*Zucht*

28-05-2014 19:16 234 berichten
Hallo ladies,

Ik heb vandaag mijn dag niet en ik wil aandacht. Normaalgesproken zit ik prima in mijn vel en heb het ook altijd wel naar mijn, maar nu voel ik me allenig, zielug en verlaten.

In de woestenij van mijn zijn klinkt een denderende echo van overweldigende stilte. Heb al boodschapjes gedaan en me lekker in mijn shirtje nat laten spetteren, het nieuws bijgehouden, rolletjes boterhamworst met augurk gegeten en de nodige sigaretjes gerookt, koffie gedronken en mezelf getrakteerd op een doosje drop. Ook heb ik mij en mijn lamlendigheid al tot de orde geroepen en besloten om iets te gaan doen, maar de lamlendigheid wint het vandaag. Komt nooit voor en vraag me af hoe het komt. Misschien die eeuwige regen en dat ongezellige grijs gepaard gaande met voorjaarsmoeheid. Wie weet, ik weet het in ieder geval niet meer.

In tegenstelling van mijn vrolijke topics nodig ik jullie nu uit om uitgebreid je nood te klagen over alles waar je maar over mopperen wilt of het nou gaat over een laddertje in je panty, dat puistje op het puntje van je neus, dat kleine windje dat het luchtalarm deed afgaan, of de kat die er met het runderlapje voor vanavond vandoor is gegaan.

Klaag alsjeblieft, dan voel ik me er niet zo alleen voor staan.
Ik ben eigenlijk ook een beetje zielig vandaag :( We hebben een maand lang een superlieve kater te logeren gehad, een echte kroelerd. Maar vandaag wordt hij weer opgehaald door zijn baasje..
Haha lief dames :D ! Het is idd ook wel heul spannend, maar heeeeeeeel gaaf!

En LadyZiva, KOFFIE! Goed idee!
quote:Penelopeia schreef op 29 mei 2014 @ 11:15:

Ik ben eigenlijk ook een beetje zielig vandaag :( We hebben een maand lang een superlieve kater te logeren gehad, een echte kroelerd. Maar vandaag wordt hij weer opgehaald door zijn baasje..Oh, dat wordt vast een gemis en misschien wel reden om een andere in huis te halen. Ze kruipen in je ziel, die engers.

Ik ben eigenlijk ook een beetje zielig vandaag :( We hebben een maand lang een superlieve kater te logeren gehad, een echte kroelerd. Maar vandaag wordt hij weer opgehaald door zijn baasje..Wil je d'r zelf niet één? Als je ze uitkiest int asiel is het karakter bekend. Zo heb ik mijn knuffelkont op de kop getikt via ikzoekbaas.nl . Beschrijving was exact wat ik zocht: Rode kater, dikke knuffel, vrij jong, dol op eten, praat veel .
quote:Ephina schreef op 29 mei 2014 @ 11:15:

Haha lief dames :D ! Het is idd ook wel heul spannend, maar heeeeeeeel gaaf!

En LadyZiva, KOFFIE! Goed idee!

Neeeee, geen liters koffie voor je optreden Dan moet je zeker weten heel veel plassen, en ik denk niet dat dat in je tekst staat

@Cateautje, over een jaar of 100 wordt dat inderdaad een prachtig cadeau
voor cateautje
quote:LadyZiva schreef op 29 mei 2014 @ 11:21:

[...]

Neeeee, geen liters koffie voor je optreden Dan moet je zeker weten heel veel plassen, en ik denk niet dat dat in je tekst staat

@Cateautje, over een jaar of 100 wordt dat inderdaad een prachtig cadeau Ik heb de beker, ik heb de beker.
quote:mika65 schreef op 29 mei 2014 @ 11:22:

voor cateautjeDankjewel,
Ik wil wel zelf een kat, maar mijn vriend is eigenlijk allergisch :( Helaas!
quote:Ephina schreef op 29 mei 2014 @ 11:18:

[...]

Wil je d'r zelf niet één? Als je ze uitkiest int asiel is het karakter bekend. Zo heb ik mijn knuffelkont op de kop getikt via ikzoekbaas.nl . Beschrijving was exact wat ik zocht: Rode kater, dikke knuffel, vrij jong, dol op eten, praat veel .Haha dat zou ook precies een beschrijving zijn die bij onze logeer-kat past

Ik ben eigenlijk ook een beetje zielig vandaag :( We hebben een maand lang een superlieve kater te logeren gehad, een echte kroelerd. Maar vandaag wordt hij weer opgehaald door zijn baasje..

Ohhh, die ga je even missen. Lekker he, zo'n beestje wat er altijd is om je te troosten, knuffelen, bloed onder de nagels vandaan te halen, enz.

Vandaag een communiefeest, gelukkig schijnt hier de zon. Kan alleen geen rokje aan, mijn benen (en handen) zijn gehavend door de nagels van de hond.

Gisteren met haar naar de dierenarts geweest. Madam heeft als pup besloten dat de dierenarts puur EVIL is. Ze rent enthousiast naar de deur, zet een poot over de drempel, staart gaat tussen de poten en de wegrenactie wordt ingezet. Wat is zo'n hond dan sterk zeg. Maar goed, de dieren-APK is goed afgelopen (nu weer een jaar rust), maar ze stelt zich zo onwijs aan bij de arts. Veel met haar geoefend (even naar binnen lopen, rustig zitten, afleiden, spelen, belonen en weer naar buiten), maar nee hoor... Nu wil ze extra veel knuffelen en spelen
quote:Cateautje schreef op 29 mei 2014 @ 11:23:

[...]

Ik heb de beker, ik heb de beker.
Alle reacties Link kopieren
Schreef iemand over gesloten winkels vandaag ? Gewoon open hoor , dus die vergeten boodschap gewoon lekker halen.

Ik heb nog niets te zeuren ... Nog niet. Dag is pas begonnen
Pejeka, wat een geweldig nieuws!

Mag ik ook even klagen?

Mijn wasmachine heeft vandaag ineens besloten te gaan lekken. Het is dat mijn kat ineens als een idioot iets zat aan te vallen dat ik door had dat er water onder vandaan kwam...

Helemaal prut omdat ik bijna op vakantie ga en echt nog wel wat moet wassen...

Pluspunt: de keukenvloer is mooi schoon
quote:LadyZiva schreef op 29 mei 2014 @ 11:27:

[...]

Dat is ook een groot cadeau, hoor. Ben er heel blij mee.
quote:poldervrouw schreef op 29 mei 2014 @ 11:29:

Schreef iemand over gesloten winkels vandaag ? Gewoon open hoor , dus die vergeten boodschap gewoon lekker halen.

Ik heb nog niets te zeuren ... Nog niet. Dag is pas begonnen

Dat is allemaal goed nieuws.

Hou dat vast!
quote:mich_me schreef op 29 mei 2014 @ 11:30:

Pejeka, wat een geweldig nieuws!

Mag ik ook even klagen?

Mijn wasmachine heeft vandaag ineens besloten te gaan lekken. Het is dat mijn kat ineens als een idioot iets zat aan te vallen dat ik door had dat er water onder vandaan kwam...

Helemaal prut omdat ik bijna op vakantie ga en echt nog wel wat moet wassen...

Pluspunt: de keukenvloer is mooi schoon Wasmachines zijn een grote aanschaf, ik hoop dat het niet zo'n vaart loopt.
quote:Cateautje schreef op 29 mei 2014 @ 11:30:

[...]

Dat is ook een groot cadeau, hoor. Ben er heel blij mee.

*mompelt MOKkend*

Mijn beker.
Op 3fm draaien ze nu trouwens 'De Hemelse Honderd' en er komen echt veel goede nummers voorbij. Om wat vrolijker van te worden! Als je wilt weten van welke albums ze nummers draaien, kijk dan hier: http://www.3fm.nl/nieuws/ ... 3/De-Hemelse-Honderd-2014

Niet alles is mijn smaak (zo kwam net bijvoorbeeld Blof voorbij ), maar ik word er toch blij van
quote: Wasmachines zijn een grote aanschaf, ik hoop dat het niet zo'n vaart loopt.

Zo ver had ik nog niet eens nagedacht...

Laten we hopen dat het door middel van brute mannenkracht weer te maken is... Ik had lopen pielen aan het filter maar dacht dat ik het toch niet los had gekregen. Hoop dat dat een grapje was en mister vriend het vanavond vast kan draaien...

En dank voor de knuffel maakt het al iets minder erg.
quote:ThunderassMan schreef op 29 mei 2014 @ 11:33:

[...]

*mompelt MOKkend*

Mijn beker. Jouw beker? Er is niks van jou bij hoor, die heb ik van drie hele lieve vivaladies gekregen, in de vorm van punten. Isse mijn!
Voor alle sieluguh, verdrietuguh en van het weer baalunduh viva dames:

http://www.youtube.com/watch?v=-LiXovvrkgk
quote:Wollstonecraft schreef op 29 mei 2014 @ 11:40:

http://www.youtube.com/watch?v=-LiXovvrkgkLief en aanstekelijk hè, lachende baby's.
Sterkte Cateautje!

Als filmtip: Starred Up in Lanteren Venster. Hele heftige film. Vond het de beste film van het IFFR. Speelt in een Britse gevangenis. Wel veel geweld, maar kon het door de kwaliteit van de film wel hebben.
quote:Wollstonecraft schreef op 29 mei 2014 @ 11:40:

http://www.youtube.com/watch?v=-LiXovvrkgkAAHH Wat leuk en lief! Al die lachende baby'tjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven