Suffe boel in Spanje.....
maandag 26 mei 2014 om 21:21
Zondag aangekomen op een camping beetje in de middel of nowhere. Ik volg 2 uur per dag Spaanse les. Verder is het hier een beetje suf. Alleen een grasveld. Het beloofde zwembad ligt er droog bij. Mijn huisgenoot is best aardig maar slaapt dag en nacht. Ik heb weinig aansluiting met medeleerlingen want ik ben een beetje woordblind waardoor ik veel moet herhalen. Vandaag salsa les de leraar geholpen en gevraagd of ik de andere dagen ook kon helpen. Kreeg ik de opmerking terug wanneer ik je nodig heb dan vraag ik je wel. Ok dan.
Ik heb een fiets gehuurd en fiets de boel in de rondte, sportschool gevonden, gevaren met een boot. Alles alleen ik, want lijk hier geen aansluiting te vinden. Het is hier best leuk maar voor 2 weken ook wel saai.
Ik heb een fiets gehuurd en fiets de boel in de rondte, sportschool gevonden, gevaren met een boot. Alles alleen ik, want lijk hier geen aansluiting te vinden. Het is hier best leuk maar voor 2 weken ook wel saai.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 26 mei 2014 om 21:28
En wat is je vraag nu precies?
Je bent gisteren aangekomen als ik het goed begrijp? Dan heb je al behoorlijk wat gedaan Of bedoel je vorige week?
Gewoon zelf een kroeg induiken en aan de bar biertje bestellen? Raak je vanzelf wel met mensen aan de praat. En anders is het dus nog maar een week... ga lekker koken voor je huisgenoot en vraag om samen te eten, koop een paar boeken en ga op het strand liggen.
Je bent gisteren aangekomen als ik het goed begrijp? Dan heb je al behoorlijk wat gedaan Of bedoel je vorige week?
Gewoon zelf een kroeg induiken en aan de bar biertje bestellen? Raak je vanzelf wel met mensen aan de praat. En anders is het dus nog maar een week... ga lekker koken voor je huisgenoot en vraag om samen te eten, koop een paar boeken en ga op het strand liggen.
maandag 26 mei 2014 om 21:48
4 uur les was afgesproken. Het zijn er 2. Ik heb idd leuker contact met spanjaarden bij de lunch dan met de mensen van school. Ik ga morgen 1 niveau lager instromen. Ik zat in een gevorde les zonder boeken of grammatica. Ik heb echt visueel lesmateriasl nodig wantcanders klap ik dicht. Mischien maak ik morgen wel vrienden in mijn nieuwe klas. Ik ben in ieder geval in de avond blij met de gezelligheid op het forum.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 26 mei 2014 om 21:49
Is Spanje niet gewoon een beetje suf van nature?
Valt mij op de afgelopen keren dat het een even saai of saaier is als ons fijne landje, alleen het weer is dan wel weer beter maar verder vind ik de Spanjaarden net zo gezellig en outgoing als de gemiddelde Nederlander op straat. Wat dat betreft vind ik de Grieken een stuk gezelliger.
Valt mij op de afgelopen keren dat het een even saai of saaier is als ons fijne landje, alleen het weer is dan wel weer beter maar verder vind ik de Spanjaarden net zo gezellig en outgoing als de gemiddelde Nederlander op straat. Wat dat betreft vind ik de Grieken een stuk gezelliger.
maandag 26 mei 2014 om 21:50
maandag 26 mei 2014 om 21:56
maandag 26 mei 2014 om 21:58