Noodweer!!!!!!!!!
maandag 26 mei 2014 om 15:28
Hai vrolijke viva vrouwen, en zure visgleuven,
Onweert het bij jullie ook zo, heerlijk joh dat noodweer!
Voor iedereen die onder de bank ligt, je moet ook lachen naar de grote beer!!!!!
De kibbeling en bitterballen staan klaar, tast toe en praat mee over het oh zo enge noodweer
Onweert het bij jullie ook zo, heerlijk joh dat noodweer!
Voor iedereen die onder de bank ligt, je moet ook lachen naar de grote beer!!!!!
De kibbeling en bitterballen staan klaar, tast toe en praat mee over het oh zo enge noodweer
We all gonna die, we bleed from similar veins..
maandag 26 mei 2014 om 16:05
maandag 26 mei 2014 om 16:08
quote:gisellecarterx schreef op 26 mei 2014 @ 15:59:
@Hilary, eetsmakelijk! Ligt jou huisprins ook heerlijk te slapen ? Mijne ligt lekker naast me op de bank hij geniet net als ik ook van het weer!
Huisprins ligt inderdaad heerlijk aan mijn voeten
Net kwam hij even langs om kopjes te geven en kwam tegen me aan liggen om over zijn buikje geaaid te worden.
Fijn dat jouw kat ook lekker bij je ligt! Gezellig is dat he
Zou mijn lieve kattenbeest absoluut niet meer kunnen missen!
@Hilary, eetsmakelijk! Ligt jou huisprins ook heerlijk te slapen ? Mijne ligt lekker naast me op de bank hij geniet net als ik ook van het weer!
Huisprins ligt inderdaad heerlijk aan mijn voeten
Net kwam hij even langs om kopjes te geven en kwam tegen me aan liggen om over zijn buikje geaaid te worden.
Fijn dat jouw kat ook lekker bij je ligt! Gezellig is dat he
Zou mijn lieve kattenbeest absoluut niet meer kunnen missen!
maandag 26 mei 2014 om 16:26
Oeps, mijn kinderen hebben net door de regen heen van school naar de BSO moeten lopen en het regende en onweerde behoorlijk hard. Echt precies op dat moment. Hopelijk waren de leidsters zo slim om kwariertje/halfuurtje op school te schuilen alvorens te vertrekken naar de BSO.
Vanochtend wist ik nog niet dat het vanmiddag zou zo gaan regenen en heb ik er bij dochter niet op aangedrongen dat ze toch echt haar jas moest aan doen. Goede les voor haar
Vanochtend wist ik nog niet dat het vanmiddag zou zo gaan regenen en heb ik er bij dochter niet op aangedrongen dat ze toch echt haar jas moest aan doen. Goede les voor haar
Poep, wie heeft jou gescheten?