herkennen van een SOA

17-05-2014 21:43 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij al een tijdje af waar ik nou last van heb, ga maandag dan ook bellen naar de GGD voor een SOA test. Maar ik weet dus niet of dit het wel is (logisch..)

Ik heb namelijk al best lang (volgens mij zelf als voordat ik seksueel actief was) hele dikke witte klodders afscheiding, sorry voor de details, maar ik vraag me namelijk af of dit normaal is.

Daarnaast heb ik met periodes last van jeuk rond mijn vagina en anus.

Herkent iemand dit? En wat was het bij jou?
ik had gelijk al de huisarts gebeld, ik zou maandag gelijk langs gaan
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
En wat zegt de huisarts?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Bij mij was dit gewoon een schimmelinfectie, maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. Een soatest kan nooit kwaad.
Ja het rare is dat ik het af en toe heb, ongeveer 1 keer in de maand een paar dagen. Dus vandaar dat ik er niet constant aan denk.
quote:lott91 schreef op 17 mei 2014 @ 21:52:

Ja het rare is dat ik het af en toe heb, ongeveer 1 keer in de maand een paar dagen. Dus vandaar dat ik er niet constant aan denk.En je denkt niet op het moment dat je het hebt...ja, nu ga ik de huisarts eens bellen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nee
Schimmelinfectie. Heb ik ook een keer voor bij de soapoli gezeten. Bij mij komt het af en toe terug, vooral als ik ongezond eet.
Elke maand een paar dagen? Is het niet gewoon je eisprong? (Of gebruik je hormonale anticonceptie?)
quote:ericito schreef op 17 mei 2014 @ 22:03:

Elke maand een paar dagen? Is het niet gewoon je eisprong? (Of gebruik je hormonale anticonceptie?)

+1

Maar bij twijfel gewoon de ha bellen
Je bent zelf een theepot
Ja ik denk inderdaad ook dat het door de pil komt, maar ik ga er nu echt wat mee doen. Komt goed!
Je schrijft dat je dit al had voor je seksueel actief was en wijdt het nu aan de pil? Nam je voordien dan ook al de pil?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Toen ik aan de pil was, had ik ook wat jij beschreef.

Toen ik er vanaf was, was het niet dik en kloddering, maar juist dun en slijmerig paar dagen per maand.

Ik heb nog nooit een SOA gehad al had dat wel gekund.

Ik heb in mijn puberjaren wel eens een schimmel gehad, maar toen werd het korrelig en groenig met jeuk.

Soms had ik wel eens een lange tijd geen seks, en toen even wel, en werd het ook wat jeukerig. Bleek gewoon dat mijn millieu down under er even aan moest wennen.

Maar testen is natuurlijk het antwoord op je vraag,
Ik denk ook een schimmelinfectie hoor!
Erger je niet, verwonder je slechts.
ja dat was het inderdaad! Schijnt dat heel veel vrouwen dit maandelijks hebben.. nou fijn, ik ook dus!

maar ben blij dat dat het is en niks ernstigs
het klinkt als schimmelinfectie maar kweenie hoor, genoeg soa's die geen klachten geven dus...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven