*Zucht*

28-05-2014 19:16 234 berichten
Hallo ladies,

Ik heb vandaag mijn dag niet en ik wil aandacht. Normaalgesproken zit ik prima in mijn vel en heb het ook altijd wel naar mijn, maar nu voel ik me allenig, zielug en verlaten.

In de woestenij van mijn zijn klinkt een denderende echo van overweldigende stilte. Heb al boodschapjes gedaan en me lekker in mijn shirtje nat laten spetteren, het nieuws bijgehouden, rolletjes boterhamworst met augurk gegeten en de nodige sigaretjes gerookt, koffie gedronken en mezelf getrakteerd op een doosje drop. Ook heb ik mij en mijn lamlendigheid al tot de orde geroepen en besloten om iets te gaan doen, maar de lamlendigheid wint het vandaag. Komt nooit voor en vraag me af hoe het komt. Misschien die eeuwige regen en dat ongezellige grijs gepaard gaande met voorjaarsmoeheid. Wie weet, ik weet het in ieder geval niet meer.

In tegenstelling van mijn vrolijke topics nodig ik jullie nu uit om uitgebreid je nood te klagen over alles waar je maar over mopperen wilt of het nou gaat over een laddertje in je panty, dat puistje op het puntje van je neus, dat kleine windje dat het luchtalarm deed afgaan, of de kat die er met het runderlapje voor vanavond vandoor is gegaan.

Klaag alsjeblieft, dan voel ik me er niet zo alleen voor staan.
quote:xchan__ schreef op 30 mei 2014 @ 10:24:

Ik heb vandaag de ik voel me super dik dag.

Mijn favoriete dagen Ga daar keihard tegenin door vandaag je meest elegante kleding aan te trekken dat je hebt en schud dan ook vooral extra met je achterwerk, dat zal je leren, mooie vrouw!
quote:cerulli schreef op 30 mei 2014 @ 10:29:

Goedemorgen allemaal!

Ik ben vandaag licht hysterisch vrolijk, dus bij deze stuur ik jullie wat blijheid Geweldig en het is nog besmettelijk ook! Heerlijk hè?
hallo fijne vrouwen,

goed om zoveel positieve geluiden te horen!

cateautje veel plezier met je zoon!

ik ben nog steeds blij, huis aan kant, lang weekend en in mijn hart zingt het.
Hallo Madame Woolie,

Wat een heerlijke dag he vandaag?

Geweldig dat er muziek in je zit, dat zijn de mooiste momenten van het leven.

Mijn zoon slaapt nog. Heb hem al gebeld, maar hij vindt het wel best. Ach, hij werkt al heel lang veel te hard en neemt steeds geen vakantiedagen op, dus even lekker uitslapen heeft hij dik verdiend. Hij komt vanmiddag. Het wordt vast heel gezellig.
quote:Cateautje schreef op 30 mei 2014 @ 10:00:

[...]

Dat is een harde dobber Marilyn, je knuffel niet bij je. Ik hoop dat hij snel weer bij je is en je weer lekker tegen hem aan kan kruipen.

Als het zo blijft zoals het nu is, ben ik klaar met zuchten en klagen.

Dank je Cateau. Mjah het is een vent he, dus beter even de ruimte geven ivm. zijn overspannenheid ipv aan zijn hoofd te zeuren.

Sinds donderdag laat ik hem even helemaal met rust (niet bellen, geen whatsapp enz).

Was net vlakbij waar die zit en heb me heel erg in moeten houden niet langs te gaan/te bellen. Ik heb het niet gedaan, met moeite, maar wel goed denk ik.

Verder ging ik vandaag naar de Jumbo (wat verder weg van mijn huis dan de andere super) omdat ik nog 1 zegel moest voor dat stomme k*t Roy Donders juich pak, IS UT KRENG UITVERKOCHT, GLOEIENDE GLOEIENDE!

Nou ja, lopen in iets waar 50.000 andere mensen in lopen is hartstikke fout dus boeie, maar wel een beetje verspilde moeite...grrrr....
Ik heb pizza hapje?!
Oh trouwens, als die stomme pakken dan toch uitverkocht zijn (hoe is het mogelijk), dan kunnen ze Renée Froger ook wel weer van de tv afhalen, met z'n jengelliedje. Dus.
Ja mee eens...

En eigenlijk zijn het ook stomme pakken...

Helemaal als half nederland er in loopt...

Ja doe maar hapje, heb net gesport ...
Hilarisch maar erg, heel erg, de juichpakken zijn op.

Dat worden hele sippe wedstrijden nu, geen doelpunt of zelfs de kampioenschap kan daar tegenop.

Ik leef met je mee Marilyn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven