Noodweer!!!!!!!!!

26-05-2014 15:28 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai vrolijke viva vrouwen, en zure visgleuven,

Onweert het bij jullie ook zo, heerlijk joh dat noodweer!

Voor iedereen die onder de bank ligt, je moet ook lachen naar de grote beer!!!!!

De kibbeling en bitterballen staan klaar, tast toe en praat mee over het oh zo enge noodweer
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Ah, regen. Dat scheelt tuinslangsjouwen.
Omgeving Rotterdam vanmiddag alleen regen gehad. Maar nu droog en een schimp zon.
Ik ben een vrouw en niet van suiker, maar mijn vrouw kwam net met de auto aan, wist dat ik in het bos was wezen wandelen en dus waarschijnlijk in onze straat (die aan het bos grenst) liep en reed dus even een paar honderd meter door om te kijken of we er al aan kwamen. 't Was geen punt geweest als ze dat niet had gedaan hoor, maar ik vond 't lief dat ze het wel deed.
quote:soley79 schreef op 26 mei 2014 @ 18:27:

NYC is een vrouw, muts

Man en man, man en vrouw, of vrouw en vrouw, maakt geen verschil, liefde is je partner niet te laten verzuipen als je net in de buurt bent maar ook wel half te laten verzuipen als je niet in de buurt bent . I

In het laatste geval is hem of haar met liefde afdrogen nog veel romantischer als je lief half verzopen aan komt hobbelen als jij net droog thuis komt. Hop, zachte handdoek erbij, lekker je half verzopen lief een beetje droogrobbedobbelen en een wijntje opentrekken om de kou eruit te halen, kaarsjes aan en zulks

En het eventuele vervolg van zulks handelen laat ik aan ieders' eigen fantasie over
Nou, dat viel nogal tegen hier (kop van NH).

Regen, maar geen stortregen of hagel, en slechts heel in de verte wat gerommel te horen.
Noord-Groningen.

Een beetje wind, en een spatje regen.

Is dat alles ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 27 mei 2014 @ 00:42:

Noord-Groningen.

Een beetje wind, en een spatje regen.

Is dat alles ?Volgens de voorspelling was het uitgezonderd Groningen, Friesland, Drenthe en de Waddeneilanden..................
"Geef me de moed om te veranderen wat ik kan veranderen. Geef me de wijsheid om te accepteren wat ik niet kan veranderen. Geef me het inzicht om het verschil tussen beide te zien” – Reinhold Niebuhr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven