koelmat voor hond
maandag 19 mei 2014 om 16:03
Ik overweeg om een koelmat te kopen voor de hond. De Aqua coolkeeper. Nu vraag ik mij alleen af, als ik die in de auto gebruik, waarvoor ik hem wil kopen, blijft de mat dan wel koud of is deze snel net zo warm als de temperatuur van de auto?
Kan ik de mat in de reisbox waar de hond in zit leggen of wordt dat te koud?
We willen de hond meenemen op vakantie, hebben het al vaker gedaan alleen ik zoek een oplossing om het voor de hond wat koeler te krijgen. Zodra de airco werkt gaat het wel, maar de eerste 25 minuten zijn toch wel erg heet voor de hond. Iemand ervaring?
Kan ik de mat in de reisbox waar de hond in zit leggen of wordt dat te koud?
We willen de hond meenemen op vakantie, hebben het al vaker gedaan alleen ik zoek een oplossing om het voor de hond wat koeler te krijgen. Zodra de airco werkt gaat het wel, maar de eerste 25 minuten zijn toch wel erg heet voor de hond. Iemand ervaring?
maandag 19 mei 2014 om 17:11
maandag 19 mei 2014 om 17:20
Ik heb voor onze hond vorig jaar een halsband gekocht. Eens in de drie dagen moet je die in het water leggen om weer vol te laten zuigen. Het geeft de hond veel rust merkte ik. Ademde rustiger ook. Voordeel van halsband vond ik dat hij dus niet perse hoeft te blijven liggen op die plaats. In de auto is wat anders lijkt me. Weet alleen niet of het hetzelfde materiaal is. Anders zou ik zeggen het blijft koel genoeg daarmee.
maandag 19 mei 2014 om 18:40
maandag 19 mei 2014 om 18:49
Zou dat nou goed zijn voor de spieren van een hond vraag ik me af?
Zo'n koude klets op zijn hele lijf?
Ik heb voor mijn hond de halsband inderdaad, en die is meer dan voldoende.
En toen ik op vakantie ging met de hond zijn wij snachts gaan rijden
Lekkerder voor de hond, en voor de baasjes
Ik HAAT hete auto's
Zo'n koude klets op zijn hele lijf?
Ik heb voor mijn hond de halsband inderdaad, en die is meer dan voldoende.
En toen ik op vakantie ging met de hond zijn wij snachts gaan rijden
Lekkerder voor de hond, en voor de baasjes
Ik HAAT hete auto's
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 19 mei 2014 om 20:43
maandag 19 mei 2014 om 20:50
quote:lemoos2 schreef op 19 mei 2014 @ 17:16:
De eerste 25 minuten kun je er zeker wel mee overbruggen. Bij pauzeren: aqua Cooler in een koelbox.
Onze hond weigert er op te liggen, dus nu heeft hij zo'n soort hesje van hetzelfde merk met kekke Hawaii print .Weet je toevallig nog waar je deze gekocht hebt? Ik vind wel een blauwe, ik wil ook een kekke
De eerste 25 minuten kun je er zeker wel mee overbruggen. Bij pauzeren: aqua Cooler in een koelbox.
Onze hond weigert er op te liggen, dus nu heeft hij zo'n soort hesje van hetzelfde merk met kekke Hawaii print .Weet je toevallig nog waar je deze gekocht hebt? Ik vind wel een blauwe, ik wil ook een kekke
maandag 19 mei 2014 om 21:31
Hier hebben ze 3 kleuren.
http://www.hondencompleet ... en/aqua-coolkeeper-jacket
http://www.hondencompleet ... en/aqua-coolkeeper-jacket
Never regret something that once made you smile.
maandag 19 mei 2014 om 22:01
maandag 19 mei 2014 om 22:13
maandag 19 mei 2014 om 22:18
quote:winkelfanaat schreef op 19 mei 2014 @ 22:13:
Dank doris doos, vind het alleen een beetje vage site, kan niet echt het motief uitkiezen.
Charlotte, ze hebben ook hesjes, polsbandjes en sjaals voor mensen. Zo'n hondenmatje zou je ook in bed kunnen leggen. Weet niet of het verstandig is voor je botten en spieren Nee dat lijkt mij ook niet
Dank doris doos, vind het alleen een beetje vage site, kan niet echt het motief uitkiezen.
Charlotte, ze hebben ook hesjes, polsbandjes en sjaals voor mensen. Zo'n hondenmatje zou je ook in bed kunnen leggen. Weet niet of het verstandig is voor je botten en spieren Nee dat lijkt mij ook niet
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 19 mei 2014 om 22:32
Die dingen zijn niet ijskoud, je legt ze in kraanwater, niet in de vriezer. De halsband blijft een paar uur koel. Mijn hond vindt het volgens mij heel prettig, zodra ze mij of mijn man met die band ziet als het warm is, komt ze meteen aanlopen. Vooral in de auto is het ideaal, het duurt toch altijd even voor de airco op volle toeren draait.
verba volant, scripta manent.
maandag 19 mei 2014 om 22:40
maandag 19 mei 2014 om 22:54
In Australië zag ik overal van dat soort halsbanden, maar dan voor mensen. Was ook meer een soort 'sjaaltje' achtig idee. Maar wel lekker als het 38 graden is!
Overigens vind ik het wel apart dat je wel je hond er op zou leggen, maar het geen goed idee lijkt om er zelf op te gaan liggen. Lijkt me voor die hond ook niks dan.
Overigens vind ik het wel apart dat je wel je hond er op zou leggen, maar het geen goed idee lijkt om er zelf op te gaan liggen. Lijkt me voor die hond ook niks dan.
dinsdag 20 mei 2014 om 07:53
quote:winkelfanaat schreef op 19 mei 2014 @ 20:43:
Bedankt voor de reacties.
Ik heb al een koelhalsband, maar aangezien ik een hondje van het kleinste formaat heb, is dat bandje ook innie minnie. Vind het niet echt verschil maken.
Ik wist niet dat er hesjes bestonden, dat is een goed alternatief denk ik. Ik ga eens even googlen.Die halsbanden zijn voor alle honden in verhouding even groot. Bovendie koelen ze de slag aders die door de hals gaan. Ik denk als je die band al hebt je niet nog een mat of hesje hoeft te kopen. Dat is imo onnodig.
Bedankt voor de reacties.
Ik heb al een koelhalsband, maar aangezien ik een hondje van het kleinste formaat heb, is dat bandje ook innie minnie. Vind het niet echt verschil maken.
Ik wist niet dat er hesjes bestonden, dat is een goed alternatief denk ik. Ik ga eens even googlen.Die halsbanden zijn voor alle honden in verhouding even groot. Bovendie koelen ze de slag aders die door de hals gaan. Ik denk als je die band al hebt je niet nog een mat of hesje hoeft te kopen. Dat is imo onnodig.