Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
@ cljane, dump die dude. Wat een eikel zeg. Het verbaast me ook echt dat dat meer gebeurt als ik Lookolook zo lees. Te suf voor woorden eigenlijk. Ik ben wat dat betreft toch wel erg op mijn privacy gesteld en zou niet blij zijn...

Alleen aan je woorden te lezen zie ik dat je dat toch niet kan of wilt. Als het maar sex was dan was hij al lang uit je leven...

@Lot, 11 jaar begint - zoals ik het lees - ook op een sleur te lijken voor je minnaar een jou. De ene keer zeg je ik heb er genoeg van en de volgende keer reageer je meteen weer op zijn appjes. Why?

Kik is leuk
koekies zijn lekker
@zoetje, dumpen doe ik inderdaad nog niet. Maar als hij niet met mijn grenzen kan leven zal ik om mezelf te beschermen dit zeker wel doen.
Ieder zijn ding maar persoonlijk ben ik wat harder en is het doei als ik er geen zin meer in heb omdat de ander geen rekening kan/wilt houden.
koekies zijn lekker
quote:cljane schreef op 04 juni 2014 @ 17:51:

@zoetje, dumpen doe ik inderdaad nog niet. Maar als hij niet met mijn grenzen kan leven zal ik om mezelf te beschermen dit zeker wel doen. Hoe kun je ooit zeker weten dat jouw foto's niet allang ergens circuleren Jane? De man heeft niks te verliezen maar jij des te meer. Zo'n respect voor grenzen heeft hij sowieso niet door te neuqen met de vrouw van een vriend..

Waarmee ik dus wil zeggen dat jij stukken beter verdient dan deze kennelijk lekkere maar toch lul.
Dit schijnt een highlandertje te zijn.

En daarom ano*k begrijp ik veel dames niet. Al dat gezeur en geze*k met die nummer 2 en meer. Als het niets is dan hoppa weg ermee. Het klinkt misschien een beetje simpel maar juist die extra SV(s) moeten toch geil, leuk en super zijn?

Soms (regelmatig) lijkt het gewoon op een extra relatie met extra sores terwijl het wat mij betreft juist lol en geil zou moeten zijn.

Is dat een mannen- vs vrouwending of is het meer de persoon vraag ik me dan af?
koekies zijn lekker
quote:oranjexx schreef op 04 juni 2014 @ 17:20:

Ik heb 2 nrs 2, op zich prima aan te bevelen

...Stuurt Roos staalborstels en schoorsteenveger

High, vandaar dat het me opviel, je eerste grapje op het minnaarstopic. Ik had er zelfs bijna overheen gelezen...Een cheyle tweeling, mmmm;)

Stuur Roos vooraf wel even een foto hè van de schoorsteenveger, bij voorkeur naakt. Om bepaalde teleurstellingen te voorkomen
Grrrr Roos..Scherp!

*doe even een highlandertje*
Waarom ben ik niet harder! Maar daarom is t goed dat jullie mee lezen en reageren. Ik ben gewoon een softy i know. En waarom ik dat doe bij m? Weer reageren? (vandaag nog niet trouwens...) denk ik omdat ik m toch ook niet kwijt wil. 11 jaar niet gezien, niet gezoend, geneukt met m en dan vind je mekaar weer en denk ik dat t gewoon door gaat als vroeger. Daarnaast werd mn leven een stuk leuker sinds oktober want ik was behoorlijk ingekakt. Ik leefde weer! Maar dat als vroeger kan wrs gewoon niet.

Rooss... iemand 20 jaar jonger, omg! Haha maar niet met lang haar! En ja, had altijd oudere vriendjes. Dat wel. Alhoewel hobbyman volgens mij van mijn leeftijd is.
Kik ken ik niet. Is soort appen toch ook?
Zoetjerminder, mannen zijn geen paar schoenen zeg. Nu hoef je je als vrouw niet als deurmat te gebruiken maar over je schouder flikkeren omdat het even niet gaat zoals jij wilt is weer het andere uiterste. Ook als minnaar kan je niet eisen dat het altijd leuk, lekker en geil is. Het is en blijft een relatie. Met een ander mens. Beetje respect please.

Noeksepoekje, wat is een Higlandertje? Een veranderde posting?
quote:zoetjerminder schreef op 04 juni 2014 @ 19:07:

En daarom ano*k begrijp ik veel dames niet. Al dat gezeur en geze*k met die nummer 2 en meer. Als het niets is dan hoppa weg ermee. Het klinkt misschien een beetje simpel maar juist die extra SV(s) moeten toch geil, leuk en super zijn?

Soms (regelmatig) lijkt het gewoon op een extra relatie met extra sores terwijl het wat mij betreft juist lol en geil zou moeten zijn.

Is dat een mannen- vs vrouwending of is het meer de persoon vraag ik me dan af? Zo makkelijk kom je er niet Zoet: mannen vs. vrouwen.

Hoe vaak heb je hier niet gelezen dat de minnaressen opdrogen van al dat HTK geouwehoer van hun nrs. 2? Altijd lollig en geil is niemand.

Ben het wel met je eens dat velen veeeel eerder aan de bel mogen trekken en dan ook consequent zijn als een en ander niet verbetert.

Balansen dus.
Rooss.... Het heeft niet met een gebrek aan respect te maken wat ik schrijf. Bij de dames waar ik op reageer gaat het niet even zoals ze niet willen maar worden ze - naar mijn mening - als deurmat behandeld.

Maar ieder zijn mening en jij ook die van jou dus.
koekies zijn lekker
quote:Rooss4 schreef op 04 juni 2014 @ 19:14:

Zoetjerminder, mannen zijn geen paar schoenen zeg. Nu hoef je je als vrouw niet als deurmat te gebruiken maar over je schouder flikkeren omdat het even niet gaat zoals jij wilt is weer het andere uiterste. Ook als minnaar kan je niet eisen dat het altijd leuk, lekker en geil is. Het is en blijft een relatie. Met een ander mens. Beetje respect please.

Noeksepoekje, wat is een Higlandertje? Een veranderde posting? Spot on.

Met alle respect hè High;)
Vandaar ook de vraag no*k. Ik denk dat het de persoon is want ik lees veel uiteenlopende reacties. Maar ook hierbij weer; een ieder moet doen waar ze zin in hebben. Ik oordeel niet maar vraag me vooral af.
koekies zijn lekker
Dat "dumpen" lees ik op heel viva, alsof iedereen hier een standaard antwoord heeft op zaken die relatietechnisch niet helemaal lekker gaan. Zelfs in een minnaarrelatie kan je investeren en kan je nader tot elkaar komen als dingen niet gaan zoals jij graag zou willen. Zoals je hebt kunnen lezen hebben de dames die jij "dumpen" adviseert gevoelens voor hun minnaar, natuurlijk kan je je vraagtekens zetten bij bepaalde zaken, dat doen er meer hier zoals je hebt kunnen lezen.

Maar ik vind "dumpen" een loos non-advies.

En volgens mij wordt dat advies maar hoogstzelden opgevolgd. En terecht.
quote:Rooss4 schreef op 04 juni 2014 @ 19:07:

Dit schijnt een highlandertje te zijn.

*Proest*

Oh nee dat was de tekst van jouw nr.2 he Lotje;-)

Please please maak een move richting hobbyman! Doe het voor ons...eh jou. Makkelijker kunnen wij het niet maken, maar jij wel leuker!! Echt.
Anouk, je hebt gelijk hoor, maar toch wilde ik dit nog graag proberen. ik kan natuurlijk ook niet van hem verwachten dat hij overal maar rekening mee houd al ik het niet aan geef. Natuurlijk weet ik niet zeker dat mijn foto`s niet al ergens rond circuleren. Hoewel ik wel altijd in de eerlijkheid van nr2 geloof dus als ik het hem vraag zal hij vast eerlijk antwoord geven.

Voorlopig nog steeds geen fatsoenlijk antwoord hier op mijn appje of hij Vrijdag of Zaterdag een uurtje vrij kan maken. Behalve dan dat ik eng en serieus doe.

Ik zit nu braaf achter mijn pc, ga zo lekker aan het werk en ondertussen jullie lastig vallen en ik wacht dan ook net zo lang totdat ik antwoord heb van hem.

@zoetje, Het is inderdaad niet zo makkelijk, er spelen hier ook gevoellens mee en nu wil ik niet meer spreken van verliefdheid en een roze bril hoor, maar wel van een vriendschap en alleen al daarom vind ik dat ik het gesprek aan moet gaan.
quote:Ano*k schreef op 04 juni 2014 @ 19:26:

[...]

*Proest*

Oh nee dat was de tekst van jouw nr.2 he Lotje;-)

Please please maak een move richting hobbyman! Doe het voor ons...eh jou. Makkelijker kunnen wij het niet maken, maar jij wel leuker!! Echt.Wahahaha, Anouk, ook nog tips voor mijn trainer dan? die ene leuke vent die nooit alleen komt maar altijd braaf met zijn vrouw??
quote:zoetjerminder schreef op 04 juni 2014 @ 19:07:

Is dat een mannen- vs vrouwending of is het meer de persoon vraag ik me dan af?

Ik herhaal de anderen maar kan het niet laten.. wie is er nu altijd geil, leuk en super? Dat is geen realistische verwachting voor een relatie die langer duurt dan een paar maanden (want het is een relatie die je met een minnaar/minnares hebt, een relatie met een ander mens). Of had jij alleen contact met je (voormalige) minnares op momenten dat je wel geil en leuk was?

Ik denk dat er hier zeker dames zijn die hun minnaar uit het raam moeten gooien, maar het is niet altijd zo simpel als het lijkt. Na enkele maanden minnaarschap heb je toch op zijn minst een vriendschap met iemand opgebouwd, en waarschijnlijk nog wel wat extra gevoelens ook. Je vrienden dump je ook niet als ze een keer niet gezellig zijn of een tijdje wat minder van zich laten horen.
Haha Jane, waarom komen ze nooit alleen? Hebben wij weer...

En Nouk, haha proest en rupsje ja... En jaaah, ik ga t proberen! Voor jullie! Hoop m zaterdag te zien dan... hou jullie op de hoogte hoor! Heb jullie adviezen nodig...
haha go for it Lotje!!!

Hier hebben we aankomende maandag geen training dus ik zie trainer volgende week wel weer en ga dan weer even genieten van die oh zo leuke lach en ga daarmee weer naar huis wahahaha. Meer zal het wel nooit worden.
Ik weet het, ik kom weer helemaal achteraan kakken

Maar ik heb echt overdag geen tijd om jullie bij te benen

quote:birdie1 schreef op 04 juni 2014 @ 12:42:

Sens: ik schrijf sinds gisteren hier en heb denk ik helder gemaakt dat juist dat seks-deel niet of nauwelijks aanwezig is met potentiele minnaar. Hier is ook een hele hechte band aanwezig; die we allebei in stand willen houden.

Toch zou ik het niet in mijn bol halen antwoorden of reacties te forceren. Als er iets is verwacht ik dat hij daar zelf mee komt, ik ben zijn vrouw en zijn moeder niet namelijk en hij hoeft me nergens verantwoording over te geven. Gelijkwaardigheid noem ik dat.

Hoop dat je het mij niet kwalijk neemt dat ik het zeg maar als ik jouw stukjes goed gelezen heb; jij doet ontzettend hard je best om terug te krijgen wat jij en hij ooit hadden, en goed dat je niet meteen opgeeft hoor, maar als hij je steeds buitensluit en je iedere keer met een breekijzer aan de slag moet, waarom doe je het jezelf aan?

Ik denk dat er ondertussen meerdere aspecten zijn die jij niet helemaal begrijpt, en ik kan hier niet openlijk genoeg schrijven om alles gedetailleerd uit te leggen..

Mijn breekijzer heeft niets te maken met iets terug krijgen, maar alles met iemand op de been houden en zorgen dat zijn focus blijft waar hij moet zijn..

Ik heb te maken met iemand in een behoorlijke burnout die al maanden lang behoorlijke shit voor zijn kiezen krijgt. Tegelijkertijd moet hij beslissingen nemen en zaken regelen. Daarvoor moet je je koppie erbij houden.. En dat lukt hem niet altijd.. Zakt dan weg, automatische piloot, .. Mijn breekijzer lukt het meestal om hem weet even helder te laten worden, even weer opnieuw tegen alle feiten aankijken en opnieuw een route uitstippelen..

Ik ga nooit meer krijgen wat er ooit was, ik weet wat ik nu heb, en wacht rustig af wat de toekomst gaat brengen.

Wij zijn op dit moment minnaars, en dat staat onze vriendschap niet in de weg, jij bent net highlander soms.. Je creëert verklaringen zonder er iets van te weten..

Ik zou me eerst inlezen (ik schrijf hier al bijna 5 jaar dus succes met teruglezen) voor ik zulke aannames zou plaatsen
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Zijn highlandertjes niet verboden op dit topic?

Dumpen is wel heel makkelijk gezegd, maar sommige vrouwen zouden wel eens een paar stapjes achteruit mogen doen en dan eens gaan plussen en minnen. En dan eens heel eerlijk naar zichzelf zijn en afvragen of je datgene er nog wel uithaalt wat je eruit zou willen halen. Ik denk dat bij sommigen die ruk van de pleister minder pijnlijk is dan telkens weer teleurgesteld worden en proberen verwachtingen bij te stellen. Ik ben het wel met zoetje eens, een minnaar moet wel leuk zijn, dus die balans moet dan, uitgezonderd een eventuele hobbel, wel doorslaan naar de positieve kant.

Ik heb kik ook maar eens op mijn foon gezet. Maar hoe werkt dat dan? Dan moet je toch een nick van iemand weten? Dat stroomt toch niet vanzelf vol met leuke mannen? Ik niet snap.

Zoetje, ach die sv kickte daarop. En hij wist ook dat mijn mailbox Zwitserland is. Sommige mensen willen graag trofeeën showen...
pffft dames, en enkele heren, ik ben zo langzamerhand stront melig. Ik ben voor mijn werk totaal inspiratie loos en heb een pc die maar half mee werkt, altijd fijn.

Ik ben van pure meligheid maar aan het bier gegaan haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven