Krenten uit de pap
zondag 25 mei 2014 om 08:53
Ik las net een topic over ellende in het leven, échte ellende en relatieve ellende. Ik lees dit terwijl ik in het zonnetje op de bank zit te genieten van onze tuin die we helemaal zelf vorig weekend hebben omgegooid en heraangelegd. Straks ga ik lekker met man en zoon een eindje rijden op de motor. Ik verheug me er nu al op.
Dus voor een positieve noot op deze heerlijke zondag morgen: wat zijn jouw krenten uit de pap van het leven?
Dus voor een positieve noot op deze heerlijke zondag morgen: wat zijn jouw krenten uit de pap van het leven?
zondag 25 mei 2014 om 13:30
Mijn dochter van 4,5 maand! Ik had van tevoren gedacht dat het moederschap heel zwaar zou zijn, maar het valt me reuze mee! Ik had gerekend op een enorme huilbaby maar ze is heel makkelijk. En ik had verwacht dat het slaapgebrek en zorgen en werken heel zwaar zou zijn, maar ik vind juist de combi zorgen en werken een heerlijk ritme. En dat slaapgebrek is ook niet zo zwaar als ik had gedacht. Tuurlijk soms heb ik even een mindere dag maar kijken in haar lachende gezichtje en dan is het weer goed! Klinkt wel erg zoet maar zo beleef ik het echt. Ik ben zo blij en dankbaar dat we haar gekregen hebben. Het maakt het leven zoveel leuker.
zondag 25 mei 2014 om 14:57
Ik heb vanochtend heerlijk een paar uur in het zonnetje zitten studeren. Heel fijn! En nu ben ik ook nog eens lekker verkleurd (mijn linkerschouder weliswaar veel meer dan mijn rechterschouder, maargoed ).
En verder ben ik heel blij met mijn lieve vriend die altijd zo gezellig en lief en supersexy is!
En verder ben ik heel blij met mijn lieve vriend die altijd zo gezellig en lief en supersexy is!