Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
quote:highlander schreef op 21 mei 2014 @ 11:55:

In het wild jagen vind ik leuker.

Dus dat SF account met dezelfde naam is niet van jou?

Happy hunting!
Alle reacties Link kopieren
Ohhh Anouk ik ben ook wel heul benieuwd naar jou hapjes ??

Maarre ik ben blond dus

Waar zet ik mijn mailadres dan ?
Een brunette en een zwartje High. Inclusief 4 meisjes!!
Puzzled, ik zit idd niet op datingsites.

Liever vanaf het begin irl.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Hahahaha zo mooi dat de hapjes gedeeld gaan worden! Heerlijk erg zijn jullie!
koekies zijn lekker
puzzled

Silver, ik heb het bij uitgebreid profiel gezet.

Zoetje, jij wil wel even komen liggen als hapje?
Alleen virtueel gedeeld hè, als we dat in het echtje gaan doen komen er vast problemen van!
quote:Rooss4 schreef op 21 mei 2014 @ 11:59:

Een brunette en een zwartje High. Inclusief 4 meisjes!!
quote:Rooss4 schreef op 21 mei 2014 @ 12:05:

Alleen virtueel gedeeld hè, als we dat in het echtje gaan doen komen er vast problemen van!Ik ben ook ernstig benieuwd of we wel op dezelfde hapjes vallen..
Als newbee-single ben ik nog wat terughoudend irl Highlander.

Dan voelt het wel goed om elkaar eerst online een beetje te leren kennen, veilig anoniem. Bovendien vind ik het wel prettig om het eerst nog even wat verder bij me weg te zoeken en dat zijn dan mannen die ik irl niet snel zou tegen komen.

Ik denk wel dat je online weinig betrouwbaars zult vinden, maar daar ben ik nu toch niet naar op zoek. Als ik daar aan toe ben ga ik wel weer eens irl rondkijken.
quote:Lookolook schreef op 21 mei 2014 @ 12:04:

Zoetje, jij wil wel even komen liggen als hapje?

Als je niet te hard hapt dan wel Lookolook!

En dat begreep ik Roosss. Maar ik vind het gewoon heerlijk om te lezen hoe jullie zijn en reageren
koekies zijn lekker
Die betrouwbaarheid ligt ook wel aan het type site dat je bezoekt. maar ga je puur voor de lust dan is betrouwbaarheid nou niet iets waar je je zorgen om hoeft te maken
koekies zijn lekker
quote:Lookolook schreef op 21 mei 2014 @ 12:07:

[...]

Ik ben ook ernstig benieuwd of we wel op dezelfde hapjes vallen..

Jij kent een aantal van mijn hapjes toch? Volgens mij liggen we niet helemaal op één lijn op dat gebied.

En Noeks en ik ook niet heb ik geconstateerd. Zij zoekt een ander tintje
Wie gaat voor welke kleur Rooss?
koekies zijn lekker
Puzzled, ik zoek ook geen nieuwe nr 1.

Ik vind irl flirten leuker door het oogcontact en elkaar makkelijk kunnen treffen etc.

Ik? Een hapje?

Daar ben ik toch veel te groot en borstharig voor dames.
Waarom zouden mannen die een minnares zoeken niet betrouwbaar zijn?

Bij vreemdgangers is de betrouwbaarheid sowieso een issue maar dat is een kwestie van in de spiegel kijken (voor velen) en verder vind ik betrouwbaarheid een lastige term. De mannen die afgelopen jaren mijn pad zijn gepasseerd waren betrouwbaar op vele manieren, in die zin, ze zorgden goed voor me, kwamen hun afspraken na en waren lief.

Betrouwbaarder dan dat vraag ik niet als het om minnaars gaat.
quote:Lookolook schreef op 21 mei 2014 @ 11:45:

Mijn mailadres staat gewoon in mijn profiel hoor Nouk

Silver, we hebben ongeveer dezelfde leeftijdsklasse. Al heb ik nog nooit jonger gedate (nou ja, een half jaar dan). Ik val op mannen met lachrimpels, en tja, jonge blom als ik ben hebben mannen jonger dan ik dat niet zo Gevonden en verzonden;) Geboortejaar in je mailadres Lookie?
quote:Rooss4 schreef op 21 mei 2014 @ 12:17:

Waarom zouden mannen die een minnares zoeken niet betrouwbaar zijn?

Bij vreemdgangers is de betrouwbaarheid sowieso een issue maar dat is een kwestie van in de spiegel kijken (voor velen) en verder vind ik betrouwbaarheid een lastige term. De mannen die afgelopen jaren mijn pad zijn gepasseerd waren betrouwbaar op vele manieren, in die zin, ze zorgden goed voor me, kwamen hun afspraken na en waren lief.

Betrouwbaarder dan dat vraag ik niet als het om minnaars gaat.Je hebt gelijk! Dit doet me ook inzien dat ik wat anders bedoel. Ik denk dat de kans op een vaste relatie groter is IRL of op bepaalde soorten sites dan puur sexgerichte sites. Dat wilde ik zeggen. En dan heb ik het alleen nog over de kans, Garanties tot aan de deur dus
koekies zijn lekker
Ik bedoel met betrouwbaar ook niet dat ik de enige wil zijn voor iemand Roosss, maar ik heb er een hekel aan als er tegen me gelogen wordt. Ik denk dat online het 'waarheidsgehalte' toch beduidend lager ligt. Voorheen nam ik heel naïef aan dat anderen net zo oprecht tegen mij waren als ik tegen hen, maar dat leer je snel af.

Maar wat jij zegt is waar, zolang ze lief en lekker zijn, zijn ze voor dat doel betrouwbaar genoeg.
quote:xpuzzledx schreef op 21 mei 2014 @ 00:42:

cljane, ik heb niet alles van je teruggelezen, maar als je zo blij bent met hoe je man zijn best doet en met hoe het verbeterd tussen jullie, waarom zet je dan toch alles op het spel door met jager af te spreken?

Want man weet niet dat je vreemdgaat dacht ik?

Moet je het dan niet eerst thuis beter op orde hebben voor je weer jager ontmoet?

Dit is hier indrdaad allemaal al eens besproken puzzeld. Maar ik ben eigenwijs. Het gaat thuis echt de goede kant uit. En het lijkt hier misschien zo over te komen dat man ontzettend zijn best doet en ik toch maar gewoon doe waar ik zin in heb en man maar wat laat aan modderen. Maar zo is het dus echt niet.

Tussen mij en man gaat het al weer stukken beter. We zijn er nog niet en dit kan ook best nog wel een lange weg gaan worden. Maar we doen beide ons best en merken dit aan elkaar ook. Tegelijk doen we ook niet te veel ons best omdat ik vind dat dat niet werkt. Gewoon rustig aan, stapje voor stapje en tot nu toe gaat dat erg goed. En natuurlijk is het niet allemaal koek en ei nu en gaat het helemaal geweldig. Maar we zijn zeker op de goede weg.

Morgen mijn date en ik begin er nu langzaam naar uit te kijken en mee bezig te zijn.

Strond eigenwijs duss.
quote:highlander schreef op 21 mei 2014 @ 12:16:

Ik? Een hapje?

Daar ben ik toch veel te groot en borstharig voor dames.

Nouenof je een hapje bent!

Maak me gek!!
quote:zoetjerminder schreef op 21 mei 2014 @ 12:16:

Wie gaat voor welke kleur Rooss? Ik denk dat blauw er niet tussen zit.
quote:xpuzzledx schreef op 21 mei 2014 @ 12:38:

Ik bedoel met betrouwbaar ook niet dat ik de enige wil zijn voor iemand Roosss, maar ik heb er een hekel aan als er tegen me gelogen wordt. Ik denk dat online het 'waarheidsgehalte' toch beduidend lager ligt. Voorheen nam ik heel naïef aan dat anderen net zo oprecht tegen mij waren als ik tegen hen, maar dat leer je snel af.

Maar wat jij zegt is waar, zolang ze lief en lekker zijn, zijn ze voor dat doel betrouwbaar genoeg.Dat is mijn ervaring niet. Polygamie was altijd een onderwerp en zij waren daar heel eerlijk over, ik was zelden of nooit de enige. Het enige waar ooit over gelogen is (zo ver ik me herinner) was leeftijd en als ze in real 15 jaar ouder bleken dan foto inclusief aantrekkelijkheid was het snel bekeken.
Jane, ik begrijp ook niet waarom jij terwijl jij aan de wederopbouw

van de relatie met jouw man aan het werken bent

die bom (in de vorm van jouw geheime minnaar) onder de relatie

met jouw man laat liggen.

Wat heeft die wederopbouw dan voor nut?

Roos, ik weet nu al dat mijn 2 mtr, zwarte krullen,

groene ogen en rollende spieren jou koud laat.

Bovendien ben ik met 48 veel te jong voor jou.
Ik denk dat het weinig zin heeft enige common sense in de hersenpan van Jane te lullen. Doe lekker waar je zin in hebt meis, de evt gevolgen zijn ook voor jou hè?

Gelukkig maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven