Gezondheid alle pijlers

Tijdens menstruatie bobbels in borsten en pijn in oksel

02-06-2014 00:56 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve lezeressen,

Ik ben bijna klaar met ongesteld zijn deze maand. Nu is het zo dat ik bobbels voel (kan misschien ook wat anders zijn, is goed voelbaar des te meer omdat ik kleine borsten heb).

Nu lig ik in bed en voel nu ook pijn onder 1 oksel en is de huid daar erg stevig en voel ik daar wat hards (weet niet of het een bobbel is), bij de andere oksel voel ik geen pijn en geen harde dingen. Daar is het gewoon zacht.

Moet ik me zorgen maken of is dit herkenbaar?
Ik vind het eng mezelf verder te onderzoeken, ik heb niet zoveel vlees en alles is zo goed voelbaar.
Ga voor ee zekerheid naar je ha.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Bij twijfel altijd laten nakijken, daar is je huisarts voor.

Hopelijk is het een vergrote klier en valt het mee.

Succes!
Ik zou een week wachten en kijken of je de bobbels dan nog zo voelt. Hoe oud ben je? Tot je 30e hebben vrouwen altijd veel klierweefsel, tijdens je menstruatie, van een paar dagen daarvoor, tot een paar dagen daarna is dat klierweefsel vaak opgezet.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ik ben bijna 29. Ik las ook dat het verstandig is om een week eerst nog te wachten. Dat doe ik nu ook dan maar (al wordt de pijn alleen maar erger).
Ik heb het tijdens mijn menstruatie ook wel eens. Het zijn opgezette klierweefsels. Geen reden om bezorgd te zijn. Mocht het na je menstruatie nog aanhouden zou ik gewoon even langs de huisarts gaan.
Karma is how people treat you. How you react is yours.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven