Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Vreemdgaan. Nee, lijkt hier inderdaad "normaal", maar is het inderdaad niet. Maar wel zo fijn dat hier niet ge- of veroordeeld wordt! En je advies krijgt, men meedenkt!

Zoetje gaat over de rand vallen... zeker weten, als je iemand tegen komt met wie het klikt... Nou ga ik mijn nieuwsgierigheid bedwingen, maar volgens mij als er een klik is met iemand, houd je vast niet helemaal vast aan dat "eisenpakket". Maar je gaat natuurlijk wel op zoek naar iemand die in je plaatje past, dat is logisch. Of op zoek, je reageert op iemand die in je plaatje past. Want op zoek ben je niet.

Heb jij trouwens een open relatie? Annabel niet, en ik ook niet maar dat wist je al.
Ow haha schreef Roosje al
De kakketoekan heeft suites, ene meer/mooiere dan de andere, maar die zijn fantastisch! Twee keer nacht in doorgebracht, keurig met nr 1 overigens.
Zoetje heeft SV's/minnaressen gehad toch? Dus vreemdgaan lijkt mij niet nieuw voor kookie.
Doe mij "hotel Rooss" maar. Geen reiskosten, alle privacy en drank wordt altijd meegenomen!
Annabel, hotel Schiphol van de kakketoekan heeft enorm gave suites zie ik net jungle, moulin rouge... Mmm ook maar weer even een hoteldate plannen! Oh nee, ik zou op vakantie en afstand nemen, ff vergeten
Amigas en -os, the captain has just spoken en de daling is ingezet.

Wat een diner, wat een hotel, wat een ongelooflijke hoeveelheid glazen wijn...Qua aantal slechts verslagen door de orgasmes tijdens de nacht- en ochtendsessies, yummy yummy.

Maar heb nu wel een katertje. En niet alleen van de alcohol. Schaduwrelaties zijn niet per se bevordelijk voor het algehele gevoel van welbevinden zullen we maar zeggen.

Mikmakk come on: we schroeven de contactfrequentie met onze 2'tjes allebei omlaag ok?
Had je een date met 2 Anouk?

Yep, jij zit op de schaal. En glijden dat hij doet.. reddeloos verloren. Sorry.
Nee hoor, ik heb geen open relatie maar wel internationaal werk waarvoor ik veel reis, en een buitenlandse minnaar die dat ook heeft Kortom, een excuus om een nacht van huis te zijn is voor ons beiden makkelijk gevonden. Het thuisfront (minnaar heeft ook een gezin) stelt weinig vragen. Ik vind het eigenlijk nog lastiger om op mijn werk te verklaren waarom ik 2 dagen vrij nodig heb..

Oh Anouk, klinkt heerlijk maar zo te horen ook ingewikkeld.. sterkte met uit je bubbel stappen.
Wow, dat klinkt ongelooflijk HOT Anouk!

Enne... Deal. Ik ga dit weekend naar de hoofdstad, stappen met vrienden. Hij is ook een weekend weg met z'n gezin, dus ik denk dat het me wel lukt om me aan onze afspraak te houden

Maar mag ik volgende week nog wel even uitgebreid afscheid wippen voor ik op vakantie ga? Aahhh...toe???
Hm, ben ik nou zo sceptisch of wordt er niet tussen de regels door gelezen? Een aantal hier lijken zich behoorlijk te verliezen. Ik voel vooral alarmbellen eigenlijk.

Anouk, even heel eerlijk. Volgens mij voel je je vooral kut. Of heb ik het mis?

Alle orgasmes en wijn ten spijt....
quote:Rooss4 schreef op 23 mei 2014 @ 12:37:

Zoetje heeft SV's/minnaressen gehad toch? Dus vreemdgaan lijkt mij niet nieuw voor kookie.

True en dat is al langere tijd geleden. Maar zoals je zegt; nieuw is het niet.

@ Lotje; het risico is zeker aanwezig. Gebeurt het dan zal ik het melden

@ Annabel; Handig! Het zou mijn namelijk niet zo gemakkelijk lukken een weekendje weg te blijven (ik heb dus geen open relatie). Ik zou dan wel een heel goede smoes moeten verzinnen.

Het lijkt misschien "normaal" te zijn maar het goede is wel dat je zowel positieve- als minder positieve verhalen leest. Aan de ene kant kan je denken; acht het is normaal dus ik doe fijn mee. Maar andere berichten doen je weer met beide voetjes op de grond belanden.
koekies zijn lekker
Ja zeker handig.. anders was ik er ook niet aan begonnen natuurlijk (althans, niet met deze meneer!) We hebben nu eindelijk een goed doel gevonden voor alle frequent flyer miles die we door ons werk hebben verzameld

Ik ben eigenlijk wel benieuwd.. wat voor smoezen verzint de rest zonder open relatie? Ook een dag en/of avond weg van werk en/of gezin heeft natuurlijk een excuus nodig.

Ik lees ook veel hartezeer. Maar ja, ga maar es stoppen als je verliefd bent. Niet makkelijk..
quote:Rooss4 schreef op 23 mei 2014 @ 12:21:

Hohooooi Dymootje!

(altijd al eens willen posten, die smiley)

Thuisdates zijn inderdaad relaxt Roos, maar af en toe een hotelletje vind ik toch ook wel erg leuk hoor... Ben wel blij dat we voor een bed niet afhankelijk zijn van hoteldates, want dat zou aardig in de papieren lopen

@ de rest, ben het eigenlijk wel met Roos eens, afgezien van Lotje lijkt het hier nu allemaal wel hosanna in de gloria en fantastischgeweldigkannietop te zijn, maar ik zet er ook mijn vraagtekens bij. Mikmak voelt het al, je kunt jezelf ook teveel verliezen...
Die keren dat ik mezelf terugvond in een hotelkamer vond ik eigenlijk alleen de triodate en het weekendje Drenthe leuk. Verder vond ik het wat ongemakkelijk en nah... het was het allemaal net niet.

Ik denk dat ik een soort mannetjeskonijn ben, eerst de hele kamer doorsnuffelen en de ruimte eigen maken. Ik voel me niet thuis. En dat klopt want ik ben niet thuis maar goed.. u snapt.

Ik begrijp heel goed hoe hard je je kan verliezen in een minnaar en Dymo, jij hebt dat Tshirt ook in de kast. En ik weet ook hoe ongelooflijk kut je je kunt voelen door liefdesverdriet, door de wanhoop omdat je op een T kruising lijkt te staan en niet kan kiezen. Hoe hard je kan vallen omdat je zijn gedrag niet onder controle hebt en hoeveel pijn het doet om uiteindelijk een gedwongen keuze te maken.

De remedie is nog tijdens de minnaarrelatie vrij simpel. Pas--op--de--plaats.

Minder contact, minder dates, minder wijn, de focus op thuis en afleiding.

Maar dan moet je dat wel willen.
quote:Lookolook schreef op 22 mei 2014 @ 20:18:

Jeetje Jane, gaat het wel goed met je? Je reacties doen me denken aan een andere forummer, die er ook helemaal doorheen zit. Jammer dat je het zo vijandig ziet en dat je vertrekt. Ik denk dat je hier nl best wel iets te halen had. Anyway, sterkte/veel plezier met de rest van je leven.

Ja het gaat goed met me hoor look! En ik bedoel het ook niet kwaad hoor. Ik kan een heleboel van jullie allemaal erg goed hebben. Maar als mensen zonder goed te lezen gelijk een oordeel klaar hebben dan wordt ik wel heel boos.

Ik ben echt niet kwaad op jullie allemaal en omdat er spiegels voor gehouden werden. Alleen lijkt het me verstandiger om voorlopig zoizo over mijn man en over jager even niets meer te posten voorlopig.

En ach, ik voel me ook wel eens te snel persoonlijk aan gevallen, zal er ook mee te maken hebben.
quote:Rooss4 schreef op 23 mei 2014 @ 12:57:

Hm, ben ik nou zo sceptisch of wordt er niet tussen de regels door gelezen? Een aantal hier lijken zich behoorlijk te verliezen. Ik voel vooral alarmbellen eigenlijk.

Anouk, even heel eerlijk. Volgens mij voel je je vooral kut. Of heb ik het mis?

Alle orgasmes en wijn ten spijt....Ja klopt wel Roosje. Het was dat diner..Zaten daar tegenover elkaar als het stel dat we niet zijn. Relatietje spelen. Zoals hij en ik met elkaar omgaan heeft intussen alle vertrouwde kenmerken ervan. Maar daar, zo aan tafel: je kent het wel uit die Amerikaanse films, dat beeld van een vrouw die haar vriend opzoekt in de gevangenis en er een glazen wand tussen hen zit terwijl ze praten.

Bijna alsof onze gezinnen erbij zaten - the elephant in the room. Dat je ineens beseft dat de grens van het haalbare is bereikt. Of zo.

Maf toeval: het stel naast ons hoorde in welke suite wij zaten en vertelde enthousiast hoe zij daar jaren geleden de huwelijksnacht hadden doorgebracht. Ach, dit hotel was ook veel te romantisch gewoon (hotel I Am bij Schiphol, dàt is een ideaal vreemdgangershotel, lekker sneaky achterom;).

En het is niet eens zozeer dat ik me een leven met nr.2 voorstel hè. Ik denk dat ik dat helderder heb dan mikmakk. Nr. 2 en ik hebben het "houden van elkaar" uitgesproken en dat is het ook echt wel. Maar met iemand willen en kunnen leven zie ik daar los van.

Pas op de plaats en terugschroeven maar idd..
Hey allemaal, ben vrij nieuw op dit forum. Lees al een tijdje mee, en... Wat herkenbaar allemaal. Lijkt er toch veel op dat de meesten van ons een beetje met dezelfde issues worstelen.. Niet makkelijk heb ik ervaren, ad andere kant leer ik ook meer over mezelf door de hele (minnaar) situatie.
Ik ben niet zo van de thuisdates. Ik heb dan de neiging om eerst alles op te ruimen enzo (alsof hij dat ziet...). Doe mij maar fijn een hotel (bij het viva A4 hotel bij Schiphol krijg je trouwens een mooiere kamers als je mét ontbijt reserveert dan zonder ). Er zitten wel meer prima hotels daar, maar sommigen wel ver weg van de trein.

Hoor jij die bellen ook zo Rooss?
Hallo allemaal,

Mijn naam is Nerena, ben 40 jaar en heb een relatie van bijna 9 jaar. Op zich gaat het prima, maar ik mis wat aandacht, warmte en seks!! Heb hier al heel veel met manlief over gesproken, maar helaas veranderd het niet...

Dat is een van de reden dat ik een tijdje terug een profiel heb aangemaakt op SF en hier mee ben gaan lezen. Heb helaas niet alles kunnen lezen, want het gaat hier soms erg snel. Maar ik wil wel graag mijn verhaal hier kwijt, omdat ik het aan niemand in mijn omgeving wil vertellen.

Een paar maanden geleden dus een profiel aangemaakt op SF en ik kreeg al snel een aantal reactie, ook van heel veel jonge knulletjes van een jaar of 25, of zelf jonger. Nou ik heb daar ook echt niks mee. En soms zie je profielen langskomen met pic's, (waar jullie het van de week ook al over hadden....) en dat lijkt mij ook geen goeie start. En juist toen ik de moed wilde opgeven, kwam en een flirt binnen!!! Erg leuk profiel, maar dat zegt niet alles. Maar het viel allemaal erg mee, leuke vent, leuk contact, en hij en ik zoeken allebei hetzelfde, dus dat ik ook heel belangrijk, dus afspraak ingepland. Super gezellig, was echt helemaal geweldig!! En inmiddels hadden we de 3e afspraak, afgelopen week.....bij hem thuis!!! Vrouwlief was in het buitenland, heb heel erg getwijfeld omdat ik dat eigenlijk niet wilde, maar volgens hem kon het best. Dus ok, scheelde veel reistijd zullen maar zeggen...en gelukkig had zijn huis meerdere kamers ....(Nee hoor, geen seks gehad in zijn huis, dat ging ons wat te ver...)

Maar wat ik ook effe kwijt wil is, is dat het voor mij (en ook voor hem) meer is dan alleen seks! Daarop hebben we elkaar uitgezocht. Hij noemde het vriendschap+ en dat vind ik eigenlijk wel een hele goede beschrijving. Wij appen ook gewoon allerlei alledaagse dingen, en een beetje diepgang in de gesprekken (via app of irl) vinden wij ook erg belangrijk. We willen allebei NIET onze relaties opgeven, dit is een aanvulling geen invulling.

Ik heb een tijdje terug geloof ik wel iets gelezen over dat er voor sommige ook meer moet zijn dan alleen sex, en ik vraag me dus een beetje af hoe jullie erover denken. En ik vind het natuurlijk erg fijn om mijn verhaal hier kwijt te kunnen!!!

X,

Nerena
quote:Rooss4 schreef op 23 mei 2014 @ 13:21:

Ik begrijp heel goed hoe hard je je kan verliezen in een minnaar en Dymo, jij hebt dat Tshirt ook in de kast. En ik weet ook hoe ongelooflijk kut je je kunt voelen door liefdesverdriet, door de wanhoop omdat je op een T kruising lijkt te staan en niet kan kiezen. Hoe hard je kan vallen omdat je zijn gedrag niet onder controle hebt en hoeveel pijn het doet om uiteindelijk een gedwongen keuze te maken.

Af en toe lees ik hier een paar berichtjes mee en toen zag ik deze.. Wat kan jij het mooi zeggen Roos. Werd er echt even door ontroerd.

Ik ben zelf niet het type voor het minnaarschap (meer het type dat 'na een zoen al verliefd is') maar de mensen hier fascineren me toch. De verhalen zijn allemaal echt, mooi geschreven en vaak zo pijnlijk eerlijk. Roos heb je al eens een carriere als talkshow host overwogen? Eigen programma op TLC of zo?
quote:dymo9 schreef op 23 mei 2014 @ 13:12:

[...]

(altijd al eens willen posten, die smiley)

Thuisdates zijn inderdaad relaxt Roos, maar af en toe een hotelletje vind ik toch ook wel erg leuk hoor... Ben wel blij dat we voor een bed niet afhankelijk zijn van hoteldates, want dat zou aardig in de papieren lopen

@ de rest, ben het eigenlijk wel met Roos eens, afgezien van Lotje lijkt het hier nu allemaal wel hosanna in de gloria en fantastischgeweldigkannietop te zijn, maar ik zet er ook mijn vraagtekens bij. Mikmak voelt het al, je kunt jezelf ook teveel verliezen...

Ik kijk graag in de spiegel die je mij dus ook voorhoudt Dymo, maar ik heb nu niet het gevoel dat ik me er in verlies. Maar misschien bedoel je bij mij wel een andere blinde vlek?

Wat ik bij mezelf merk: dit is allemaal rebound, omdat het kan ofzo. Er moet nog een nieuw evenwicht komen. Ik hoef niet iedere week een date, een slaapdate zelfs niet iedere maand.
klinkt als een heerlijke date Anouk...

maar klote dat je je zo voelt nu zeg, het gevoel moet nu even weer op zijn plekje komen.

thuisdaten is hier totaal een no go uiteraard ....

Ben ook regelmatige bezoeker van de Toekan

Je hebt er echt uitstekende luxe suites bijzitten, roof top jaccuzzi's enzzzz
quote:silver1977 schreef op 23 mei 2014 @ 14:25:

klinkt als een heerlijke date Anouk...

maar klote dat je je zo voelt nu zeg, het gevoel moet nu even weer op zijn plekje komen.

Dank je, uitstekend samengevat. En voel me alweer een stuk beter sinds mijn eerdere post (schrijven helpt;).

Welkom hier mikki1 en nerena!
quote:oranjexx schreef op 23 mei 2014 @ 14:23:

[...]

Wat ik bij mezelf merk: dit is allemaal rebound, omdat het kan ofzo. Er moet nog een nieuw evenwicht komen. Ik hoef niet iedere week een date, een slaapdate zelfs niet iedere maand.

Dat lees ik bij jou idd ook een beetje. En dat geeft helemaal niks, zolang je je ogen maar open houdt en je omgeving blijft zien.

Nerena, welkom. Hier ook altijd vriendschap plus. Wat wilde je precies weten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven