Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Dank je Antoon!

Lookie, oorverdovend en ik denk dat ik ook maar eens een koebel aan ga schaffen voor als de dames hier over hun eigen schreef gaan!

Noekje, dat is heel herkenbaar, ik heb talloze keren met mannen aan een tafel gezeten, in geanimeerd gesprek terwijl naast ons de "uitgeblusten" lusteloos hun telefoon aan het bepotelen waren en geen contact met elkaar maakten. Het verschil was wel dat ik niet verliefd op die mannen was en dat scheelt de wereld. Jij hebt het al vaker gezegd, jouw minnaarrelatie maakt pijnlijk duidelijk wat er thuis mist.

Ik hoop echt dat het je lukt om een beetje beton te storten, ik zie je niet graag onderuit gaan.

Madame O, jaaaaa, jij bent gewoon lekker los en je hebt dat nu even hard nodig om de laatste touwtjes door te halen met 1,5 (waarmee ik niet bedoel dat hij echt uit je leven gaat verdwijnen, ik bedoel de pijn-touwtjes). Ik weet dat jij juist heel hard aan het storten en prikkeldraad-draaien bent!
O Antoon, ik lees nu pas de rest van je post, een talkshow host? Ik??? Ala Dr Phil ofzo, woehahaha!!

Nee, ik heb veel overwogen en ik weet dat ik (as ik me best doe) aardig kan schrijven (en lullen) maar een talkshow host, nee.
Alle reacties Link kopieren
@lookolook; mijn vraag was zo'n beetje of er dus meer voor vriendschap+ zijn en wat daaronder verstaan wordt. Ik en mijn nr2 zien het dus igg als méér dan alleen seks, praten over de dingen die je bezig houden, buiten de sv relatie. Kijk, ik hoef niet alles te weten, maar vind het wel prettig om zo nu en dan eens iets anders te horen dan cheile praat!!! En dat we ook een paar uur of een dag samen kunnen doorbrengen, terwijl er geen seks bijkomt.

Wij kennen elkaar nog maar heel kort, dus we moeten onze weg hierin nog een beetje zoeken, tis ook voor ons beide de 1e keer dat we méér dan 1 afspraak hebben gehad met dezelfde persoon, dus alles is nog heel nieuw voor ons, maar het voelt heel erg goed!!
Ik ben helemaal voor de +! Wat ik daar onder versta is dat ik mijn sv ook buiten het bed leer kennen. Niet alleen geil dus maar ook gezellig, leuk, humor en bij de juiste klik serieus. Zonder dat is het voor mij meer een neukertje.
koekies zijn lekker
Nerena, je kunt het idd niet 24-7 over seks hebben dus dat kinders, werk, levensloop, gedachtenkronkels en andere ongeile onderwerpen ook wel eens aan bod komen is niet gek.
Ik lees hier dat jullie afspreken in hotels met kamers met jacouzzi, on the roof top. Gaat dat niet ontzettend duur worden op den duur en wie betaalt de rekening en kan dat ook contant?
Fijn dat er meer mensen zo over denken...wij dachten al dat we de enige waren..... zo lijkt het tenminste op SF want daar gaat het soms in de eerste mailtjes al over seks, en dat is voor mij geen goede basis!! Zoals zoetjesminder al zegt, dan is het gewoon een neukertje idd....
Madame Rosa en Lady Look:

Het sloederen is gewoon leuk! Ook ik ben natuurlijk een aandachtsjunk en sinds ik sloeder kom ik daaraan niks tekort. Maar die lekkere man van mij heeft mij ook nodig (ik hem nog harder trouwens), dus de weekenden zijn en blijven van ons samen.

En het is net als met aandelen, je moet een goed spreidingsbeleid hebben om risico's zoveel mogelijk te beperken.
ik ben ook absoluut voor een +, ik wil wel graag een combi eerlijk gezegd, super lekkere geile sex maar ook gewoon lekker over van alles en nog wat kunnen kletsen.

Wij hebben ook gesprekken over van alles en nog wat en ook toch wel zaken betreffende het gezin.
quote:Rooss4 schreef op 23 mei 2014 @ 14:56:

Noekje, dat is heel herkenbaar, ik heb talloze keren met mannen aan een tafel gezeten, in geanimeerd gesprek terwijl naast ons de "uitgeblusten" lusteloos hun telefoon aan het bepotelen waren en geen contact met elkaar maakten. Het verschil was wel dat ik niet verliefd op die mannen was en dat scheelt de wereld. Jij hebt het al vaker gezegd, jouw minnaarrelatie maakt pijnlijk duidelijk wat er thuis mist.

Ik hoop echt dat het je lukt om een beetje beton te storten, ik zie je niet graag onderuit gaan.

Lief

Oranje's 1,5 en mijn nr.2 schijnen uit dezelfde regio te komen. Snap dus prima dat er een hechting ontstond en ze zichzelf operatief weer los moe(s)t knippen...;-)

Maar dat lukt wonderwel zo te zien.

Ik heb woensdag uit pure nieuwsgierigheid stiekempjes een profiel op SF aangemaakt. Fascinerend wat daar zoal in je brievenbusje belandt

Oja en heb de gladde Hongaar gister verteld dat ik die avond een date had. Pfoe meneer was not amused en reageerde nogal kinderachtig. Dat schiet lekker op zo hè, mijn spreidingsbeleid

Zal het onbewust wel hebben lopen te saboteren..Time for a change.
Oranje, fijn om te horen dat je het zelf ook inziet, dus rebound maar lekker door en laat ons meegenieten van je jachtverhalen en zo Nog ff lekker doorhandelen op de beurs, goed bezig.

Roos, ik heb inderdaad dat t-shirt, zowel modelletje twee jaar geleden als modelletje dit voorjaar zelfs. En ik ga er misschien nog wel meer verzamelen. Ik weet nog hoe hard ik dan juist ff de opmerkingen nodig had die hier altijd zo lekker geplaatst worden (en waar je op dat moment dan zo van kunt balen, stomme spiegels altijd, jullie weten altijd alles beter en zo )

Mikki en Nerena ook welkom. Nerena, ik denk dat voor wie spreken over nr2 er ook zeker sprake is van die +. Als t alleen maar voor de seks gaat kun je beter een ONS scoren dan een vast persoon met contact tussendoor. Voor mij maakt het dat juist fijner, menselijker.

De man waar ik zondag mee heb gezoend zie ik eigenlijk vooral als nieuwe vriend, niet echt als minnaar of zo. En ook zo'n contact is welkom.

Nouk, de kater overschaduwt de roze wolk, of kun je toch ook nog wel een beetje bubbelen?
Oooo mannen kunnen zo kinderachtig doen! Probeerde hij subtiel jouw beeld van je minnaar om zeep te helpen? Zijn eigen skills te roemen? Of haalde hij jou onderuit met termen als "rupsje" en "onverzadigbaar" en "neemt met minder genoegen"?

Jaloerse mannen zijn zoooo leuk!

En.. is hongaar nou ribbedebie of toedeloe?
Ik vind dat sommigen van jullie het allemaal best wel ver doorzetten: nachtjes weg, 2 dagen vrijnemen, over gezin praten.

mijn minnaar en ik zien elkaar 1x in de 3 weken een paar uur. We kletsen wel, maar we hebben het nooit over onze partners. Ik zou mij daar ook ongemakkelijk bij voelen eerlijk gezegd. We hebben het wel over het werk, over op wie we stemmen met de verkiezingen en waar we op vakantie gaan. We waken er wel voor dat de gesprekken niet te prive worden. Ik denk dat, als het te prive wordt, ik moeilijker uit die bubble kan komen. Ook gaan er dagen voorbij dat we elkaar niet spreken op de app, maar als we elkaar een berichtje sturen, sturen we wel direct een berichtje terug.

ik voel mij hier goed bij. Het voelt als een cadeautje als ik hem weer eens zie en voel, maar mijn klankbord is nog steeds mijn man.
Dymo: Mijn lijf voelt zich heerlijk, mijn hoofd is niet meer zwaar maar echt bubbelen is het niet nee. Even een reality-check tussendoor, eigenlijk ook niks mis mee.

En Roos: het was nog kinderachtiger. "Oh nou dan blijf ik me ook verder oriënteren hoor. Ik had leuk contact met iemand uit x en uit y en ook nog twee uit z. We kijken dan wel of we dinsdag nog zien zitten ok?"

Ik: Prima!

Hij vanochtend: "Morning Anouk. Geslaagde diner-date gehad gisteren?"

Ik: was een lekkere date;-)

Stilte.

Ik (paar uur later): dinsdag maar afzeggen hè?

Het blijft stil...
Foutje. Verkeerd gelezen.
Hahaha!

Hee Roemeen!! Succes met je Xyzz!!

En dat het dan stil blijft hè. Pffffffffffffffft!
Zo hee.

a) je leest niet

b) en je trekt ook alvast maar belachelijke conclusies uit datgene dat je slecht gelezen hebt.

c) je beledigt.

Aanwinstje!
anoniem_95187 wijzigde dit bericht op 23-05-2014 17:00
Reden: Nou. Frut maar weer.
% gewijzigd
Wou net zeggen, ik lees toch iets heel anders...

Nouk, had die Hongaar gedacht dat je niet meer verder zou kijken? Exclusief scharrelen als nummer 3? Grappig dat hij dan ook ineens meer schatjes heeft...
Wat weet iedereen toch goed wat een ander wel of niet goed/fout doet. Voor mijn gevoel is dit een forum waar je je verhalen kunt delen, en ja, tuurlijk kun je elkaar een keer ergens op wijzen, maar veroordelen is een beetje gek, naar mijn idee. Moreel gezien zitten de meesten ( tenzij open relatie) op/over het randje toch? En dat er gevoelens mee gaan spelen na een tijdje is wat mij betreft onvermijdelijk..
Ja...sorry....ik lees het verkeerd....het gaat over die Hongaar? die is voor mij..ik haal mn post weg...rooss wil jij dat ook doen?
Ik zal klein beetje mijn verhaal vertellen. Getrouwd, miste wsl toch meer spanning en aandacht dan ik zelf in de gaten had, waardoor ik idd open stond voor mijn nr2. Ben ermee gestopt omdat ik niet meer helder denken kon, en alleen maar met hem bezig was. Heeeel moeilijk, maar geeft me ook weer wat meer rust in mijn hoofd. Denk wel dat ik altijd open blijf staanvoor spanning
Op wie doel je Mikki en welke veroordelingen lees je precies?
quote:Rooss4 schreef op 23 mei 2014 @ 16:31:

[...]

Zo hee.

a) je leest niet

b) en je trekt ook alvast maar belachelijke conclusies uit datgene dat je slecht gelezen hebt.

c) je beledigt.

Aanwinstje! geweldig verwoord, zoals Look laatst al zei: zo fijn als iemand schrijft wat jij denkt!
Ja Dymo, ik gleed ook al van mijn stoel...wat een mop.

Die Roemenen en hun kleine...

En thnx Rooss X
Ah, een hongaars harempje! In his dreams...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven