kort bloed verlies

03-06-2014 00:14 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had vandaag 1 dag bloed verlies het was donker van kleur wat moet ik doen ik maak me best wel zorgen?
Het kan zijn dat je menstrueert, heel veel vrouwen beginnen met een dag donker bloed waarna de menstruatie doorzet
If you can dream it, you can do it.
Dat hoop ik dan want ik heb mijn menstruatie al ruim 6 maanden niet meer gekregen
Waarom ben je sowieso al niet naar de dokter geweest dan? Zes maanden niet menstrueren is niet gezond
Aangezien dit op de zwangerpijler staat neem ik voor het gemak maar even aan dat je zwanger bent of dat probeert te worden? Denk dat je iets meer informatie moet geven: ben je zwanger, zo ja, hoelang etc...
Of denk je dat je zwanger bent?
quote:truusje92 schreef op dinsdag 03 juni 2014 10:51 Dat hoop ik dan want ik heb mijn menstruatie al ruim 6 maanden niet meer gekregenEn wat is daar de reden van?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik ben gestopt met de pil wegens alergie voor de anticonceptie ben er nu ruim een jaar mee gestopt en afgelopen 6 maaneen niet meer mijn menstruatie gehad

zinds gisteren 1 dagje

en nee ik probeer niet zwanger te woorden maar het zou wel een mooi kado zijn

ik heb ook al verschillende testen gedaan en vorige maand naar de huis arts geweest omdat ik steeds veel buikpijn had onder in me huik net hoven de schaamstreek moest ik bloed latennprikken en eennego laten maken maar daar kwam niks uit aleen een spastische darm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven