Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Ben ik helemaal vergeten Lotje te feliciteren gisteren! Alsnog gefeliciteerd Lot.. En je minnaar is een oelewapper, als ik dat zo even mag zeggen. Wanneer zie je hem eigenlijk weer? Denk eens goed na of je hier mee door wil gaan Lot. Volgens mij hou je vast aan iets dat er in het verleden was, en nu niet meer. Ik weet maar al te goed hoeveel aantrekkingskracht een ex kan hebben en dat je dat 'what if' gevoel kan houden trouwens. Maar is dit het echt nog waard?
Alle reacties Link kopieren
@Sense, doe vooral wat je wilt. Je bent oud en wijs genoeg om de juiste keuzes te maken. Ik hoop dan ook dat je de juiste maakt en wens je alle geluk toe.

@Rooss, als je mijn postings niet waardeert dan kan je ze gewoon negeren.
koekies zijn lekker
Probeerde even bij te lezen vanaf m'n strandbedje in de brandende zon maar is geen doen... Dus dan alleen maar een zwaai loskomen van nr2 lukt enorm goed op m'n vakantie...
Hee. D'r is iemand aan het higlanderen geweest vannacht!

Look, wat vervelend dat je moest nachtbrakeren, ik hoop dat je daarna toch nog lekker hebt kunnen slapen!
Hee Mik! Denk je erom dat je Mak niet verbrandt? Op tijd draaien is het devies!

Have fun!!
Ha Mikmak, fijne vakantie dus, maar loskomen lukt dus niet? Ik had niet anders verwacht Jullie zitten vast nog hele dagen te appen, of niet? Tja, je zit er gewoon veel te diep in, dat is duidelijk. Ik ben benieuwd hoe lang dit goed kan gaan want dat zo’n intense nr 2 relatie geen invloed heeft op je thuisbasis, dat geloof ik eigenlijk echt niet. Merkt je man echt niets aan je? Ik vind het hier al lastig om e.e.a thuis te verbergen dus hoe jij dat doet, ik snappum niet...
Joh, ik zag die nee-schuddende emoticon niet eens, er zitten vast nog wat slaaprestjes hier en daar.

Jammer dat je je foon niet in het zand hebt begraven, Mikmak. Het lijkt me voor je man en kinderen wel zo respectvol je kop bij deze familievakantie te hebben en te houden.

Er is er trouwens wel één met iets in het zand daar en dat is je man. Want inderdaad, als je vrouw zó met iets stiekems buiten haar huwelijk bezig is zal dat toch een keer op moeten vallen!
Hele dagen te appen tijdens de vakantie? Dat probeer ik toch echt te beperken, dat is bij ons not done. Je mag best wel een of twee keer een berichtje sturen in die week, maar de focus ligt op elkaar en het gezin. En dat is ook nodig, anders glijen we van elkaar af en zijn we alleen maar bezig met buiten spelen. (Lessons learned)
Goedemorgen allemaal.

pff, zwaar nachtje gehad hierzo, ik zou al bijna komen nacht braken met jullie

ik heb nog steeds niets gehoord en wacht nog even af, ik weet wel dat hij gisteren avond even hele andere dingen te doen had.

Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken roos. Gezien zijn reactie van gisteren is hij ook wel wat bang voor wat komen gaat, misschien heeft het daar mee te maken.
Hmprf. Daarnet een appje *ping* binnen. Hoe het weer in Waalwijk is. O ja en dat ie gisteren 'onwijs druk bezet was' en ook nog welke film ze gisteravond hebben gekeken.

Mikmakk ik stuur mijn mobiel jouw kant op. Mag jij 'm in het zand begraven.

Jane, echt maf dat je ook nog niks hebt gehoord. Haha hij voelt vast nattigheid..

Dank je wel Annabel en ja, ik besef ook dat ik aan het verleden vast hou. Dacht vanmorgen nog aan Zoetje. Wat hij zei gisteren. En besefte dat ik als hij geen ex was geweest, ik hem waarschijnlijk allang baai gezwaaid zou hebben. Sterker nog, zeer waarschijnlijk niet eens was gaan minnaren.

Mikmakk, sterkte meisje in het Spaanse zonnetje. Probeer toch wat je zinnen te verzetten!
Wahaha lotje, het gaat toch echt tijd worden voor nieuwen hoor!

jij de hobbyman en ik de trainer?
computer haperde, dus moest ff verzenden en daarna aanvullen. Jep Jane. Ik denk dat we echt zeker weten nieuw snoepgoed nodig hebben...
haha Look, gelijk raak dus op kik.

Het schijnt dus wel dat er lukraak namen ingevoerd worden en dan beginnen ze te kletsen, zo af en toe zit er best wat leuks tussen...

Tjee zeg jane, ik zou er echt zat van worden, je stuurt een vraag er hij negeert dat compleet..

Hoe druk je ook bent, je kan even antwoord geven of op zijn minst een korte reactie.

Mik , weg met die telefoon.

Vakantie is familietijd, een appje moet kunnen maar de focus moet je echt even verplaatsen lijkt mij
Een reactie heb ik wel gehad hoor silver. Dat ik serieus en eng deed, maar echt antwoord of ik even een uurtje kan komen niet. Ik denk zelf dat het er mee te maken heeft dat ik dan misschien te dichtbij kom ofzo.

Ik wacht het nog eventjes af en anders.....

ik heb werkelijk geen idee, wat anders?
quote:cljane schreef op 05 juni 2014 @ 10:37:

Een reactie heb ik wel gehad hoor silver. Dat ik serieus en eng deed, maar echt antwoord of ik even een uurtje kan komen niet. Ik denk zelf dat het er mee te maken heeft dat ik dan misschien te dichtbij kom ofzo.

Ik wacht het nog eventjes af en anders.....

ik heb werkelijk geen idee, wat anders?

Waarschijnlijk heeft hij gewoon geen zin in wat hij zal vinden 'gezeur' en zal hij je vraag negeren.

En tja, wat dan. Als het belangrijk voor je is zou hij toch even de moeite kunnen nemen lijkt me. Misschien anders duidelijk maken dat het wederzijds moet zijn. Dan zondag misschien maar cancellen?
nee dat bedoelde ik ook, je krijgt geen antwoord op je vraag.

Hij weet echt wel of hij een uurtje tijd voor je heeft,of hij heeft gewoon geen zin in die toestanden en steekt zijn kop in het zand.

wat anders ....?

Ik kan hier slecht tegen eerlijk gezegd...

Hij moet toch ook weten dat jij wel dingen moet regelen om hem te kunnen zien.
Ja silver, je hebt gelijk. Zoals ik al eerder zei wacht ik vandaag nog even af en inderdaad, anders zondag toch maar cancellen lijkt me een goede.

ik denk inderdaad wel, als hij ook maar iets om me geeft dan kan hij dat uurtje echt wel even vrij maken.

ik begin nu ook echt een beetje kwaad te worden.
Oh, en mocht ik hem morgen een uurtje zien hoef ik helemaal niets te regelen verder, dat gaat heel makkelijk, maar indrdaaf verder wel voor onze dates.
ik denk dat je jezelf een limiet moet geven bijv vanavond 20 uur.

Heeft hij voor die tijd niet het fatsoen genomen om je even te melden dat het wel/niet doorgaat dan was voor mij de keus klaar denk ik.

Hij heeft er niet zoveel voor over als jou dan overduidelijk... denk dat je dan beter voor jezelf kan kiezen, hier maak je jezelf gek mee.

Dit kost alleen maar energie en dat weegt dan niet op tegen de leuke momenten samen

Maar ik snap heel goed dat dat verschrikkelijk moeilijk voor je is...
Waarom zondag cancellen? Gewoon zondag het gesprek aangaan. Jammer dat het dan de date verpest, maar so be it.
quote:cljane schreef op 05 juni 2014 @ 11:03:

Ja silver, je hebt gelijk. Zoals ik al eerder zei wacht ik vandaag nog even af en inderdaad, anders zondag toch maar cancellen lijkt me een goede.

ik denk inderdaad wel, als hij ook maar iets om me geeft dan kan hij dat uurtje echt wel even vrij maken.

ik begin nu ook echt een beetje kwaad te worden.

Volgens mij staan jullie er nog steeds met andere verwachtingen in. Hij heeft een neukertje, jij een minnaar waar je van alles voor voelt. Hij behandelt je ook keer op keer als neukertje en heeft geen enkele behoefte aan jouw gezeur en gedoe. Gewoon lekker makkelijk af en toe geyle sex. Loop jezelf nog maar eens, dan zie je het patroon misschien zelf.

Nog steeds laat je alles van hem afhangen. Hij geeft je morgen een aai over de bol, zegt dat je toch wel heel speciaal en lekker bent en dat hij echt zoveel mogelijk rekening met je wil houden maar niet zo goed weet hoe hij met de situatie om moet gaan want het is allemaal nieuw en blablabla en heeft daarmee zijn wip weer veilig gesteld.
quote:oranjexx schreef op 05 juni 2014 @ 11:32:

[...]

Volgens mij staan jullie er nog steeds met andere verwachtingen in. Hij heeft een neukertje, jij een minnaar waar je van alles voor voelt. Hij behandelt je ook keer op keer als neukertje en heeft geen enkele behoefte aan jouw gezeur en gedoe. Gewoon lekker makkelijk af en toe geyle sex. Loop jezelf nog maar eens, dan zie je het patroon misschien zelf.

Nog steeds laat je alles van hem afhangen. Hij geeft je morgen een aai over de bol, zegt dat je toch wel heel speciaal en lekker bent en dat hij echt zoveel mogelijk rekening met je wil houden maar niet zo goed weet hoe hij met de situatie om moet gaan want het is allemaal nieuw en blablabla en heeft daarmee zijn wip weer veilig gesteld.

+1

Hij behandelt je niet eens als goede vriendin eerlijk gezegd, want een goede vriendin zou je niet zo behandelen als hij jou behandelt. Dus hup, geef die kerel zondag een draai om zijn oren. Of cancel de boel en kap er gewoon mee (nog beter).
Hoi Engel, ik dacht wel dat jij nog aan het meelezen was;) Alles goed?

Mikmakk hou daarmee op tijdens je vakantie! Gun jezelf nu ook even dat andere perspectief: hoe belangrijk je gezin is voor je. Dit is voor niemand fair zo en als het met je minnaar "meant to be" is (wat volgens mij heel erg in jouw hoofd zit) dan is het dat over een paar weken, maanden heus ook nog wel. Chill.

Jane: eindelijk word je boos..! Ook een beetje op jezelf denk ik? Begin je te voelen wat wij hier zien, dat hij er echt veel egoïstischer oppervlakkiger in staat dan jij?

Edit: wat Oranje zegt dus.

Oh en loop is dan te lezen als loep hè;)
Annabel, anders doe ik dat ook hoor, maar het gaat nu even om de principe kwestie van het niet antwoord geven.

Als hij het morgen of zaterdag echt heel druk heeft en een goede reden heeft om niet te kunnen zal ik zondag het gesprek aan gaan.

Maar, nu gaat het even om dat hij nog niet eens antwoord heeft gegeven op mijn vraag.

silver, dat van die limiet is een goede, dat ga ik zoizo doen.

En wat mij vooral gek maakt is die onduidelijkheid. Het ene moment kan ik niet vaak genoeg bij hem komen, het volgende moment stel ik een date voor en houd hij de boot af. Het daarop volgende moment moet het spannend blijven, om vervolgens te roepen dat ik vooral geen risico moet nemen. Om daarna weet te te roepen dat ik wel eens mee kan naar het buitenland. Nou, snappen jullie het nog?

Dat hij mij meld wie er wanneer komt en ik dit niet hoef te weten is nog niet eens het grootste probleem.ik vind dat niet leuk, ik hoef het niet te weten, maar weet hiervan dat ik het zo tegen hem kan zeggen en dan zal hij dit niet meer doen.

Ik wil vooral gewoon een stukje duidelijkheid. En voor nu geeft ik hem inderdaad de kans het in een gesprek duidelijk aan te geven.

In de laatste plaats kan ik morgen nog die kant uit rijden en gewoon kijken of hij er is en is hij er wel hem eventjes haarfijn duidelijk maken dat ik meer ben dan alleen maar een voetveeg.

Ik probeer nu even niet verder te kijken dan vandaag.
@Lot, ik zou je woonplaats even weghalen ivm herkenbaarheid?

Heb je eigenlijk al een nieuwe date staan?

Je vroeg laatst nog of ik een hotel had gevonden. Ja hoor, deze week geboekt nadat hij zijn vlucht had geboekt. Kingsize bed, ligbad, rainshower, good views, dichtbij de hoofdstad, love it! Mag ook wat kosten gezien de datefrequentie

We hebben deze date zo'n 30 uur samen. Jemig! Ik heb nog nooit 30 uur aan een stuk met hem doorgebracht, zelfs vroeger niet, geloof ik. Als dat maar goed komt.. We gaan de hoofdstad onveilig maken samen. En heel veel neuken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven