Entertainment alle pijlers

Docu: autopsie Michael Jackson

26-05-2014 20:52 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er nog meer?

Zeer interessant
Frankly my dear, I don"t give a damn
Kinderen waren in andere kamer. Maar is alsnog bizar.
quote:polydox schreef op 26 mei 2014 @ 21:26:

[...]

Niet? Er zijn onderzoeken bekend waarbij er facet artrose is in bijna 100% van de onderzochte 50-59 jarigen.

Gezien het feit dat Jackson veel danste en daardoor zijn rug veel belastte vind ik dat ook niet vreemd. Dank voor je verdere medische toelichting Polydox.

Heel treurig verhaal blijft het.

[...]

Niet? Er zijn onderzoeken bekend waarbij er facet artrose is in bijna 100% van de onderzochte 50-59 jarigen.

Maar dan nog moet het benoemd worden bij een autopsie.

Ik kan helaas het programma niet bekijken.
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 26 mei 2014 @ 21:18:

artrose in de rug van een 50e jarige vind ik helemaal niet standaard.

*stopt vanavond nog met moonwalken*
quote:otis schreef op 26 mei 2014 @ 21:27:

De man in de reconstructie is bijzonder te noemen.. (denk ik)
quote:quattro35 schreef op 26 mei 2014 @ 21:32:

[...]

*stopt vanavond nog met moonwalken*
quote:Mademoiselle85 schreef op 26 mei 2014 @ 21:29:

Ja, het begint indd meer op zelfmoord te lijken. Hij leefde al 12 jaar als kluizenaar, schulden en 30 rechtszaken die tegen je lopen.. En dan ook nog MOETEN optreden met een lichaam en geest die dat niet meer trekken :(

Kan me er iets bij voorstellen als hij zelfmoord had gepleegd, maar in de reconstructie lijkt hij nog maar tot weinig in staat.. Dus dan heeft die dokter vast geholpen..

Oh, volgende week Whitney! Lijkt me ook interessant! Whitney is online al te bekijken. Was inderdaad ook wel wat schokkend

[...]

Niet? Er zijn onderzoeken bekend waarbij er facet artrose is in bijna 100% van de onderzochte 50-59 jarigen.artrose komt voor in alle leeftijden maar over het algemeen pas vanaf 50 a 60 jaar. Michael was 50. Dus ja, dan vind ik het niet standaard. Lijkt mij niet dat we robots zijn waarbij je als je 50 wordt 'pling' alle kwaaltjes krijgt.
maar goed. dit topic is niet bedoeld voor wel of nietes spelletjes.

Inderdaad, niet meer moonwalken

Het blijft een triest verhaal. Vooral voor zijn kinderen.
Wat raar dat die arts zo de schuld krijgt. Een mens heeft goch altijd nog zelfverantwoordelijkheid op die,leeftijd?
Die arts had zich niet moeten laten omlullen tot dat laatste shot propofol.
Maar een arts heeft de verantwoordelijkheid om goed voor zijn patiënten te zorgen en is op onverantwoorde wijze omgegaan met medicatie.
Ik had al heel lang de indruk dat hij pruiken droeg. Zijn haar leek niet meer op dat uit zijn jeugd, echt Afro kroeshaar. Dat kun je wel straighten maar dan wordt het niet het soort haar zoals we dat van hem kennen.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Iemand had een keer nee moeten zeggen tegen Michael. 'Nee Michael, Peter Pan vindt het niet leuk dat je drugs gebruikt'.
quote:Vergeetmenietje1980 schreef op 26 mei 2014 @ 21:37:

maar goed. dit topic is niet bedoeld voor wel of nietes spelletjes.

Inderdaad, niet meer moonwalken

Het blijft een triest verhaal. Vooral voor zijn kinderen.

Als die van hem zijn......
quote:otis schreef op 26 mei 2014 @ 21:41:

Iemand had een keer nee moeten zeggen tegen Michael. 'Nee Michael, Peter Pan vindt het niet leuk dat je drugs gebruikt'.
quote:quattro35 schreef op 26 mei 2014 @ 21:43:

[...]

Als die van hem zijn......Dat maakt natuurlijk geen ruk uit. Voor die kinderen was hij hun vader.

Iemand had een keer nee moeten zeggen tegen Michael. 'Nee Michael, Peter Pan vindt het niet leuk dat je drugs gebruikt'. Maar ja hij wilde graag naar Neverland blijkbaar
quote:Star schreef op 26 mei 2014 @ 21:50:

[...]

Dat maakt natuurlijk geen ruk uit. Voor die kinderen was hij hun vader.

Qua genen en erfenis maakt het in zijn geval zeker uit....wie de moeder is zou ik ook niet 100% zeker van zijn.

In Nederland vind ik Wibi Soerjadi wel Michael trekjes hebben, tot nu toe gelukkig zonder de kleine jongetjes en de drugs/alcohol etc

Iemand had een keer nee moeten zeggen tegen Michael. 'Nee Michael, Peter Pan vindt het niet leuk dat je drugs gebruikt'.En kindertjes in je bed laten slapen is ook niet ok, Michael.
quote:quattro35 schreef op 26 mei 2014 @ 21:52:

[...]

Qua genen en erfenis maakt het in zijn geval zeker uit....wie de moeder is zou ik ook niet 100% zeker van zijn.

In Nederland vind ik Wibi Soerjadi wel Michael trekjes hebben, tot nu toe gelukkig zonder de kleine jongetjes en de drugs/alcohol etcVerklaar jezelf nader. Als kinderen op papier van hem staan en als erfgenamen in testament staan, dan is er toch geen probleem?
Op welke zender was dit? Is het nog ergens terug te kijken later?
quote:Star schreef op 26 mei 2014 @ 21:54:

[...]

Verklaar jezelf nader. Als kinderen op papier van hem staan en als erfgenamen in testament staan, dan is er toch geen probleem?

Gaat om veel geld, en in de USA sue-en ze alles wat los en vast zit...de familie Jackson voorop

Een dna test bij die kinderen is gelukkig niet nodig, als ze op 5 jarige leeftijd plots spontaan konden moonwalken dan zijn ze van hem
Daar heb je gelijk in. Ze zijn geld op gek bij de Jacksons.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven