga ik lekker op bed hangen met Scampman en hond. We gaan Wallander kijken.
Ik werd met migraine wakker en zit in het lawaai van 1 of ander housefeest. Ik ga zo nog wat eten en tv kijken en dan lekker slapen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik ga zo lekker appen met iemand bijzonders, verder beetje forummen, muziekje luisteren etc.

Scamp vervelend, sterkte en geniet van je wallander.
Eerste beameravond van het jaar. In het park met bier en vrienden op big screen kutfilms kijken!
Ik heb bob's burgers gekeken, en nu wat csi kijken, en zometeen ik vertrek kijken met hot dogs.
Dolf Jansen een wijntje en mijn kleurboek, vriend is naar verjaardag van vriend en we hebben geen oppas. Heerlijk soms
Ik zou vanavond naar een tuinfeestje gaan van een vriendin

Maar mijn lief heeft de auto meegenomen en is nog niet terug!

Ben dus gewisseld van zonnig zomer humeur naar standje onweer!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Scamp

Vriend en ik kijken voetbal en zijn volop aan het genieten van onze nieuwe fluffy kattenhuisgenoot
Ik lig al in bed. Ben zwanger en al heel snel veranderd in een grauwe huismus die al om 8 uur op apegapen ligt. Gelijk slapen wordt 'm niet. Maar alleen liggen is ook al lekker. Beetje forum, beetje grazia, beetje de kat aaien.

Die voetbaluitslag van een kwartier geleden is anders wel veelbelovend
Voetbal staat op, puberzoon kijkt.

Puberdochter was niet blij, maar tevreden met het compromis om straks nog een film te kijken.

Ik forum, speel een spelletje op mn mobiel, net als man.

Straks nog wat toastjes, chippie, lekker hoor.
Doreia: Ik wil mee naar Rapalje!
Been there, done that, got the T-shirt.
Tv kijken, ik heb 2 verzwikte enkels, dus meer opties heb ik niet...
quote:viva-amber schreef op 17 mei 2014 @ 21:04:

Ik werd met migraine wakker en zit in het lawaai van 1 of ander housefeest. Ik ga zo nog wat eten en tv kijken en dan lekker slapen.

Oh, woon je bij mij in de buurt? Wij hebben hier ook een technofestival in de buurt. Ik slaap voorlopig ook nog niet dus. Wat gelukkig toevallig weg vandaag, dus grootste deel van de herrie kunnen ontlopen.

Wel een slechte combi met migraine trouwens
Beetje forummen. Vanochtend een terrein opgeruimd waar we volgende week een mini-festival houden.

Vanmiddag een mountainbikeparcours geprobeerd dat voor mij te zwaar bleek te zijn.... uiteindelijk heb ik met mijn duurgehuurde mountainbike alleen nog verharde vlakken paden genomen....

Morgen weer op pad dus vanavond even rustig.
Vriend en ik hangen snotterig op de bank, we zijn allebei niet helemaal fit.

Ik forum en speel spelletjes, hij kijkt CSI (of iets wat er op lijkt). Een bruisend avondje bankhangen dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven