Start mei 2013

10-04-2013 20:53 1268 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Op weg naar een zwangerschap hebben we hier onze ervaringen en vragen gedeeld. Bijna iedereen is inmiddels bevallen.

Helaas is nog niet/niet meer iedereen zwanger.

NaamLeeftijdBDBijzonderhedenriverrdale27(32) 5-2-2014 jongen

11/6 positief musje3131(34) 26-2-2014 meisje

17/6 positief

(stop pil april) heupdysplasiederpina24(31) 21-3-2014 jongen 7/8 positief

16/6 2e miskraam meis198825(30) 24-3-2014 jongen karin_31(27) 4-4-2014 jongen 26/7 positief mamaroos8825(30) 15-4-2014 meisje 16/8 positief

2e, zoon 19 maanden, (stop pil april) mamarjan28(31) 6-7-2014 meisje 25/10 positief

(mirena uit april)

123aap123 & Lionlily

Wil je (terug) in onze tabel, laat het dan weten.

[tr][td]123aap123[/td][td]25(25)[/td][td]ud 11-10-14[/td][td]2-2 positief(stop pil december) pcos, 29-10 LEO, zwangerschap moeten beeindigen met 16 wkn [/td][/tr][tr][td]lionlily[/td][td]33(33)[/td][td]1-3[/td][td](spiraal uit april)[/td][/tr][tr][td]livelaughlove[/td][td]26(26)[/td][td][/td][td] (stop pil mei) pcos [/td][/tr[tr][td]marnee[/td][td]27(27)[/td][td][/td][td](al aantal maanden gestopt met pil) lange cyclus[/td][/tr]][tr][td]8saar4[/td][td]29(30)[/td][td]6-7[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]janneke513[/td][td]28(34)[/td][td]+/-1-7[/td][td](stop pil maart)[/td][/tr][tr][td]12laura12[/td][td]27(29)[/td][td]26-6[/td][td](stop pil april)[/td][/tr][tr][td]blossom87[/td][td]26(30)[/td][td]15-5[/td][td]begin april[/td][/tr][tr][td]eef[/td][td]33(30)[/td][td][/td][td]2e, zoon 8 jaar (start juni) eerst in mei cyclus ontdekken[/td][/tr][tr][td]marieanne2011[/td][td][/td][td][/td][td]2e, dochter bijna 2 jaar(stop pil mei)[/td][/tr][tr][td[/td][td][/td][td][/td][td][/td][/tr]

[tr][td]miesje83[/td][td]30(28)[/td][td][/td][td] ud 5-2-2014 2e, dochter 1 jaar[/td][/tr][tr][td]hopefully mamatobe[/td][td]24(23)[/td][td][/td][td]ud begin januari28/4 positief, vaginisme [/td][/tr]

Lieve Aap,

Met tranen in mijn ogen lees ik je verhaal. Wat verschrikkelijk is dit voor jullie. Ik wil je heel veel sterkte wensen.

Dikke knuffel
Och Aap toch wat verschrikkelijk.

Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, want ik kan niets zeggen wat jou/jullie helpt. Wat is dit verschrikkelijk verdrietig.

Heel veel sterkte de komende tijd Aap .

Sterkte met het verdriet en het verwerken van het verlies van jullie zoontje. Oneerlijk na de tegenslagen die jullie hebben gehad.

Ik hoop dat als jullie het verlies hebben verwerkt en weer in het traject zitten er meer geluk jullie kant op komt. En dat jullie uiteindelijk een kindje in jullie armen kunnen sluiten.

Natuurlijk mag je uit de tabel als jij dat graag wil.

Maar wat een verdrietig nieuws, dit had ik zo niet verwacht. Wat een moeilijke, maar begrijpelijke keus om je kindje te laten halen.

Hoe ben je er lichaamlijk onder?

(Geestelijk klink je heel sterk, maar zorg alsjeblieft dat je het een plekje kan geven )

Het beste!
Lieve Aap, wat een verschrikkelijk nieuws!

Heb er een brok van in m'n keel..

Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Nee Aap, zit zowat hardop te vloeken hier... Moeilijk om woorden te vinden voor je. Een grote knuffel en veel succes met verwerken en ook wanneer je opnieuw de mmm in gaat

Jeetje
Lieve aap, ik heb je ook een berichtje gestuurd, maar laat hier ook nog weten dat ik aan je denk en dat ik het zo vreselijk vind dat dit jou is overkomen. Veel sterkte met dit vreselijke nieuws en liefs van Lionlily
Het is mei, een jaar geleden zijn we gestart meiden. Wat een jaar hè?
Ha meiden, volgens mij schrijft niemand hier meer, maar ik had beloofd jullie op de hoogte te houden. Ik ga ws vanaf volgende maand de MM in. Deze maand proberen we het nog zelf, en dan (vanwege mijn leeftijd) gaan we na onderzoeken van mijn eileiders, mogelijk beginnen met IUI. Ik houd jullie natuurlijk verder op de hoogte van evt. ontwikkelingen.
Lieve meiden,

Mei2014 een jaar na de start van ons topic!

Wat hebben we veel geschreven en wat is er veel gebeurd..

Maar nu wordt het langzaam maar zeker stiller hier..

@lion: een dikke knuffel voor jou ik hoop dat jullie wens snel wordt vervuld..met of zonder de hulp van de MMM.

Het lijkt me heel spannend om de MMM in te gaan, maar ik kan me zo voorstellen dat je na zo lang proberen wel toe bent aan een volgende stap!

Ik blijf meelezen hier, dus schrijf gerust!

Hoe gaat het met de andere dames?

En in het bijzonder hoe gaat het met Aap? ik denk aan je
Goedemorgen,

Inderdaad een jaar geleden alweer, wat gaat de tijd snel.

Hier gaat alles goed, ons meisje groeit goed en slaapt al door. Na 4 weken al.

Met mij iets minder want heb nog steeds enorme last van mijn bekken. Ik kan daarom nog erg weinig. Maar krijg goede begeleiding. Ik hoop dat de pijn daardoor snel zal afnemen. We zullen het zien.

Hoe is het hier verder met jullie?
een jaar alweer idd ! Wat is er veel gebeurd en geschreven he ~

4 mei ben ik bevallen van een jongetje Sem naar 8,5 uur en flinke weeen. Prachtig mooi klein mensje. Alles erop en eraan van buiten. 18,5 cm en 155 gram. Hele mooie handjes en voetjes, presies zoals mij vriend. Zijn mond en neus precies mij. Het was een bijzondere, maar ook erg verdrietige ervaring. Hij voor altijd in gedachten blijven.

Verder gaat het wel oke, 13 juni alle uitslagen van de onderzoeken die bij hem worden gedaan. Erg spannend die weken wachten. Als er niets uitkomt beginnen wij met weer met puregon en pregnyl.. als er wel wat uitkomt word het IVF. zoals het er nu uit ziet zal dat pas aug worden. Want het zh gaat zo als vorig jaar 3 weken dicht in de bouwvak waardoor we niet kunnen starten. 20 juni staat de afspraak in de fertiliteitklieniek.... hopelijk komt er niets uit, en mogen wij die 4 weken 1 cyclus doen. voor de sluiting van het zh. is die ronde niks hebben we iig 1 ronde gezien of de medicatie weer zo goed werkt, dan hebben we 3 weken rust... en dan weer augustus. Het is allemaal ff afwachten.

fijn dat het goed gaat met alle kleine babytjes hier in het forum.

Lion... lees net je berichtje Heel veel succes in de MMM. Het is een zwaar traject en niet altijd leuk, maar het bied wel mogelijkheden. Hopelijk vinden ze bij jou meteen het goede en mag ook jij eindelijk eens een wondertje gaan dragen.
Hallo Dames.

Begrijpelijk dat het hier stil valt. Ook ik heb weinig te melden.

Aap, sorry dat ik niet eerder op je bericht gereageerd heb. Ik vind het moeilijk om de juiste woorden te vinden. Ik blijf het zo onwerkelijk/verdrietig vinden dat het jullie overkomen is. Natuurlijk wisten we allen bij de wens van het verwerkelijken van onze kinderwens dat een zwangerschap niet altijd binnen 1 maand zwanger worden van het perfecte kindje zou zijn. Maar jullie hebben al zo'n weg moeten doorstaan. Ik gunde jullie eenmaal na de positieve test die roze wolk en had niet verwacht dat het uit een zou spatten.

Mooie naam hebben jullie je zoon gegeven. Ook al hebben jullie hem niet leren kennen, het is en blijft jullie zoon/eerste kindje.

Het wachten tot 13 juni duurt nog wel even, sterkte met afwachten tot die tijd. Succes met de weg naar jullie volgende zwangerschap. Die Sem niet kan/hoeft te vervangen, maar jullie wel zichtbare ouders zal maken. Hoe reageert jullie omgeving?

Lion, ik las dat de onderzoeken in het ziekenhuis goed waren. Dus dat jullie het nog een jaar op eigen kracht mogen proberen.

Fijn dat er geen aanwijzingen gevonden zijn dat jullie hulp nodig hebben, maar ook wel naar dat geen hulp krijgt(lijkt mij).

Maar jullie kunnen het het! hopelijk wordt jullie geduld niet lang meer op de proef gesteld.

Roos, hoe gaat het met je bekken? Jullie meisje alweer 6 weken, groeit ze goed?

Musje, alweer 3 maanden, al een heel dametje waarschijnlijk?

Riverrdale, jullie zoon al weer 4 maanden! Karin, Derpina, Meis, jullie zoons zoons 3 maanden. Gaat het goed?

Karin, hoe gaat het met die vriendin uit Utrecht? Zij is nu een maand of 7? En die vriendin uit Delft, gaat het goed met haar en haar kindje?

Hier; rustig. bijna 36 weken. Wel wat menstruatie-achtige spierpijn, vast van het indalen. Kamertje is klaar.

Nog geen meisjesnaam, toch vaak het gevoel dat het een meisje is, dus hopelijk komt dè naam toch nog op tijd.

Nog druk bezig met 2 opdrachten van mijn studie, dus in mijn hoofd ook nog niet een mama-to-be, enkel een dikke buik, die lekker bewegelijk is. Ik kan dus niet ontkennen dat er grootse veranderingen in mijn leven komen. Ik laat het maar over mij heen komen.

Zodra de kleine er is, ga ik me helemaal over geven aan mijn rol als moeder.
Hallo meiden,

Ik kom toch nog even een berichtje achterlaten..

Lieve Aap, 4mei jullie kleine Sem geboren..

Wat een prachtige naam voor zo'n klein mensje en wat vreselijk dat het niet zo heeft mogen zijn.

En zoals mamarjan zo mooi zei: Succes met de weg naar jullie volgende zwangerschap. Die Sem niet kan/hoeft te vervangen, maar jullie wel zichtbare ouders zal maken.

Ik kan het zelf niet beter verwoorden.

@mamarja: ben je al aan het aftellen? Succes met de laatste loodjes en je houdt ons wel op de hoogte toch?

Hier gaat alles goed. Het werkende leven is weer begonnen en dat bevalt toch ook wel weer goed onze kleine man doet het super.

Er komt steeds meer interactie, zo leuk!

Ben ook benieuwd hoe het met de andere meiden gaat
Wanneer ik iets te melden heb, laat ik hier zeker een berichtje achter.

Gelukkig gaat alles heel voorspoedig, weinig hinder, baby groeit rustig, maar goed. (Ideale zwangerschap, die ik iedereen kan toewensen.)

Ik ben bang dat hij/zij het liefst tot 42 weken blijft zitten.

Vandaag laatste dag voor mijn verlof van mijn werk, maar ik blijf wel naar mijn afstudeerplek gaan, in de hoop dat als de kleine blijft zitten tot 42 weken, ik mijn scriptie (bijna) af kan hebben.

(Anderen verklaren mij voor gek dat ik het niet rustiger aan doe, maar heb gewoon nog genoeg energie (tot ik instort ;) )
nog niets
Spannend mamarjan! Ben je het al beu ?

Nog geen voorweeën?
Mamarjan heb je al nieuws voor ons?

En hoe gaat het met de andere dames en hun kleine ukjes?

Ben ook benieuwd hoe het gaat met lionlilly en Aap in de medische molen..

Hier genieten we volop van onze kleine man.. Heerlijk kereltje en je krijgt steeds meer interactie met hem, zo leuk!
Ik ben bevallen!

Na de voetbalwedstrijd van 5 juli waren we rond 2u thuis.. En iets voor 4 braken de vliezen (op toilet) half 6 eerste weeën, en iets voor 15 uur had ik onze dochter in mijn armen. (6 juli)

De voeding was eerste dagen pijnlijk, wat blijkt, een kort tongriempje. Ze hier voor behandeld. Helaas blijft voeding lastig, door de inmiddels flinke tepelkloven en door de moeite met aanhappen de eerste dagen heb ik niet goed geleerd hoe haar te laten happen ( vacuüm was in mijn ogen al een prestatie)

Daarom vanaf vandaag begonnen met kolven, om de huid rust te geven. Ik hoop zo dat ze het niet verleerd om bij mij te mogen drinken. We zullen het zien.

Afgezien daarvan gaat het super.

Ik verwacht niet dat ik (nog veel) hier zal komen voor updates.

Iedereen het beste! Met de weg naar een zwangerschap toe voor lion en aap. Met de kindjes voor riverrdale, mus, meis, derpina, karin, roos.
Gefeliciteerd, mamarjan! Wat heerlijk om te horen dat je zo'n voorspoedige bevalling hebt gehad.

Wel erg naar van de voedingen, maar afwachten is inderdaad het enige wat je nu kunt doen. Sterkte daarmee, het komt vast (op de ene manier of de andere manier, doe wat goed voelt) goed!

Geniet maar fijn van je prachtige dochter en deze bijzondere tijd! Hopelijk s[preek ik je nog eens

Dank je lion
Gefeliciteerd Mamarjan! Ik hoop dat je een fijne bevalling had.

En wat vervelend van het tongriempje, maar meestal blijven ze de borst wel accepteren hoor. Geniet!
Ik spiek hier trouwens af en toe nog hoor en Lion houdt ik stiekem altijd in de gaten :-D
quote:Derpina schreef op 13 juli 2014 @ 19:48:

Ik spiek hier trouwens af en toe nog hoor en Lion houdt ik stiekem altijd in de gaten :-D

Waaaaaat?!!

( dat weet ik toch)
gefeliciteerd mama marjan!
He apie, hoe gaat het met jou? Even pb-en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven