Gezondheid alle pijlers

kater...offf

22-05-2014 07:43 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een mega kater, gebeurt me bijna nooit, maar heb teveel gezopen, nu misselijk, overgeven etc. Iemand tips? Moet over 2 uurtjes weer fris zijn. Naar bed gaat niet want dochter word zo wakker.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Ai... dat is een uitdaging! Even onder de douche springen wil wel al helpen. Ik weet niet of je beter gebaat bent bij een gezonde of vette hap bij een kater, maar anders dat proberen tegen de misselijkheid.

Succes!
Ik wilde zeggen; een stuk flink wandelen. Maar dat wordt hem ook niet waarschijnlijk.

Gevalletje billen branden en blaren zitten.
Nee geen billen blaren gedoe. Ik heb dit niet verdient iemand moet me helpen
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Gewoon 'uitzieken' d.w.z. zorgen dat je genoeg vocht binnen krijgt (water, lauwe thee) en paracetamol wil nog wel eens helpen.

En wellicht al en geheel overbodig, maar voorlopig dus nog geen voertuig besturen!
Hoezo over twee uurtjes weer fris zijn, terwijl dochter zo wakker wordt? Hoe oud is die dochter?
Blauwe aquarius wil nog wel eens binnen blijven bij misselijkheid.

Er zitten ook een hoop zouten enzo in, en daar heeft je lichaam nu behoefte aan. Een kater is eigenlijk gewoon uitdroging.

Misschien een droog sneetje brood zodat het niet zo klotst in je maag.
Echte coca cola. Prik er proberen uit te halen dmv schudden van de fles. Cola zonder prik in klein kommetje doen en kommetje met lepel langzaam (ik herhaal; langzaam:)) leegeten/slurpen/drinken.

Als je dit binnenhoudt cracker eten en proberen water te drinken.

Sterkte:)
Accepteren dat dit door de alcohol komt en dat je niet ècht ziek bent

Daarnaast: sportdrank drinken, niets eten wat je maag irriteert (fruitzuren, vet voedsel) en veel water drinken.
Naturel chips in kleine beetjes, voor het zout.

Coca cola in kleine beetjes, voor de suiker.

En vooral gewoon uitzitten of liggen...
Een glas alcohol drinken, werkt het beste
Vroeger toen ik nog wekelijks ging stappen namen wij altijd sochtends iets vettigs, dus van de snackbar .

En de tip die ik ook hier las, een glas alcohol nemen , klinkt raar maar het helpt echt.

Sterkte
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Volgens mij is er behalve een paracetamol en veel (water) drinken helemaal niks dat tegen een kater helpt.

Het internet raadt alcohol tijdens een kater ten zeerste af, maar een paar foummers raden het juist weer aan. Vet eten kun je volgens sommige sites beter even overslaan, maar volgens een paar forummers kan dat wel.

Alles en iedereen spreekt elkaar hierbij altijd tegen, je moet volgens mij gewoon even opde blaren zitten..
Misschien is t'ie al gezakt, zo niet: eieren met spek bakken, veel water drinken, onder de douche springen, paar paracetamols erin gooien en je hoofd uit het raam hangen voor wat frisse lucht.

Succes
Pijnstillers met veel water, en een tosti oid..Ik had er 2 weken geleden ook 1, en dit hielp...
ORS nemen en een bigMac eten.
Koud douchen, wandelen, frikandel met curry en een klein tukkie op de bank doen wonderen!
Niet te vergeten; Heel Veel Drinken! Non alcoholisch welteverstaan.
quote:Justmaartje123 schreef op 22 mei 2014 @ 10:38:

Niet te vergeten; Heel Veel Drinken! Non alcoholisch welteverstaan.

of juist wel een drankje? je moet toch beginnen waar je mee eindigde?

Glaasje wijn dan maar?
Las toevallig dit weekend in de krant, dat van die bacteriedrankjes werken als je na avond zuipen last hebt van je ingewanden. Alcohol maakt de goede bacterien dood, die kun je er mee aanvullen.
Oei... naar gevoel is dat.

Wat bij mij altijd helpt (maar wat natuurlijk helemaal niet gezond is, maargoed) is een vette hap met veel water...

En zo'n vitamine C bruistablet!
Bij mij werkte vet ook juist goed bij een kater.

Chocomel met gebakken ei of idd McDonald's.

en een evt volgende keer kun je beter overgeven voor je naar bed gaat. Of heb je helemaal niet geslapen?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven