Krenten uit de pap

25-05-2014 08:53 53 berichten
Ik las net een topic over ellende in het leven, échte ellende en relatieve ellende. Ik lees dit terwijl ik in het zonnetje op de bank zit te genieten van onze tuin die we helemaal zelf vorig weekend hebben omgegooid en heraangelegd. Straks ga ik lekker met man en zoon een eindje rijden op de motor. Ik verheug me er nu al op.

Dus voor een positieve noot op deze heerlijke zondag morgen: wat zijn jouw krenten uit de pap van het leven?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Wat leuk! Op de motor, ooit ga ik ook een rijbewijs halen. Ik ga vandaag nog een dagje werken..... En morgen 5 dagen naar Spanje!!
Mijn leven is niet makkelijk (geweest), maar ik probeer inderdaad de krenten uit de pap te halen.

Grootste krent nu (of beter gezegd formaat pruim nu) is dat ik ruim 11 weken zwanger ben
Wij hebben vorig jaar de tuin opgeknapt, heerlijk! Ik lig regelmatig op ons stuk kunstgras in de zon te genieten

En onze eend is volledig opgeknapt, heerlijk om met het dak open te genieten van mooi weer!

Nog een krentje, mijn ouders die in Duitsland wonen. Heerlijk huis, prachtige omgeving en het is elke keer weer vakantie als ik daar ben. Genieten!
Ik ga ook met mijn gezin genieten van het heerlijke lenteweer vandaag! En komende week heb ik lekker vakantie!
Lekker nog in bed liggen op zondagochtend terwijl dochter uit slaapt.

(die motor zou voor mij wel onder ellende vallen)
quote:Noah_ schreef op 25 mei 2014 @ 09:02:

Mijn leven is niet makkelijk (geweest), maar ik probeer inderdaad de krenten uit de pap te halen.

Grootste krent nu (of beter gezegd formaat pruim nu) is dat ik ruim 11 weken zwanger ben Wow, gefeliciteerd!!
quote:-teuntje- schreef op 25 mei 2014 @ 09:04:

(die motor zou voor mij wel onder ellende vallen)Want?
I phone 5S kopen :Imao:
Ik heb teveel ellende (lees ongelukken)van motor

rijders gezien, vrijwillig ga ik er niet op zitten.

Maar ieder zijn keuze, geniet ervan, het is alleen niet de mijne
Dochter is logeren, het is heerlijk weer, ik ga lekker met mijn ereader en een kant limoenmuntwater op mijn loungebank hangen en de route voor onze vakantie naar Canada uitstippelen!
Mijn krent uit de pap is dat ik nog leef en (bijna) alles nog kan! 2 jaar geleden was ik soort van opgegeven en had ik al afscheid van mijn gezin genomen. Elke dag dat ik leef, is nu een cadeautje.
Love is the meaning of life
quote:elfjetwaalfje schreef op 25 mei 2014 @ 09:16:

Mijn krent uit de pap is dat ik nog leef en (bijna) alles nog kan! 2 jaar geleden was ik soort van opgegeven en had ik al afscheid van mijn gezin genomen. Elke dag dat ik leef, is nu een cadeautje.Dit vind ik altijd zo mooi om te lezen.....wat ontzettend fijn voor je. Ik hoop dat je nog heel veel mooie jaren hebt samen met je gezin!
Oh, mijn pap zit vol krenten: het is lente, ik heb een geweldige man, een prachtige dochter, een paar lieve vriendinnen, een leuke baan met weinig stress, geen schulden of geldzorgen, iedereen is gezond.
Wat niet! Teveel om op te noemen.
Mijn pap ook hoor, ik ga vanavond ook nog naar Prince.
Gisteren heerlijk geshopt.

Ik kan sinds jaren weer in alle kleding winkels terecht omdat ik ben afgevallen.

Vanaf januari nu 16 kilo.

Heerlijk gevoel dat ik nu zomaar iets uit een rek kan pakken, dat het past en ook nog staat!!

Voel me zoveel lekkerder in mijn vel!

Verder onze 2 mooie meiden en mijn lieve man.

Verheug me nu al op onze vakantie, lekker naar de zon met z'n allen.
Krenten: de zo'n schijnt, geen geldzorgen, leuke en lieve vrienden en familie, een baan, geen kinderen, de vogels fluiten, de vakantie uitgestippeld, nog vele leuke dingen in het verschiet, de moeilijke Sudoku opgelost, tandenstokers terug gevonden op het moment dat ik ze nodig had, gezond zijn, slapen zonder muggen want sinds gisteren horren, de lavendel die lekker ruikt.. Ik kan nog wel even doorgaan. Ik heb gewoon een prima leven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het heerlijke weer vandaag, dat zijn dan de dingen waarvan ik denk: pluk de dag.

Ik zit momenteel in een moeilijk traject, en hoop iedere dag weer: laat het snel voorbij zijn, laat een nieuwe zonnige fase aanbreken, laat de wind een keert mij in de rug blazen. Tot die tijd geniet ik vooral van het zonnetje buiten , als het zonnetje in mijn leven nog niet wil schijnen. Van kleine dingen genieten kan namelijk altijd, ook als je het heel moeilijk hebt en in een zwaardere periode zit.
quote:whopper schreef op 25 mei 2014 @ 09:21:

Mijn pap ook hoor, ik ga vanavond ook nog naar Prince.

Gaaf!! Doe hem de groeten van mij en zeg hem maar dat ik er de volgende keer wel weer bij ben

Heel veel plezier vanavond!
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
quote:sweetfirefly schreef op 25 mei 2014 @ 09:52:

[...]

Gaaf!! Doe hem de groeten van mij en zeg hem maar dat ik er de volgende keer wel weer bij ben

Heel veel plezier vanavond!Dank je!
Ik ga ook naar Prince! Joehoe!
Het is zondagochtend en ik zit in bed met mijn laptop, kopje thee naast me op het nachtkastje en mijn dochters zijn lekker aan het spelen. En gisteravond was ik met een vriendin in de sauna.
Heel veel krenten in de pap, het lijkt eerder op krenten met een beetje pap

Gisteren bezig geweest in huis en tuin, veel weg kunnen brengen naar de stort en kringloopwinkel. Ruimt lekker op. En nog wat groenteplantjes gepland. Een goede vriend heeft ons geholpen, en na een inspectie van de vriezer bleek er genoeg in te liggen voor een onverwachtse bbq. En in de tuin lag genoeg houd om de vuurkorf aan te steken. Nu met een goede kop (bonen) koffie achter de laptop. Vriend slaapt nog, straks ontbijten en naar buiten. Top weekend dus!
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Vind pap lekkerder dan krenten :-)

Vind soms moeilijk te zien in mijn situatie maar ik heb 2 fantastische kinderen, leuke vent en kan rondkomen soort van.

Vind bepaalde mensen om mij heen ook erg lief en leuk. En we gaan een weekje op vakantie na jaren niet te kunnen, ik verheug me daar erg op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven