Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha nee hoor xpuzzledx. iedereen mag weten dat ik een man ben. Ik vind een plaatje van ene man minder bij me passen dan van een vrouw. Ik heb ook nog alleen de mond. Die zal ik even uploaden

Gewoon lekker even rustig aandoen en goed rondkijken en wie weet wat er op je pad komt
koekies zijn lekker
Dat veeleisende trekje is geen nieuws toch Zoet? Trouwens: een vrouwelijke avatar, zoet in je nick...heb je terwijl je typt ook een zomerjurkje aan? Oeps.

Roos, geen sex met je ex? Las dat dat de grootste fantasie is van mannen. Vrouwen zijn avontuurlijker, veel meer in voor nieuwe mannen dingen.

Ex ultieme erotische fantasie
Voor iemand die aan het thuisWERKEN is, ben je snel met reageren

Precies wat ik van plan ben Zoet!

En nu ga ik snel ook aan het werk, geniet van het zonnetje allemaal

Hahaha nee geen jurkje aan nee. Ik kijk wel heel graag naar leuke zomerjurkjes. Lang leve de zon wat dat betreft
koekies zijn lekker
quote:zoetjerminder schreef op 19 mei 2014 @ 11:14:

[...]

Direct aangepast Lookolook! Hij zal nog wel veranderen tussendoor maar deze had ik zo snel even beschikbaar. Niet bang voor Rooss hoor

He, lekker volgzaam typje

Maarreh, kan je niet iets beters verzinnen? Heb je haar een bloedlip geslagen? Ieuw..
quote:ano*k schreef op 19 mei 2014 @ 11:44:

Dat veeleisende trekje is geen nieuws toch Zoet? Trouwens: een vrouwelijke avatar, zoet in je nick...heb je terwijl je typt ook een zomerjurkje aan? Oeps.

Roos, geen sex met je ex? Las dat dat de grootste fantasie is van mannen. Vrouwen zijn avontuurlijker, veel meer in voor nieuwe mannen dingen.

Ex ultieme erotische fantasieIk las het ook! Geldt dat ook voor ex-minaren en ex-sv's? Ik heb anders geen ex
quote:Lookolook schreef op 19 mei 2014 @ 12:00:

[...]

He, lekker volgzaam typje

Maarreh, kan je niet iets beters verzinnen? Heb je haar een bloedlip geslagen? Ieuw..

Dat vat ik noun niet meteen op als een compliment

Ik ga al zoeken. Sjongejonge :P
koekies zijn lekker
quote:zoetjerminder schreef op 19 mei 2014 @ 12:07:

[...]

Dat vat ik noun niet meteen op als een compliment

Ik ga al zoeken. Sjongejonge :P

Ja, stelletje zeikwijven hierzo he?

En waar kijken we nu naar? Spermatozoïde die de eicel bereikt?
Ik zeg even niets

Heb ik mijn oude msn plaatje en zie je die niet in zijn geheel. Cookiemonster rules!

Geen idee wat het was. Ik was een beetje tussen mijn plaatjes aan het switchen die ik op de PC heb staan.
koekies zijn lekker
quote:Lookolook schreef op 19 mei 2014 @ 12:16:

[...]

En waar kijken we nu naar? Spermatozoïde die de eicel bereikt?

Dat meende ik ook al te zien....

Maar mannen en bootjes, hmmmh.... Automan heeft ook een bootje, iets kleiner dan die van de bootsman, maar toch erg leuk ;)

Automan komt met een sterrenlunch op de proppen donderdag, lees ik net. Hmmm. De liefde van deze vrouw gaat zeker door de maag

Anouk, ik dacht dat ik momenteel 'losgeslagen' ben, met een man per week. Maar jij doet er gewoon twee! Respect!
Zoetje, als je van koekiemonster houdt, check dan dit eens: http://omnomnomify.com/

Ultiem hilarisch!

Jane, goed om van je te horen, je klinkt een stuk rustiger dan voorheen. Hou je ons op de hoogte?

Anouk en Oranje: lekker bezig!

Hier weinig nieuws, ik werk (dit weekend ook) en geniet van het weer. Contact met buitenlander verloopt goed. We hebben zo een Skype-afspraak, even een paar kusjes naar elkaar sturen via Skype terwijl we allebei op het werk zijn
Hij is leuk annabel
koekies zijn lekker
Yay, het is nieuwe avatar dag vandaag. Kill Bill?
Ik ben saai en hou gewoon de oude

Ik ook. Ik ben en blijf het grote, boze oog.
quote:zoetjerminder schreef op 19 mei 2014 @ 11:14:

[...]

Niet bang voor Rooss hoor

Kijk!

En dat is nou de grootste fout die een man kan maken
Weer iets nieuws voor me: automan belde net. Hij is verliefd geworden op zijn andere date en zou me nog wel graag mee uit eten willen nemen, maar ziet toch tegen de rest van de date op, beseft hij ineens.

Dus....

Doei
Het is een tikje herkenbaar Puzzled, zien lezen doet verlangen, zeg maar zoiets. Maar als ik het visualiseer voor mezelf, kennismaken, aftasten, me weer in mijn wufte jurkje op mijn allerleukst opdoffen, pffft.. vermoeienis. Dan merk ik echt dat ik er zo ontzettend heel veel géén zin in heb. Er is er heel misschien één waarmee ik een date zou plannen als hij aan de bel trekt. Maar gelukkig is hij stil. Heel stil.

Ik seks met mijn ex??? Zelfs hij weet dat ik een sahara gevaar ben in zijn buurt. Verder zijn we heel erg oké, de kinderen zijn blij dat we nog hele leuke dingen samen kunnen doen en ze snappen dat we nooit meer een stel worden, het is goed zo.

Cljane, ik ben het met Look eens maar dat schreef ik al eerder. Je man wringt zich door een niet passend kozijn enkel om Jane bij zich te houden. En dat diezelfde Jane ondertussen via een heel ander deurtje naar buiten sluipt weet hij niet. Heel oneerlijk.

Ik zie allemaal nieuwe ava`s!! Leuk!

Vinden jullie het erg als ik dit je hou? Ben er enorm aan gehecht!
quote:ano*k schreef op 19 mei 2014 @ 13:29:

Yay, het is nieuwe avatar dag vandaag. Kill Bill?1 was top, 2 viel zwaar tegen. Leuke ringtone trouwens dat fluitliedje
koekies zijn lekker
Madame?? Waaaaaaaaaaat???? Eerst een lunch en nu doei? Allemachtig!!

Heel herkenbaar trouwens, tantraman had dito met een tippeltje. Flieft op zijn nieuwe sl fling dus doei om een paar maanden later weer met hangende knietjes terug te kruipen.

Toen was het mijn "doei" moment.

Nah, vet stom zeg!!
*is in de war na Skype gesprek*. Ik had de laatste tijd toch wat meer last van schuldgevoelens naar nr 1 toe, maar steeds als ik Buitenlander dan op Skype weer even heb gezien (gebeurt niet vaak, elke paar weken een keertje), dan kan ik alleen maar heeeeel erg naar hem verlangen. Iemand zien en horen tegelijk, zelfs op scherm, is toch heel anders dan alleen maar wat appen en bellen. De chemie spat van het scherm, zelfs als we wegens slechte verbinding alleen maar wat naar elkaar grijnzen. Wat een heerlijke man voor erbij is het toch! Nog 5 weken tot de date..

Ik heb ook maar even een ander personage gekozen. Past beter bij dit topic

Oh nou Oranje, dat is wel eerlijk van hem.. fijn ook, scheelt weer een topic op relaties van zijn nieuwe date
Vrouwen hebben dus blijkbaar niet het alleen-recht om domme dingen te doen als ze denken verlieft te zijn, Automan kan het ook.

Niet leuk. Jullie hadden toch al langer wat samen Oranje?

Wel eerlijk dat hij het vertelt en dat hij ook zijn verantwoordelijkheid neemt naar dat nieuwe liefje toe en niet achter haar rug om toch met jou gaat daten. Dat dan weer wel
Oranje wtf...Nee hè. Waarom nou net degene die het hoogst in jouw ranking stond! Misschien doet hij nu "stoer" richting jou?

Verliefd op een nr. 2. Zoooo passé zeg.
Roossje jouw ava is top en moet blijven!
Nou ja Oranje, dat gaat wel heel snel ineens, dat besef bij hem! Wel fijn dat hij het zich vooraf realiseert, en wel fijn dat hij niet je enige date is

Ff wennen aan jullie metamorfoses hoor, wel helemaal verfrissend ineens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven