Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mart is ook nog weleens op om half negen hoor. Als hij 's middags lang geslapen heeft krijg ik hem echt niet op tijd zijn bed in. En is voor de papa ook wel gezellig.
Haha juud, geen tijd om te bevallen, de 8ste is een mooie datum, dus wie weet! Fijn dat alles goed is.

Wel een beetje zadelpijn, ben vanmorgen ook maar niet op de fiets geklommen, hahaha
Kijk kijk kijk kijk, die Jonathan! Het belangrijkste woordje heeft ie toch maar te pakken! Wij hopen met je mee, Mal! Misschien is dit wel het begin van vele woorden!

Morgenavond ga ik naar Mika, dus gelieve niet dan te bevallen want dan hoor ik mijn telefoon niet
Ga je naar Mika Star! Gaaf zeg! Waar komt hij en met wie ga je gezellig? (als Derek niet kan kunnen we daar ook wel een keer meeten )

En je telefoon kan op de tril he!
quote:Juud_ schreef op 07 juli 2008 @ 20:55:

Mart is ook nog weleens op om half negen hoor. Als hij 's middags lang geslapen heeft krijg ik hem echt niet op tijd zijn bed in. En is voor de papa ook wel gezellig.Hier ook wel hoor, maar vandaag mooi niet!
Ja Star, op tril, da's nog lekker ook!

Dank voor de knuffen... Wel even fijn...

Mal± waar koop jij gave schoenen voor Mr. J= Heb vanmiddag heel de stad afgezocht maar het is een rampenplan en Mr. j heeft altijd van die gave schoenen!!!
Morgen in het Westerpark, met mams! Gezellig (als het maar niet zo achterlijk regent als nu).

Ja telefoon zit in tas dus dan voel ik tril niet
Nou dit keer maar dan Jin: Succes morgen!!!
quote:bridges6 schreef op 07 juli 2008 @ 21:04:

Mal± waar koop jij gave schoenen voor Mr. J= Heb vanmiddag heel de stad afgezocht maar het is een rampenplan en Mr. j heeft altijd van die gave schoenen!!!Bij ons op het winkelcentrum . Alleen moet je zorgen dat je niet door die vent geholpen wordt want ie is stom!
Morgen schijnt de zon Star! Gezellig met je moeder, vindt ze zijn muziek ook leuk of gaat ze voor jou mee?
Leuke foto's Enka! Leuk badpak heb je ook aan. Was nog best een kunst om proberen lachend onder water op de foto te staan of niet .
quote:Juud_ schreef op 07 juli 2008 @ 21:08:

[...]

Bij ons op het winkelcentrum . Alleen moet je zorgen dat je niet door die vent geholpen wordt want ie is stom!

Pfff dat is net iets te ver rijden... Al ben ik binnenkort wel in de buurt... adres? En die stomme vent neem ik dan maar voor lief! Mart ook zulke leuke schoenen?

Iemand idee voor webwinkel?
quote:Star schreef op 07 juli 2008 @ 21:05:

Nou dit keer maar dan Jin: Succes morgen!!!Ships, ben blijkbaar vast iets vergeten, maar wat???
Bridge, ik kan je nog wel een adres mailen waar ik meestal heen ga, dus niet in die zaak met die chagarijnige vent sorry Juud. Als jullie in de buurt zijn mag je ook altijd een bakkie komen doen hoor! Vind ik wel gezellig.
Stressed is just desserts spelled backwards
Juud, die vriendin van mij die 3 dagen na jou is uitgerekent sprak in vanmorgen en die is er ook al helemaal klaar mee. Ben zo nieuwsgierig wat jullie allebei krijgen (zit al te wedden met M) dus schiet nu maar een beetje op ja!

Neee vindt ze ook leuk hoor! Zon, hmmmm_? Hoop dat, wordt nogal wisselvallig dacht ik.

Groep voor meer info Bridge, niet hier.
Webwinkel voor schoenen weet ik dan weer niet Bridge?

Geox schoenen zijn ook leuk voor knullen!
Juud krijgt een meisje. Echt waar. Heb het gezien in mijn glazen bol.
Mart heeft hele leuke schoenen maar die wil tegenwoordig alleen nog maar zijn sandalen aan want die andere "is nie leuk" . Maar die laatste paar van hem waren toch wel bij de chagerijn? Mal gaat naar hele exclusieve winkels. We hebben trouwens ook nog een andere hele gave voor kinderen, bij de fietsenmaker tegenover, waar de fiets van Jonathan vandaan komt.

Ik doe mijn best Mal, dat snap je natuurlijk wel! Wat hebben jullie gewed en wat krijgt de winnaar?
Ik zou geen schoenen via het internet bestellen dan weet je nooit of ze goed zitten (of komt dat omdat ik een kind met lastige voeten heb?)
Bridge ik heb nog bij de supermarktbriefjes gekeken voor een leuke camping o.i.d maar er was niks in de buurt.
Neehee, ik ga niet alleen maar naar exclusieve winkels! was het maar zo, dan had ik veel te besteden

De winkel die jij bedoeld gaat pas vanaf maat 26 ofzo, dus daar kunnen we nog niet heen, maar ze verkopen veel van die kekke schoentjes tot maat 42, ik heb wel eens staan twijfelen om ze zelf te kopen.

M zegt dat jullie weer een jongetje krijgen en bij de andere komt een meisje zegt hij. Nu moet ik zeggen dat hij wel vaak gelijk heeft, maar ik gok toch op 2 dames. We strijden voor de eer he, hebben niet echt iets er tegenover staan.
O ja, even je vraag beantwoorden, dat laatste paar was bij de chagrijn. Maar het zijn wel leuke schoentjes! Alleen ik moet zeggen dat M dan ook veel inspraak heeft hoor, want ik zou het nog net wat stoerder willen, maar daar houdt M dan niet zo van.
Succes Jin! (Thx Star...)

Mal: ah die onthoud ik, leuk!!! Zal even met vriend kijken of dat gaat lukken, vind ik ook leuk!

Juud: tsja ik zie hier niets... dus tsja... Wil in ieder geval wat bekijken... Dank voor het kijken. We gaan nu waarschijnlijk tentje bij schoonouders ernaast zetten en kijken of Fieke bij hun in caravan kan. Weten zij nog niet, maar ach...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven