Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
whahaha, die dokter.. is het nu exit voor hem? Zou voor mij wel een enorme afknapper zijn na een kwartier een pik! Ook dat ie zegt: zal ff zoeken... hij heeft ze dus gewoon op voorraad, pik-pics!
quote:ano*k schreef op 19 mei 2014 @ 15:51:

Roos: jij zit gewoon te fröbelen in je dark room daar. En dan ineens sla je ons om de oren met je nummers 1 t/m 4.

Precies.

Ik doe allerlei achterdeschermen voorbereidsels en heb over een maandje ineens 4 seksgoden!

Jij snapt um!
quote:annabel_k schreef op 19 mei 2014 @ 15:53:

. hij heeft ze dus gewoon op voorraad, pik-pics!

O daar schrik ik dan weer niet van.

Ik heb ook een hele voorraad lipfotos. Altijd handig Dan hoef ik niet steeds vers te schieten!
Alle reacties Link kopieren
Leuk te horen dat je zaak goed loopt Heidi !!!

Ik vind ongevraagde pics van piks op kik echt schering en inslag soms.

Had dit weekend ook ineens een krom gevaarte in beeld ...

Goh dat is ook effe minder oranje , zal je altijd zien dat de degene met de beste klik zo weg is ..

Maar hij heeft het dus helemaal te pakken van haar ...?

Hier vanavond de kennismakings date ...

Champagne staat koud Appte hij net en dat is met deze temperaturen wel nodig ....

Ben benieuwd
Kwartetten dan Roos? Ik heb nog een gaucho en een lekkere pik dokter.

"Werkt in het AMC, woont in A'dam Zuid en wil me ontmoeten in (barretje) Hilton". Ik denk dat ik als Kate Moss ga.

Nee, heb hem netjes gedag gezegd Annabel. Al ziet hij voor zichzelf nog de rol van Verleider en Overtuiger. Mooi he, mannen.
Ah Silver, champagne!

haha, ik heb dus geen voorraad... zou ook niet werken met slechts 1 minnaar, krijgt ie steeds dezelfde, dat wordt ook saai! Daarnaast wil ik liever niet dat mijn kinderen die foto's tegenkomen, dus alles wordt vakkundig gewist

Maar goed, als ik single zou zijn, dan was dat misschien anders.. alhoewel ik dan weer niet zou seksdaten maar gewoon een relatie zou zoeken, vermoed ik..
Champagne is altijd een héél goed begin...

Veel plezier Silver

Wat een onvoorstelbare druiloor die dokter Ano*k. Denken mannen nou echt dat we daarvoor bezwijken? Hoe treurig is dat?

Kunnen ze trouwens geen 'vind ik leuk' knop maken net als op FB, want om sommige reacties moest ik weer zo lachen vandaag
Godsamme zeg, ga ik even werken, wordt het hier gewoon gezellig.

Ik kan ook niks net pikfoto's. Maar ik ben dan ook een echte vrouw, met belabberd ruimtelijk inzicht. Dus bij zo'n foto denk ik "goh, geen/wel/veel kromming. Maar hoe groot hij zou zijn?? Dunno.. Ik vind, een pik is om mee te spelen, niet om naar te kijken.

Ha Roos, jij ook al aan het voorraad kweken? Ik wist wel dat het niet dood was daaro

And back to work.. Stom!
Het eerste het beste kind dat ongevraagd aan mijn foon/computer komt moet voortaan handloos door het leven. De bijl ligt klaar.

Look, jij kent mij nét iets beter hè?

Werrekse!!
Mijn telefoon is helemaal schoon wat dirty pics betreft. Op de PC heb ik er wel een paar. En ik kan het altijd erg waarderen spannende foto's te krijgen. Dat hoeft niet meteen een beavershot te zijn maar het mag wel

Have fun @ work lookolook!
koekies zijn lekker
quote:Rooss4 schreef op 19 mei 2014 @ 15:55:

[...]

O daar schrik ik dan weer niet van.

Ik heb ook een hele voorraad lipfotos. Altijd handig Dan hoef ik niet steeds vers te schieten!Ik ook. Ik doe al jaren met dezelfde foto's. Ik ben immer 26
Champagne, boten.. Gaat dat zo tegenwoordig? Shit, ik ging bij een kop thee al voor de bijl.. Mocht ik ooit weer eens gaan daten, dan eis ik ook eerst een boot. Champagne mogen ze houden, ik hoef geen bubbels in mijn wijn.

Roos, vroegah wel ja. Maar nu? Ff weer een keer updateje doen in de mail?
Pff bij mij was t bootjes kijken hoor, met flesje water en paar sultana's... maar de sfeer was goed, daar gewoon liggend in t gras.
Booooooooot!
quote:geve schreef op 19 mei 2014 @ 17:16:

Booooooooot!

Is dat een indicatie van je piklengte en niveau? Zo ja: laat maar.

Dymo, oh. Dus eigenlijk water en droog brood als je het zo bekijkt.. Oh nou ja, fijn dat het altijd erger kan
Geve, de toegevoegde waarde van deze post ontgaat me maar ik ben ervan overtuigd dat dat met mijn intellectuele skills te maken heeft, sorry.

Zoetjer, point en hint taken maar forget it

Look, updaten via mail zal ik binnenkort doen! Op voorwaarde dat ik een update van jou terug krijg!
Ik ga ook gewoon weer researchen. Volgens mij ben ik gewoon leuker met buiten de deur seks.

Rooss, Whoehahaha. Jouw intellect of de zijne?

Ja, beloof ik!
Sorry maar dat was verre van een hint Rooss4
koekies zijn lekker
Mijn bootsman sprong graag in het gat in mijn agenda donderdag. Toch handig, meer minnaars . Deze keer wordt het geen boot, maar zo'n kakketoe. Geeft net iets meer comfort ...
Tssss... Look, ik heb tenminste nog wel lekker liggen zoenen met een fijne nieuwe man daar ja!

Een wat Oranje? Kakketoe?
Heerlijk dit. Was al licht geprikkeld door het binnenvallen-zonder-zich-voor te stellen van enkelen. Is toch een goed gebruik hier. Sommigen doen dat op basis van anciënniteit (lisannez, stewardess), maar ook dan is het voor ons jongere deelnemertjes prettig wat achtergrondinfo te krijgen. Enfin, sportievo en geve: genoteerd?

De dokter heeft me ge"kikt". Ik schijn vanavond een live-verslag te krijgen hoe hij de co-assistentes het hoofd op hol brengt. Na zijn hockey-training. Uh huh.

Reality is stranger than pulp fiction.
Sportievo is de man die posts zonder boodschap, gewoon negeren, gaatie vanzelf weg

Geve had ik wat hoger ingeschat maar die heeft wellicht last van de zon

Anouk, zit je dan nog echt te wachten op die live verslagen? Jouw nee is maar zelden keihard krijg ik het idee!

Hoe is het met Pablo? Of wat het nou Pedro?
Pfff u raakt een snaar. Ik ben te nieuwsgierig. Ooit met psychisch gestoorden gewerkt, dan krijg je dat

Pablo schijn ik een date mee te hebben morgen. Ergens tussen 2 Randstedelijke steden...

Bah. Last van overdosis aan non-tekst met die gasten. Tijd voor een andere hobby misschien. Zeilen?
Welke gasten?

En ja, rake snaren bespelen is mijn talent hè?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven