Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Zoetje, is t vanwege je schuldgevoel dat je geen minnares of sv meer hebt? #just curious, omdat je van de week zei dat je er wel open voor staat.
Wat ik opvallend vind is dat ik bij lot denk; neem afstand van je nummer 1 en bij mikmakk; neem afstand van je nummer 2. Hetzelfde idee (naar mijn idee) maar toch zo anders.
koekies zijn lekker
Jeetje wat een moeilijke situatie lot ...

Ik vraag me ook eerlijk gezegd af hoe lang jij dit volhoudt zeg ...
Lot; Nee dat is het niet. Ik ben niet direct op zoek naar een nr 2. Komt het op mijn pad en loop ik tegen die dame aan die me gek maakt van geilheid, waar ik lekker mee kan kletsen, die ik leuk vind, sexy vind, mooi vind, waar ik mee kan lachen, waar ik supergeile sex mee heb... Ja misschien dan gaat het gebeuren. Ik sta er niet negatief tegenover maar ben niet actief aan het jagen.

En ook wil ik geen 1 van de brady bunch zijn. Regelmatig kunnen afspreken en een beetje exclusiviteit is ook wel iets wat ik graag zie. Dat is weleens anders geweest en ik was ook heel anders maar dat hoeft gewoon niet meer zo

Ook waren deze avontuurtjes van voor mijn huidige relatie. Dus nee, het is niet het schuldgevoel waardoor ik geen minnares of sv heb.
koekies zijn lekker
quote:highlander schreef op 22 mei 2014 @ 14:37:

Lotje, jouw man had zichzelf jong kunnen houden door zelf te (blijven) sporten, op zijn eigen gewicht te letten en zelf van zijn situatie het beste proberen te maken

ipv puffend, steunend en slapend bij de pakken neerzitten op de bank.

Aan de andere kant is jouw man niet de enige die de boel laat verslonzen zodra 'de buit' binnen is.

Jouw proestende minnaar doet hetzelfde bij jou.

Waarom pik jij hun gedrag?Nou, dit vind ik eigenlijk wel kort door de bocht. Het is wel erg makkelijk te zeggen dat iemand dan maar had moeten sporten ipv van zich te laten verslonzen. Wij kunnen er niet over oordelen of deze man zijn best heeft gedaan op dat vlak. En als hij wel zijn best heeft gedaan waarom het dan toch niet lukt om fit te worden of blijven. En als hij niet zijn best heeft gedaan wat daar de onderliggende reden van is. Een stuk complexere materie dan even snel roepen dat hij zichzelf jong had kunnen houden.
Nee Krimp, dat is het niet, maar waarschijnlijk heb je niet alle posts van Lotje gelezen zoals Highlander wel heeft gedaan?

@Lotje, luister alsjeblieft naar Highlander met zijn advies:

...zeker als er thuis zorgen zijn is het belangrijk dat jij tijd voor jezelf neemt om op te laden, iets leuks te doen jezelf alleen waar jij energie van krijgt, anders ga jij op aan de zorgen en daar heeft niemand wat aan.

Een dergelijk advies van iemand die zelf ook al het nodige heeft meegemaakt, is heel waardevol. Sterkte
Nee hoor, mijn reactie is precies hoe ik het bedoel.

Ik heb alles gelezen. En ik vind het echt heel vervelend voor je lotje. Het is wat! Ik begrijp dat je al vanalles hebt geprobeerd lotje om de situatie fijner te maken. Ik heb ook geen idee wat je verder kan doen. Misschien praten, dat als jullie delen er meer begrip ontstaat???

En ik sluit mij aan bij de anderen. Zorg goed voor jezelf en zorg dat je plezier maakt en ook quality time voor jezelf. Even opladen af en toe!!!
Het is zooo aan te bevelen om een hotelkamer te boeken met bubbelbad!

Ik heb de bootsman net uitgezwaaid, kan nu nog even bijkomen en dan stap ik weer in de auto naar huis. Het was een heerlijke date!
Juf, goed om van je te horen! Fijn dat het beter met je gaat. Houden zo, ook als het contact eventueel toch weer frequenter zou worden.

Ik weet het niet hoor, tuurlijk heeft de man van Lot gezondheidsproblemen. Maar een hoop zit hem bij hem zo te horen ook in “lifestyle”. 130kg wordt je niet zomaar, ook niet als je gezondheid slecht is. Dus om nu maar te zeggen dat die arme man er niks aan kan doen, nee, zo simpel is het volgend mij niet.

Hier staat de 2e date inmiddels gepland. Minder dan 4 weken te gaan, dan komt hierheen voor 2 dagen. De voorpret is al in alle hevigheid losgebarsten, zooo lekker.. nu moet ik alleen nog even het beste fuckhotel zoeken. Iemand tips? Graag op korte afstand van Schiphol, met de trein te bereiken zou ideaal zijn, en niet in de hoofdstad. Mag best wat kosten ook.
Rond schiphol heb je heel veel goede hotels! Zoek even op google en je wordt doodgegooid. Het Sheraton is erg ok bijvoorbeeld. Ik heb zelf nooit een hotel daar geboekt btw
koekies zijn lekker
Hoi Krimp en Puzzeld, volgens mij is het iets dat er ook insluipt. Je wordt een kilo zwaarder, 2 kilo, 5 kilo, maar je merkt het pas als je veel bent aangekomen. En om dan af te vallen vraagt zoveel discipline. En als je dan al niet gezond bent... Maar de anderen hebben wel gelijk. Hij moet er ook zelf iets aan doen. En zijn oudste dochter en ik vinden dat hij ook aan zijn kinderen moet denken. De jongste is 13. Kom op zeg!

Hebben hier trouwens een basicfit sportschool gekregen laatst, die hebben een aardige aanbieding geloof ik. Nadeel is dat hij dan echt zelf moet willen. Maar misschien wat pushen vanuit de kids, of met z'n 2en gaan... ik ga het opperen...

Oranje, nachtdate gehad? Klinkt weer heerlijk! Bubbelbad... mmm in gedachten houden. Geen idee of ze dat bij vdvalk ook hebben...

Annabel!! Super leuk!! Date gepland! Lekker aftellen!

Aan een goed hotel in de buurt van Schiphol kan ik je helaas niet helpen... geen ervaring mee, maar wat zoetje zegt... ff googlen, wat rondneuzen en -bellen... die voorpret is al zo leuk! (wist trouwens niet dat het pas jullie 2e date wordt... spannend!!!).

zoetje, bedankt voor de uitleg. De kreet Brady Bunch vond ik leuk gevonden, en zegt precies wat je bedoelt. :-) Heb ik ook hoor. Wil wel exclusief zijn, geen nummertje zoveel. En als je er voor open staat, wie weet wat er voor leuks op je pad komt.
Lekker Oranje! Welk hotel was dat?

Ja Lot, 2e date. Nou ja, 2e sinds 1999 We hebben pas weer sinds eind februari dit jaar contact en vaker daten dan dit zit er bij ons echt niet in uiteraard.
Helemaal exclusief hoeft ook niet perse maar wel een beetje (als het geheel exclusief is dan graag hoor ).

We zullen zien! Ik houd wel van een flirt maar ben nog niet over dat randje gegaan...
koekies zijn lekker
Eentje van de kakketoe
Zoetje, hoe lang ben jij eigenlijk al samen met je vrouw/vriendin? Hebben jullie kinderen?
ah, de Kakketoe. Thanks! Ik zal even zoeken.
quote:annabel_k schreef op 23 mei 2014 @ 10:34:

Zoetje, hoe lang ben jij eigenlijk al samen met je vrouw/vriendin? Hebben jullie kinderen?Mijn huidige partner een jaar of 6. Wij hebben samen geen kinderen maar ik heb dat wel uit mijn vorige relatie.
koekies zijn lekker
Dat ding is een toekan!! Ken uw biologie...
Zoetje, het zat eraan te komen he... dat randje komt ook nog wel
Kakketoe/Toekan zijn wel DE vreemdgangers hotels geloof ik.. ik hoor dat wel vaker. Zelf nog nooit in geslapen maar zal eens kijken. Heb inmiddels ook al iets anders op het oog. Een heel hoog hotel, dus ramen met uitzicht. En laat ik daar toevallig nog een onvervuld fantasietje over hebben..

Zoetje, thanks voor de update. Vind het altijd fijn om een beetje te begrijpen hoe de levens van de vaste schrijvers hier eruit zien (tot op zekere hoogte natuurlijk ivm herkenning)
quote:dymo9 schreef op 23 mei 2014 @ 11:31:

Zoetje, het zat eraan te komen he... dat randje komt ook nog wel hahaha het is maar aan welke kant van het randje ik me ga begeven
koekies zijn lekker
Ja, ik ben ook nieuwsgierig... uh.. weet graag alles... uh... veel van/over de vaste schrijvers hier. Krijg je een beetje beeld. Alhoewel, als je hier wat langer bent komt dat vanzelf. Vind t trouwens nog steeds gezellig!

spannend, dat randje... over the edge.. one way or another...

Annabel, hartstikke leuk voor je.. welke keten is dat andere hotel? Luxe? Enne.. pas 2e date, in deze nieuwe periode dan, maar hij komt wel 2 dagen! :-)) Heeft hij nou trouwens ook een relatie en kids?
Ik ben net zo nieuwsgierig .

En dat randje, ja spannend, heel spannend. ik heb dus niet direct de behoefte om eroverheen te stappen maar je weet het nooit. Ik heb nogal wat wensen dus verklein de kans zelf al dat ik eroverheen stap/val

Jij hebt dus ook een open relatie annabel dat je 2 dagen weg kan?
koekies zijn lekker
Het feit dat je hier meeschrijft zegt genoeg Zoetje, jij gaat er over. Hoe meer je hier leest hoe normaler het voor je is, gewoon vreemdgaan. Maar dat is het natuurlijk niet...
En nee, Annabel heeft geen open relatie.

Hohooooi Dymootje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven