Minnaar deel 23.

dinsdag 15 april 2014 om 22:14
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Met andere woorden:
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!

maandag 19 mei 2014 om 15:54

maandag 19 mei 2014 om 15:56
Leuk te horen dat je zaak goed loopt Heidi !!!
Ik vind ongevraagde pics van piks op kik echt schering en inslag soms.
Had dit weekend ook ineens een krom gevaarte in beeld ...
Goh dat is ook effe minder oranje , zal je altijd zien dat de degene met de beste klik zo weg is ..
Maar hij heeft het dus helemaal te pakken van haar ...?
Hier vanavond de kennismakings date ...
Champagne staat koud Appte hij net en dat is met deze temperaturen wel nodig ....
Ben benieuwd
Ik vind ongevraagde pics van piks op kik echt schering en inslag soms.
Had dit weekend ook ineens een krom gevaarte in beeld ...
Goh dat is ook effe minder oranje , zal je altijd zien dat de degene met de beste klik zo weg is ..
Maar hij heeft het dus helemaal te pakken van haar ...?
Hier vanavond de kennismakings date ...
Champagne staat koud Appte hij net en dat is met deze temperaturen wel nodig ....
Ben benieuwd

maandag 19 mei 2014 om 16:02
Kwartetten dan Roos? Ik heb nog een gaucho en een lekkere pik dokter.
"Werkt in het AMC, woont in A'dam Zuid en wil me ontmoeten in (barretje) Hilton". Ik denk dat ik als Kate Moss ga.
Nee, heb hem netjes gedag gezegd Annabel. Al ziet hij voor zichzelf nog de rol van Verleider en Overtuiger. Mooi he, mannen.
"Werkt in het AMC, woont in A'dam Zuid en wil me ontmoeten in (barretje) Hilton". Ik denk dat ik als Kate Moss ga.
Nee, heb hem netjes gedag gezegd Annabel. Al ziet hij voor zichzelf nog de rol van Verleider en Overtuiger. Mooi he, mannen.

maandag 19 mei 2014 om 16:09
haha, ik heb dus geen voorraad... zou ook niet werken met slechts 1 minnaar, krijgt ie steeds dezelfde, dat wordt ook saai! Daarnaast wil ik liever niet dat mijn kinderen die foto's tegenkomen, dus alles wordt vakkundig gewist
Maar goed, als ik single zou zijn, dan was dat misschien anders.. alhoewel ik dan weer niet zou seksdaten maar gewoon een relatie zou zoeken, vermoed ik..
Maar goed, als ik single zou zijn, dan was dat misschien anders.. alhoewel ik dan weer niet zou seksdaten maar gewoon een relatie zou zoeken, vermoed ik..

maandag 19 mei 2014 om 16:11
Champagne is altijd een héél goed begin...
Veel plezier Silver
Wat een onvoorstelbare druiloor die dokter Ano*k. Denken mannen nou echt dat we daarvoor bezwijken? Hoe treurig is dat?
Kunnen ze trouwens geen 'vind ik leuk' knop maken net als op FB, want om sommige reacties moest ik weer zo lachen vandaag
Veel plezier Silver
Wat een onvoorstelbare druiloor die dokter Ano*k. Denken mannen nou echt dat we daarvoor bezwijken? Hoe treurig is dat?
Kunnen ze trouwens geen 'vind ik leuk' knop maken net als op FB, want om sommige reacties moest ik weer zo lachen vandaag

maandag 19 mei 2014 om 16:13
Godsamme zeg, ga ik even werken, wordt het hier gewoon gezellig.
Ik kan ook niks net pikfoto's. Maar ik ben dan ook een echte vrouw, met belabberd ruimtelijk inzicht. Dus bij zo'n foto denk ik "goh, geen/wel/veel kromming. Maar hoe groot hij zou zijn?? Dunno.. Ik vind, een pik is om mee te spelen, niet om naar te kijken.
Ha Roos, jij ook al aan het voorraad kweken? Ik wist wel dat het niet dood was daaro
And back to work.. Stom!
Ik kan ook niks net pikfoto's. Maar ik ben dan ook een echte vrouw, met belabberd ruimtelijk inzicht. Dus bij zo'n foto denk ik "goh, geen/wel/veel kromming. Maar hoe groot hij zou zijn?? Dunno.. Ik vind, een pik is om mee te spelen, niet om naar te kijken.
Ha Roos, jij ook al aan het voorraad kweken? Ik wist wel dat het niet dood was daaro
And back to work.. Stom!

maandag 19 mei 2014 om 17:01

maandag 19 mei 2014 om 17:09

maandag 19 mei 2014 om 17:29

maandag 19 mei 2014 om 18:28
Heerlijk dit. Was al licht geprikkeld door het binnenvallen-zonder-zich-voor te stellen van enkelen. Is toch een goed gebruik hier. Sommigen doen dat op basis van anciënniteit (lisannez, stewardess), maar ook dan is het voor ons jongere deelnemertjes prettig wat achtergrondinfo te krijgen. Enfin, sportievo en geve: genoteerd?
De dokter heeft me ge"kikt". Ik schijn vanavond een live-verslag te krijgen hoe hij de co-assistentes het hoofd op hol brengt. Na zijn hockey-training. Uh huh.
Reality is stranger than pulp fiction.
De dokter heeft me ge"kikt". Ik schijn vanavond een live-verslag te krijgen hoe hij de co-assistentes het hoofd op hol brengt. Na zijn hockey-training. Uh huh.
Reality is stranger than pulp fiction.

maandag 19 mei 2014 om 18:32
Sportievo is de man die posts zonder boodschap, gewoon negeren, gaatie vanzelf weg
Geve had ik wat hoger ingeschat maar die heeft wellicht last van de zon
Anouk, zit je dan nog echt te wachten op die live verslagen? Jouw nee is maar zelden keihard krijg ik het idee!
Hoe is het met Pablo? Of wat het nou Pedro?
Geve had ik wat hoger ingeschat maar die heeft wellicht last van de zon
Anouk, zit je dan nog echt te wachten op die live verslagen? Jouw nee is maar zelden keihard krijg ik het idee!
Hoe is het met Pablo? Of wat het nou Pedro?

maandag 19 mei 2014 om 18:37