Jongensnamen topic
vrijdag 30 mei 2014 om 22:27
quote:-tinkerbell- schreef op 29 mei 2014 @ 09:42:
[...]
Waaaaaat?! Zwanger missShoppingz. Gefeliciteerd! Heb ik blijkbaar niet helemaal mee gekregen haha. Laatste wat ik wist was dat je zei dat jullie al wel aan het nadenken waren over namen maar dat je nog niet zwanger was. Maar dat was blijkbaar al wel weer maanden geleden haha. Leuk!
Hebben jullie de naam voor zoon 2 hier opgedaan of toch ergens anders vandaan gehaald?Haha Tinkerbell leuk je bericht! Thx! Je hebt het echt gemist denk ik, heb hier de afgelopen tijd wel al af en toe gepost. Zijn hard op zoek naar een leuke jongens naam bij L.ennox. Maar m'n hele top 10 vind man helaas niet leuk. Maar komt vast goed! En ben actief mee aan t lezen hier!
[...]
Waaaaaat?! Zwanger missShoppingz. Gefeliciteerd! Heb ik blijkbaar niet helemaal mee gekregen haha. Laatste wat ik wist was dat je zei dat jullie al wel aan het nadenken waren over namen maar dat je nog niet zwanger was. Maar dat was blijkbaar al wel weer maanden geleden haha. Leuk!
Hebben jullie de naam voor zoon 2 hier opgedaan of toch ergens anders vandaan gehaald?Haha Tinkerbell leuk je bericht! Thx! Je hebt het echt gemist denk ik, heb hier de afgelopen tijd wel al af en toe gepost. Zijn hard op zoek naar een leuke jongens naam bij L.ennox. Maar m'n hele top 10 vind man helaas niet leuk. Maar komt vast goed! En ben actief mee aan t lezen hier!
zaterdag 31 mei 2014 om 09:39
zaterdag 31 mei 2014 om 14:10
Heb hier al verschillende keren gepost, dus voor degenen die toen gereageerd hebben: sorry! Maar hier ben ik nog een keer met mijn twijfelzucht. Zal denk ik duren tot de bevalling
We zoeken een leuke jongensnaam bij Merle en hadden eerst Felan. Nu dacht ik ineens Jelmer ook wel leuk te vinden. Wat vinden jullie?
Merle & Felan of
Merle & Jelmer?
Merle & Felan of
Merle & Jelmer?
maandag 2 juni 2014 om 11:24
quote:turbeautje schreef op 30 mei 2014 @ 15:58:
Bij ons begint de tijd nu ook te dringen. We twijfelen op dit moment tussen Ferdi en Ferne. Welke vinden jullie leuker voor een echte Hollandse jongen?
Je vroeg er niet naar, maar ik vind Ferre dan veel leuker!
Komt ook omdat ik in Duitsland woon en Ferne daar "afstand" / "verte" (zoals: in de verte) betekend.
Bij ons begint de tijd nu ook te dringen. We twijfelen op dit moment tussen Ferdi en Ferne. Welke vinden jullie leuker voor een echte Hollandse jongen?
Je vroeg er niet naar, maar ik vind Ferre dan veel leuker!
Komt ook omdat ik in Duitsland woon en Ferne daar "afstand" / "verte" (zoals: in de verte) betekend.
maandag 2 juni 2014 om 11:31
quote:-tinkerbell- schreef op 31 mei 2014 @ 09:39:
Hmm irritant die mannen ook altijd
ik wil nog wel een rijtje namen proberen maar neem aan dat die je allemaal al voorbij hebt zien komen.
Xander
Lyo
Marnik
Alec
Axel
Mas
Xavi
Nard
Jarrick
Kars
Elmar
Vic
Jarmo
CescoVind Mas, Xavi en Lyo nog wel leuk.
Hmm irritant die mannen ook altijd
Xander
Lyo
Marnik
Alec
Axel
Mas
Xavi
Nard
Jarrick
Kars
Elmar
Vic
Jarmo
CescoVind Mas, Xavi en Lyo nog wel leuk.