Cambridge examens
vrijdag 23 mei 2014 om 09:22
Hallo iedereen,
Ik zit in 3 vwo tweetalig, dat betekent dat ik alles in het engels doe. om mijn diploma te halen moet ik over 3 weken cambridge examens doen. ik wil hier graag mee oefenen maar ik weet miet zo goed waar. Mijn docente engels zei dat het goed was om dit zelf uit te zoeken, maar ja, ik ben daar niet zo goed in ik hoop dst jullie mij kunnen helpen met misschien sites of andere dingen! Het gaat vooral om de onderwerpen lezen en schrijven!
Alvast heel erg bedankt!!
Ik zit in 3 vwo tweetalig, dat betekent dat ik alles in het engels doe. om mijn diploma te halen moet ik over 3 weken cambridge examens doen. ik wil hier graag mee oefenen maar ik weet miet zo goed waar. Mijn docente engels zei dat het goed was om dit zelf uit te zoeken, maar ja, ik ben daar niet zo goed in ik hoop dst jullie mij kunnen helpen met misschien sites of andere dingen! Het gaat vooral om de onderwerpen lezen en schrijven!
Alvast heel erg bedankt!!
zondag 25 mei 2014 om 19:43
Flo Joe inderdaad. Een goede site om te oefenen of op de website van cambridge zelf.
Schrijven is lastig om te oefenen. Oefen vooral op de tijd. Drie kwartier per onderdeel. Controleer je werk op spelling, hoofdletter gebruik bij nouns, goed gebruik van het genitive.
Ik moet over 2 weken reading, writing en lexicon (use of English) doen en moet voor alles een 7,5 halen. Pfff
Succes.
Schrijven is lastig om te oefenen. Oefen vooral op de tijd. Drie kwartier per onderdeel. Controleer je werk op spelling, hoofdletter gebruik bij nouns, goed gebruik van het genitive.
Ik moet over 2 weken reading, writing en lexicon (use of English) doen en moet voor alles een 7,5 halen. Pfff
Succes.
maandag 26 mei 2014 om 19:18
Flo Joe is inderdaad erg fijn. En wat mij erg geholpen heeft is 'gewoon doen': kijk naar Engelstalige fora over iets dat je interesseert bijvoorbeeld, waardoor je terwijl je toch ontspant ook oefent met dingen als zinsopbouw. Aan de andere kant moet je daar vaak ook uitkijken wat je overneemt en het vooral gebruiken om zelf je schrijven te oefenen; vooral Amerikanen zijn erg slecht in grammatica. Je kan er waarschijnlijk wel leuk zien hoeveel beter jouw Engels is