Noodweer!!!!!!!!!

26-05-2014 15:28 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai vrolijke viva vrouwen, en zure visgleuven,

Onweert het bij jullie ook zo, heerlijk joh dat noodweer!

Voor iedereen die onder de bank ligt, je moet ook lachen naar de grote beer!!!!!

De kibbeling en bitterballen staan klaar, tast toe en praat mee over het oh zo enge noodweer
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Hier flinke regenbui en onweer. Noodweer is een groot woord, maar het ging wel even flink tekeer.
Het giet hier uit de hemel en ik heb maar licht aangedaan zo donker is het. Zuidelijk puntje van Flevoland.
Helaas nog niets, wel wat meer wind en de lucht is grijs dus we wachten het af! Westen richting kust..
quote:NummerZoveel schreef op 26 mei 2014 @ 16:03

Noodweer is een groot woord, maar het ging wel even flink tekeer.Daarom is het ook code geel en niet oranje of rood.
@silviaapje, ik heb geen idee hoe dat zit met onweer en flits, het hing hier net boven ons huis. De ramen trilden ervan, @hond, wat lief van je hihi zou hem zo ophalen! Vriend is in Vaassen en daar regent het alleen, raar weer soms hahah
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Oeps, wind is hier.
@Lizzy

Dat weet ik, ik refereerde aan de titel van dit topic!
quote:gisellecarterx schreef op 26 mei 2014 @ 15:59:

@Hilary, eetsmakelijk! Ligt jou huisprins ook heerlijk te slapen ? Mijne ligt lekker naast me op de bank hij geniet net als ik ook van het weer!

Huisprins ligt inderdaad heerlijk aan mijn voeten

Net kwam hij even langs om kopjes te geven en kwam tegen me aan liggen om over zijn buikje geaaid te worden.

Fijn dat jouw kat ook lekker bij je ligt! Gezellig is dat he

Zou mijn lieve kattenbeest absoluut niet meer kunnen missen!
quote:NummerZoveel schreef op 26 mei 2014 @ 16:06:

@Lizzy

Dat weet ik, ik refereerde aan de titel van dit topic!Ah oké, snap 'm.
Stuur even naar mij Fame, geen onweer, wel regen!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Hier ook kop van Noord Holland, en behalve dat de zon zich niet meer laat zien, is er hier nog niets verandert. Nog geen druppie regen gevallen
Hier in Gelderland heeft het een halfuurtje geleden ook al lekker gedonderd. Vinden mijn plantjes helemaal niet erg.

Maar om het nou noodweer te noemen vind ik wat overdreven...
Ik ga maar eens boodschappen doen.

Duim voor me dagboek droog blijft!!!!
Tussen twee buien in wat het even droog
Ja hier ook natte voeten. Het giet eruit wat dan weer lekker is voor mijn opgedroogde violen.

Wil nu het liefst in bed gaan liggen, heerlijk dit weer.
Ja en?
Het is grappig, volgens de KNMI zouden wij nu al een tijdje in het noodweer moeten zitten (lees: ik woon in het gebied -Flevoland- waar rood en zwart overheen trekken) maar... Niks. Geen gerommel in de verte, wat mini druppels en dat is het.
En de regen is rond Amsterdam begonnen... word lekker donker ook, heerlijk!
Hier is het lekker droog, en je kunt nog in shirtje buiten werken..

Alleen wel veel wind!
wel gerommel, geen flitsen

Vast straks als ik naar huis ga
Het was net even zwart. Nu weer grijs.
Oh hier nu ook fikse regen en wat gerommel in de verte
Oeps, mijn kinderen hebben net door de regen heen van school naar de BSO moeten lopen en het regende en onweerde behoorlijk hard. Echt precies op dat moment. Hopelijk waren de leidsters zo slim om kwariertje/halfuurtje op school te schuilen alvorens te vertrekken naar de BSO.

Vanochtend wist ik nog niet dat het vanmiddag zou zo gaan regenen en heb ik er bij dochter niet op aangedrongen dat ze toch echt haar jas moest aan doen. Goede les voor haar
Poep, wie heeft jou gescheten?
Hier droog en een lekker zonnetje, geen wind.
Het zou heel hard gaan regenen hier. nu is het wel een beetje donker en soms wat druppels maar verder niets. Jammer hoef niet naar buiten en hou wel van een fikse bui en onweer. Nou ja wie weet komt het nog.
Het is hier net begonnen met spetteren (kop van N-H)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven