vriendin loopt bn'r achter na

01-06-2014 17:39 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, een vriendin van mij is de laatste tijd zo verandert en ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan,

Ze is sinds kort helemaal gek van Waylon, en overal waar hij is, is zij ook, optredens, tv uitzendingen etc. etc.

Ze is echt helemaal gek van 'm maar ik vind het nogal irritant, hoe zouden jullie hiermee omgaan?

Groetjes Linsey
Ik snap het niet. Jij hoeft niet mee te gaan, je kunt met haar over andere dingen praten en je hoeft haar berichten op facebook niet op je tijdlijn te laten verschijnen.

Dus... ben je echt niet een beetje jaloers? Want ik snap niet wat er zo vervelend is. Ja, ze heeft een crush. Maar dat kan het probleem toch niet zijn?
quote:linsey29 schreef op 01 juni 2014 @ 18:05:

[...]

Dat heb ik natuurlijk allang aan gegeven aan haar hoor, maar ze trekt zich er niets van aanTsja... krijgt Waylon het nou na Ilse ook voor elkaar dat jullie ruzie gaan maken? Het is me der wel één die man.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind dat jij je aanstelt. Jij ben vast ook wel 's irritant.
quote:annelaure schreef op 01 juni 2014 @ 18:06:

Ik snap het niet. Jij hoeft niet mee te gaan, je kunt met haar over andere dingen praten en je hoeft haar berichten op facebook niet op je tijdlijn te laten verschijnen.

Dus... ben je echt niet een beetje jaloers? Want ik snap niet wat er zo vervelend is. Ja, ze heeft een crush. Maar dat kan het probleem toch niet zijn?Het probleem is dat ik vaak in het weekend lekker met haar de stad in ging of doordeweeks een keer naar de bios maar nu wil ze steeds naar Amsterdam ( waar Waylon ook woont ) ja dat is toch opvallend of niet? Mag ik me er aan storen
quote:linsey29 schreef op 01 juni 2014 @ 18:10:

[...]

Het probleem is dat ik vaak in het weekend lekker met haar de stad in ging of doordeweeks een keer naar de bios maar nu wil ze steeds naar Amsterdam ( waar Waylon ook woont ) ja dat is toch opvallend of niet? Mag ik me er aan storen

Ja hoor dat mag en je mag ook gewoon niet meegaan naar Amsterdam..

Er zijn vast wel andere fans die graag met haar meegaan..
Gaat ze dan langs zijn huis lopen ofzo?
quote:diamond-gloss schreef op 01 juni 2014 @ 18:11:

[...]

Ja hoor dat mag en je mag ook gewoon niet meegaan naar Amsterdam..

Er zijn vast wel andere fans die graag met haar meegaan..Ja die heeft ze ook gevonden, die fans, maar daardoor zie ik haar wel minder
quote:ZaraZara100 schreef op 01 juni 2014 @ 18:12:

Gaat ze dan langs zijn huis lopen ofzo?Dat hoop ik niet, dat zou heel stalkerig zijn, zoiezo vind ik dat ze hem teveel achterna loopt
Nou, dan ben ik weer de enige die dit überkinderachtig en puberaal gedrag vindt voor een 29-jarige.

Kom op zeg.

Nog maar één onderwerp van gesprek en persé naar Amsterdam willen omdat Hij daar woont?

Leuk als je 14 bent.

Maar voor zo'n aanstellerij heb ik geen geduld.
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 01 juni 2014 @ 18:15:

Nou, dan ben ik weer de enige die dit überkinderachtig en puberaal gedrag vindt voor een 29-jarige.

Kom op zeg.

Nog maar één onderwerp van gesprek en persé naar Amsterdam willen omdat Hij daar woont?

Leuk als je 14 bent.

Maar voor zo'n aanstellerij heb ik geen geduld.Verliefde mensen zijn sowieso bloedirritant

Nee.

[quote]linsey29 schreef op 01 juni 2014 @ 18:01:

[...]

Dat bedoel ik dus, zelfde op Facebook, dan word ze vrienden met allemaal andere vrouwen die ook fan zijn van hem en gaat het in haar tijdlijn alleen maar over Waylon, die vrouwen zijn overigens ook allemaal haar leeftijd of ouder... ik dacht dat zoiets voor jonge pubers was maar nee heel irritant[/quote]

Maar verder eens hoor!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Kom op zeg.

Leuk als je 14 bent.

Maar voor zo'n aanstellerij heb ik geen geduld.Zo denk ik dus ook precies, het is ook gewoon een heel groepje fans geworden waarmee ze daar dan naartoe gaat
@Bella: Daarom dacht ik ook dat ze nog een puber was. Maar zolang haar vriendin deze 'hobby' heeft, zit er voor TO denk ik weinig anders op dan met anderen leuke dingen te gaan doen.
Kijk, als ze af en toe naar tv uitzendingen gaat of concerten etc. etc. en wat foto's maakt dan prima, maar constant maar over hem praten gaat gewoon ver vind ik, ze aanbidden hem zowat overal op social media
29 jaar? Gezien de topictitel dacht ik dat jouw vriendin stalk-gedrag vertoond mbt Waylon
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Maar mischien speelt haar verleden wel mee, dat ze iets achter loopt op leeftijd, i don't know
Weet ze wel hoe groot Amsterdam is? Of gaat ze heel gericht naar plekken waar hij komt?

Ik vind het ook wat vreemd gedrag voor iemand boven de 14.

Heeft ze nog wel belangsteling voor de dingen die jij vertelt of als jij iets meemaakt of maakt dat haar niet meer uit?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:linsey29 schreef op 01 juni 2014 @ 18:23:

Kijk, als ze af en toe naar tv uitzendingen gaat of concerten etc. etc. en wat foto's maakt dan prima, maar constant maar over hem praten gaat gewoon ver vind ik, ze aanbidden hem zowat overal op social mediaIk kan mij er helemaal niks bij voorstellen maar ik zou gewoon tegen je vriendin zeggen dat je nu wel zat bent van steeds praten over Waylon.
quote:Jaja007 schreef op 01 juni 2014 @ 18:23:

29 jaar? Gezien de topictitel dacht ik dat jouw vriendin stalk-gedrag vertoond mbt Waylon Ja we zijn van dezelfde leeftijd maar ik vertoon dat gedrag niet, heb daar geen eens tijd voor om iemand achterna te reizen daarom vind ik het schijt irritant
quote:Moonlight82 schreef op 01 juni 2014 @ 18:25:

Weet ze wel hoe groot Amsterdam is? Of gaat ze heel gericht naar plekken waar hij komt?

Ik vind het ook wat vreemd gedrag voor iemand boven de 14.

Heeft ze nog wel belangsteling voor de dingen die jij vertelt of als jij iets meemaakt of maakt dat haar niet meer uit?Daar heeft ze godzijdank nog wel interesse voor, maar een kwartier later heeft ze het weer over hem, en ja ze gaat gericht naar plekken waar hij komt
Wat verwacht ze dan? Dat ze ooit gaan trouwen en samen gelukkig worden?

Of wil ze een handtekening en is ze dan tevreden?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ze is pas net fan zeker?

Ik herken het namelijk wel een beetje van mijn begin periode toen ik heel erg fan van iemand was. Helaas (of misschien wel gelukkig?) was ik nog te jong om naar concerten etc te gaan. Ik draaide alleen de hele dag zijn muziek, knipte ieder plaatje wat ik kon vinden uit en dat soort en het was de hele dag het gespreksonderwerp.

Maar na een tijdje gaat de nieuwigheid er wel vanaf dus het is een fase. Ga gewoon niet met haar mee als je het irritant vind of spreek even niet meer met haar af als ze het alleen maar over hem kan hebben.
Arme Waailon.
Geen bijzonderheden
quote:Moonlight82 schreef op 01 juni 2014 @ 18:31:

Wat verwacht ze dan? Dat ze ooit gaan trouwen en samen gelukkig worden?

Of wil ze een handtekening en is ze dan tevreden?Ik mag hopen dat ze dat niet verwacht, dat zou wel heel erg naief zijn.
Ik vind het voor iemand van die leeftijd nogal sneu.

Wat moet je überhaupt met die griezel?

Ik zou even geen energie stoppen in deze vriendin en lekker met eventuele andere vriendinnen afspreken. Je andere vriendin landt heus wel weer een keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven