Bang voor seks.

28-05-2014 22:09 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een tijdje een vriend, en laatst zijn we verder gegaan. Ik ben vroeger misbruikt, later therapie gehad, en het lukt me nu aardig om alles los van elkaar te zien. Mijn vriend weet hiervan. Hij is dan ook heel lief en geduldig, en wilde alleen verder gaan als ik daar aan toe was. Vorige week heb ik aangegeven daar aan toe te zijn.

Helaas ging het mis. Alles ging opeens heel snel. Hij trok mijn kleren uit, en wilde direct zijn penis bij me naar binnen brengen. Helaas ging het niet, ik deed heel erg mijn best, maar het lukte gewoon niet. Hij werd gefrustreerd, snauwde dat ik me meer moest ontspannen, en begon steeds harder te duwen.

Eenmaal thuis was ik aardig in de war. Ik had zelf aangegeven het te willen, wat deed ik dan moeilijk. Verwachte ik teveel van hem ? Ben ik te preuts ? Doe ik gewoon moeilijk om niks ?

Zaterdag wilde hij opnieuw seks hebben, ik durfde alleen niet. Mijn hart ging tekeer, begon te trillen en moest bijna huilen. Hij was boos weggegaan toen ik hem vertelde niet te willen. Ik moest maar van me laten horen als ik van gedachten was veranderd. Ik weet niet wat ik moet doen, ik wil hem echt niet kwijt.
quote:Rooss4, 1 uur geleden

En wat kan daar niet aan Catacarax? Als dit al waar is is TO hoogstwaarschijnlijk 22 jaar, een volwassen vrouw dus. Als volwassen vrouw laat je zo niet met je omgaan. Schijnbaar mag hij wel lul genoemd worden (terwijl we werkelijk geen idee hebben wie deze jongeman is en wat zijn kant van het verhaal is) en zij moet buiten schot blijven?

Ik ben het met Annelaure eens.Stomme, domme muts. Kan jij echt alleen met je doos denken. Je hebt geen idee wat misbruik met een mens doet. Op zich prima, ik gun geen mens om te weten wat dat met je doet, maar dit soort achterlijke en buitengewoon kwetsende opmerkingen moet je gewoon eens voor je leren houden als je geen flauw benul hebt waar je over praat. Ik weet wat er inder je loepje staat en wat voor type je bent, het type wat een stuk beter past bij het vriendje van TO, dom en alleen met seks bezig in plaats van gevoelens.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Rooss4, 1 uur geleden

Werkelijk? En wat is er precies extreem dom aan mijn reactie?Even met je hersenen denken en niet met je natte doos. Doos.
Nounounou tutut. Staat er ergens dat ik geen ervaring heb met misbruik? Jij kent mij niet dus je mag je veroordelingen voor je houden.

En ik denk dat je iets beter moet lezen.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 29 mei 2014 @ 11:31:

[...]

Even met je hersenen denken en niet met je natte doos. Doos.Laat gaan mrs... Het is zo zinloos om hier boos over te worden, deed ik net ook, maar bedacht me dat het niet hoeft. Krijg jij van mij een wel welgemeende Ik snap dat jij ook tegen de muur opvliegt. Ik dus ook.

Kwaad worden heeft geen zin. (ben ik ook geworden hoor, dus snap als je het toch wordt) Zennnnn... domme mensen hebben we nodig... hmmmmm, onwetende mensen hebben we nodig...
quote:annelaure schreef op 29 mei 2014 @ 10:23:

Je doet nu net of mensen die misbruik hebben meegemaakt sukkels zijn. Ja, ook na misbruik kun je besluiten niet zo behandeld te worden. Dit gebeurt echt waar ze bij staat. Ik heb nooit gezegd dat ze zwak is. Ik wijs haar alleen op de keuzes die ze nu maakt.Sukkels nog wel. Nice. Zelf ben je een grotere sukkel met je gebrek aan inlevingsvermogen en empathie, vind ik. Sommige mensen raken ernstig beschadigt door misbruik en nee, dat is geen keuze.
Ik vind kwaad worden op domme dozen wel nuttig. Ik heb me lang door dit soort dozen op mijn kop laten zitten.
quote:catacarax schreef op 29 mei 2014 @ 11:17:

[...]

Of ik moet zeker ongesteld worden... die had je ook kunnen vragen. Dan ligt het allemaal bij mij. Wel zo lekker voor je. Beiden niet. En die nep hug hoef ik niet. Ik vind je hier gewoon niet aardig en een beetje dommig overkomen, ben ik trouwens niet van jou gewent. Ik ben ook hoogst verbaast. maar goed...ik laat het hierbij. Het gaat niet over hoe ik over dommige mensen denk. Het gaat erom dat TO hopelijk niet in zee gaat met die kerel en die mening delen we allemaal. Ik hoop dat, wat ze ook besluit, hier terecht kan.

Ik zal wel weer geen antwoord krijgen maar wat is er nou precies zo dommig? Ik snap het daadwerkelijk niet en ik weet heel toevallig van mezelf dat ik bepaald niet dom ben.

Ik heb óók te kampen gehad met misbruik maar dat ontslaat mij potdomme toch niet van mijn eigen verantwoording? De eerste de beste kerel die zomaar zonder boeh of bah zijn pielemoos in mij wil steken wordt linea directa het Roossbed uitgeflikkert.

En dat je beinvloed wordt door gebeurtenissen snap ik heel goed. En dat patronen zich herhalen snap ik ook heel goed. En dat je verknipt omgaat met seksualiteit en dat er afhankelijkheid bestaat en al die dingen meer snap ik echt heel goed!

TO heeft therapie gehad en naar eigen zeggen heeft dat goed geholpen en toch staat ze op het punt zichzelf wederom te grabbel te gooien voor een man die dat schijnbaar (nogmaals, we kennen de jongeman niet) niet verdient.

En ja, het is mijn humble opinion dat het tijd wordt dat ze haar verantwoordelijkheden gaat nemen.

Is dat nou echt zo dommig?
quote:catacarax, 3 minuten geleden

Laat gaan mrs... Het is zo zinloos om hier boos over te worden, deed ik net ook, maar bedacht me dat het niet hoeft. Krijg jij van mij een wel welgemeende Ik snap dat jij ook tegen de muur opvliegt. Ik dus ook.

Kwaad worden heeft geen zin. (ben ik ook geworden hoor, dus snap als je het toch wordt) Zennnnn... domme mensen hebben we nodig... hmmmmm, onwetende mensen hebben we nodig...Een terug voor jou, catarax.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 29 mei 2014 @ 11:39:

[...]

Sukkels nog wel. Nice. Zelf ben je een grotere sukkel met je gebrek aan inlevingsvermogen en empathie, vind ik. Sommige mensen raken ernstig beschadigt door misbruik en nee, dat is geen keuze.Maar je snapt haar opmerking toch ook wel? To gaat met deze jongen door - ondanks de waarschuwingen. Ze kan er ook voor kiezen om hem te laten stikken, want hij is overduidelijk geen aardig mens. Maar raar genoeg laat ze het toe dat hij haar zo behandeld.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 29 mei 2014 @ 11:41:

Ik vind kwaad worden op domme dozen wel nuttig. Ik heb me lang door dit soort dozen op mijn kop laten zitten.

Dus ik ben een domme doos en je hebt je te lang op je kop laten zitten door domme dozen zoals ik.

Miss, ik zeg shoot. Hierbij bied ik je de kans om al je domme dozen frustratie kwijt te spelen.
quote:Rooss4, 7 minuten geleden

Nounounou tutut. Staat er ergens dat ik geen ervaring heb met misbruik? Jij kent mij niet dus je mag je veroordelingen voor je houden.

En ik denk dat je iets beter moet lezen.Ik lees prima. Jij vindt het vriendje van TO geen lul omdat ie zijn lul er in blijft duwen ook al doet ie TO pijn en chanteert ie haar om seks te hebben. Als jij dat gedrag wel kan goed praten, zegt dat genoeg over je en verder je loepje ook hoor.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 29 mei 2014 @ 11:41:

Ik vind kwaad worden op domme dozen wel nuttig. Ik heb me lang door dit soort dozen op mijn kop laten zitten.Niet doen... niet doen. begrijp je volledig hoor! Ik werd ook enorm kwaad. Maar het heeft geen zin. Wat wel zin heeft is dat jij en ik en anderen het wel snappen en het anders wensen voor TO. De intentie is heel anders en de motivatie ook. Daarom ben jij een lief mens, jij wil dat niet voor haar. Daar gaat het om. Niet om iets anders. Ik liet mij verleiden. STOM!
quote:funky2901, 2 minuten geleden

Maar je snapt haar opmerking toch ook wel? To gaat met deze jongen door - ondanks de waarschuwingen. Ze kan er ook voor kiezen om hem te laten stikken, want hij is overduidelijk geen aardig mens. Maar raar genoeg laat ze het toe dat hij haar zo behandeld.Haar eerste opmerking nog wel, funky. Die opmerkingen daarna als ze bijval krijgt van een doos niet meer. Slaat toch nergens op mensen sukkels te noemen omdat ze beschadigt zijn. Niet iedereen is zover in hun ontwikkeling en verwerking dat men de juiste en verstandige besluiten kan nemen of zich dat waard vindt.
wat een topper, die vriend van jou.

lot uit de loterij.

wegwezen, duidelijk, nee je stelt je niet aan, hij stelt zich aan, erger nog, hij dringt zich op aan je.
Dames? Kan dit gekissebis ergens anders? Denk niet dat TO er veel aan heeft namelijk...
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
quote:leuketas, 28 seconden geleden

Dames? Kan dit gekissebis ergens anders? Denk niet dat TO er veel aan heeft namelijk...Je hebt gelijk, ik ga wat zinnigs doen.
quote:leuketas schreef op 29 mei 2014 @ 11:50:

Dames? Kan dit gekissebis ergens anders? Denk niet dat TO er veel aan heeft namelijk...nee, dat kan niet ergens anders en het is relevant.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 29 mei 2014 @ 11:45:

[...]

Ik lees prima. Jij vindt het vriendje van TO geen lul omdat ie zijn lul er in blijft duwen ook al doet ie TO pijn en chanteert ie haar om seks te hebben. Als jij dat gedrag wel kan goed praten, zegt dat genoeg over je en verder je loepje ook hoor.

Ik vind het vriendje van TO geen lul omdat ik hem niet ken en dus ook geen oordeel over hem kan hebben. We lezen hier alleen haar verhaal en ik kan niet beoordelen of dat 100% klopt. Natuurlijk keur ik dat gedrag niet goed, dat schrijf ik toch ook nergens?

En je hebt me geloept. Je weet dus dat ik de afgelopen schoftig genoten hebt van mijn minnaars en seks, een heerlijke groei heb meegemaakt en geweldig heb geëxperimenteerd.

En nu.. aan het kruis maar?
Ik lees alleen wat ik hier lees roos. En mijn oordeel, wat je er ook aan hebt, is niet fraai. Wat je voor de rest doet interesseert me geen zak. je bagatelliseren van misbruik schoot echt in mijn keel. 1 op de 3 vrouwen bla bla... ja in je kont geknepen zijn is heel wat anders. Ik ken die cijfers. Je bent echt gevoelloos en harteloos hier.
Ik bagatelliseer misbruik niet en ik ben niet in mijn kont geknepen. Wat er wel gebeurt is ga ik hier niet melden want zelfs ik, als domme, ongevoelige, harteloze doos ken mijn kwetsbaarheden. Ik benadruk eigen verantwoording. Ik benadruk het feit dat je niet alleen misbruikt wordt maar je ook kan láten misbruiken. Als volwassen vrouw welteverstaan, ik heb het niet over kinderen, dat is van een compleet andere orde.

En deze domme doos weet dat misbruik in je kinderjaren kan leiden tot verknipt omgaan met seksualiteit in je volwassen jaren, jawel.

TO heeft nu een keuze. Ze zit niet vastgeketend aan de muur. En haar keuze deugt niet. Daar zijn we het allemaal over eens toch?
quote:Rooss4 schreef op 29 mei 2014 @ 11:54:

[...]

Ik vind het vriendje van TO geen lul omdat ik hem niet ken en dus ook geen oordeel over hem kan hebben. We lezen hier alleen haar verhaal en ik kan niet beoordelen of dat 100% klopt. Natuurlijk keur ik dat gedrag niet goed, dat schrijf ik toch ook nergens?

En je hebt me geloept. Je weet dus dat ik de afgelopen schoftig genoten hebt van mijn minnaars en seks, een heerlijke groei heb meegemaakt en geweldig heb geëxperimenteerd.

En nu.. aan het kruis maar?

Het is gewoon een idiote lul, natuurlijk. Als je dat in twijfel trekt, kun je net zo goed geen verhalen meer gaan lezen op Viva. Je leest immers altijd een eenzijdig verhaal. Het is echt geen gezond gedrag van hem, blabla. En de schuld ligt niet bij haar. Maar ja, voor zichzelf leren opkomen moet ze inderdaad, anders blijft ze dit soort types tegenkomen.

O jee, wat leuk. Een seksuele groei.
Wat een verschrikkelijke lul is dit.

Ook al heb je gezegd er aan toe te zijn, op het moment dat jij aan geeft dat hij moet stoppen hoort hij dat ook te doen.

Doet hij dat niet dan durf ik het zelfs verkrachting te noemen.

Je zou zelfs aangifte kunnen doen in dit geval.

Geef deze botte boer een schop onder zijn kont en wacht tot er iemand op je pad komt die wel enig begrip heeft en die ook weet dat je dit soort dingen op hoort te bouwen, zeker de eerste keer.
Niet geschoten is altijd mis
Ik heb ook seksueel misbruik meegemaakt en Juist daarom zeg ik dat to voor zichzelf op moet komen. Ik snap jullie echt niet. Ik zeg juist dat mensen die misbruik hebben meegemaakt geen sukkels zijn en niet willoos zijn en voor zichzelf kunnen kiezen en niet steeds de geschiedenis opnieuw te hoeven beleven. Juist vanwege inlevingsvermogen en empathie hoop ik dat ze voor zichzelf kiest. Zodat ze niet weer slachtoffer wordt. Ze is hier zelf bij.
Als mijn vriend dit zou flikken, zou hij eruit vliegen. Alleen seks als je het ALLEBEI wil! Dat geld niet alleen voor mensen die misbruikt zijn, dat geld voor iedereen.

Het feit dat hij je verhaal kent, en je dit aan durft te doen... dat maakt het nog tien keer erger. Hij zou er niet alleen uitvliegen, hij zou een schop na krijgen, en niet een zachte.
More Fierce than Fire
Annelaure, ik denk dat mensen vallen over het woordje ''weer'' in jouw bericht.

Dat ze zich WEER laat gebruiken.

Dat is kwetsend en dom.

Sexueel misbruik is niet LATEN gebuiken. Geen keus, alleen angst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven