zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

Borstontsteking zit in de borst. De melkkanalen krijgen bacterieen binnen tijdens het drinken van Joya. Als er veel melk blijft zitten, kunnen die bacterien gaan broeien en ontsteken. Je krijgt dan een harde pijnlijke plek in je borst en de buitenkant van je borst kan op die plek ook erg rood en heet worden. Ik heb alle verschijnselen, maar gelukkig nog geen koorts, want zodra je dat hebt, moet je een antibioticakuur hebben van de ha. Ik slk wel paracetamol tegen de pijn en het is redelijk te doen. Vanmiddag wel 2 uur liggen pitten op de bank zo'n beetje. Werd wakker van Jayden en man die thuis

Groetjes Ukkie
Ukkie, gekneusde koolbladeren in je bh of kwarkcompressen schijnen ook te kunnen helpen (alleen waar haal je nu koolbladeren vandaan?) heb verder ook geen idee hoe te maken oid maar wellicht googlebaar. Succes en sterkte.
sterven we een langzame dood?
ringelding, inderdaad rustig hiero!!!

Heb weer weekend, heerlijk!! tsjonge wat een ander weer, wel ff goed die regen!!

Voel me super goed op moment!! Hoe is het met de rest van de zwangere en niet zwangere meiden.........

Het avond eten gaat gelukkig weer wat beter! Vandaag kwam Ukkie haar ventje brengen, had ze Joya ook mee, ff lekker bij me op schoot gelegen, heerlijk wat een meisje!

Zal ff de boel in de vaatwasser doen, zo ff bij mijn zussie thee drinken!!

Meiden nog leuke plannen voor het weekend.....

Wij hebben best druk weekend!! Morgen aaf weg en zaterdag aaf ook!! zondag gaan we eindelijk naar onze kameraad die op´t schip zit!! Is nu in Rotterdam, wel een heel eind rijden voor ons maar mag de pret niet drukken!! Veel zin in, hij belde vanmiddag nog ff, als we om half 1 der zijn zondag mogen we mee eten op het schip....dus dat gaan we dan maar ff doen, lijkt me wel leuk.................tussen allemaal kerels ha ha!!!!

Fijne avond dames!!
tsjonge erg rustig hier... waar is iedereen!!!!!!!!
quote:ringelding schreef op 02 juli 2008 @ 23:50:

Ukkie, gekneusde koolbladeren in je bh of kwarkcompressen schijnen ook te kunnen helpen (alleen waar haal je nu koolbladeren vandaan?) heb verder ook geen idee hoe te maken oid maar wellicht googlebaar. Succes en sterkte.

dan koop je kolen langs de dijkjes van het dorp. 50 CT

spotgoedkoop. echt kolen groeien niet in potjes in de supermarkt
nou ik had gister dus inderdaad mijn ovulatie.

maandag sex gehad dus als zijn zaadjes 3 en halve dag overleven is er nog een kans.

of misschien als mijn eitje tot vanavond blijft zitten ook, maar ja weinig kans.

gister een docu over een lonsdale meisje. 15 jr en zwanger... grrr

@ ukkie, heel veel succes met je borsten. Heb je er eigenlijk nog wel zin in om borstvoeding te geven?
goedemorgen allemaal!

KK, ben deze week ook druk aan het testen gegaan met de ovulatietesten. kreeg jij echt 2 paarse strepen te zien?? bij mij bleven ze lichtpaars en dag daarna weer 1 paarse. nou, khoop vor je dat de zwemmertjes lang mogen zwemmen, hihi...

ukkie, klinkt pijnlijk!!!!! moeder worden en zijn is zo makkelijk nog niet!

yamuna, leuk je interview hier op t internet/ forum! ik had ook gedacht dat je er zo uit zou zien! apart dat je soms een voorstelling van iemand kan hebben zonder dat je n hint of idee hebt gehad. maar dacht in ieder geval dat je lang bruin haar zou hebben.

koe, fijn wkd! zal vast goed voor je ego zin als vrouw op n boot vol mannen! hihi. coltrui en snowboots maar aan! haha

gister was babyboom er weer op, het vervolg. kijken jullie daar ook naar?? was erg leuk om te zien. van de 100 stellen waren er nu 55 baby's geboren.

voor mij lijkt het ook steeds meer een ver van mijn bed show. was ik eerst van plan een spijkerbroek te kopen dan dacht ik dat ik die niet lang aan zou kunnen want ik zou zwanger worden! en snel! ook met de zomervakantie die er nu aan komt had ik zoiets van, we plannen niets! ben dan vast zwanger. allemaal niet dus! juist omdat het zo ver weg lijkt begin ik hier ook wel weer aan te wennen. ik geniet nu van de vrijheid, eten met vrienden werd laatst ergens in de stad uit eten. met baby kon dat niet, zeggen we dan. deze maand ook niet veel sex gehad, baby's staan op laag pitje omdat het toch niet gelijk lukt. hmmm, raar werkt dit bij mij eigelijk he!!

nou ik ga lekker schoonmaken en opruimen, wassen en strijken en misschien nog even sjoppen! kijken wat er allemaal nog in de uitverkoop is! fijjn wkd meiden!! hopelijk zien we de zon nog! doeiii
LolaM, wel goed dat je er zo rustig onder blijft meid.... meestal heb je dan meer kans als dat je er constant mee bezig bent!! Jou tijd komt wel meid............

Vanmorgen ff naar de stad geweest, moest allemaal zomerkleren hebben en aangezien we over 4wk al naar Kreta gaan en ik eigenlijk weinig heb ben ik maar ff flink aan het shoppen geweest!!!.....

ben net optijd in huis het regend hier nu vreselijk hard en onweer!!! ga denk maar ff het huis schoonmaken, kan toch niet naar buiten met dit pokkeweer!!

Groetjes Koe
Ik heb zeker nog zin om bv te geven. Ik ben er niet zo snel onder te krijgen en ze groeit enorm goed op mijn bv en daarnaast is het gewoon het beste voor haar. De ontsteking lijkt ook niet door te zetten nu, dus zal het ergste voorbij zijn.

Vandaag slaapt Joya goed. Gisteren wilde ze overdag niet slapen en al helemaal niet zelf in slaap vallen in de wieg of kinderwagen. Wat kan je dan druk zijn, gelukkig was Jayden op de creche! Vandaag slaapt ze goed en ook vannacht weer super geslapen. Wel sneu, mijn schoonouders waren hier en mochten haar niet uit de wagen halen zolang ze sliep. Net toen ze even gingen fietsen met Jayden werd Joya wakker voor een voeding. Toen schoonouders weer terug waren, sliep Joya inmiddels weer en dus weer de wagen in!! Helaas pindakaas. Ik vind haar rust belangrijker op het moment dan even bij opa of oma op de arm.

Volgende week 10 juli is mijn man jarig, hebben we nu al gezegd tegen iedereen dat het tot 22.00 uur is en niet langer!! daarna is het onze tijd om Joya rustig de nacht in te krijgen. Vonden mijn schoonouders ook weer zo wat geloof ik, dus mogen we maar tot 22.00 uur komen? Ja en niet langer.

Verder sterven we vast geen langzame dood Ringel denk ik, iedereen is druk met mooie weer, werk, kinderen, zwanger zijn enz.

(lezen jullie ook toppic voor zusje van Thijs*? Is echt verschrikkelijk, hebben Thijs moeten begraven vorig jaar na zijn geboorte en nu is zijn zusje geboren en die is ook aan het knokken voor haar leventje, echt verschrikkelijk voor die ouders)

Ik ga nog even wat doen, wat een onweer en regen nu hier, zit met het licht aan in de kamer, zo donker is het hier!!

Groetjes Ukkie
Hi allemaal,

Ukkie, wat vervelend dat je een borstontsteking hebt zeg! Heb je er veel pijn van? Fijn dat alles zo goed gaat met Joya!

Knappekloon, ik geloof dat zaadcellen tot 72 uur overleven? Dus wie weet....

Ik heb ook die documentaire gekeken op internet. Wat bedoel je met grrr?

Hier verder alles goed. 2 dagen thuis geweest, omdat ik zo beroerd ben. Hou niet zoveel binnen. Ga er maar van uit dat dat een goed teken is.

Koe, hoe ver ben jij nu?
Marloussie, beetje ziek meid.... succes!

Morgen ben ik 13 weken zwanger.... gaat eingelijk best wel snel!!
hmm, of we n langzame dood sterven? denk dat we toch niet hele dag achter de pc zitten in de zomer?? maar klets verder ook niet op t forum dus heb geen vergelijkingsmateriaal, misschien sommige hier wel?

dus bij deze post ik nog even wat: trusten allemaal!!!
Marloussie, heb je ook sneller een echo nu? Om te kijken of het goed zit? Zal wel helemaal toppie zijn als je nu al zo snel weer zwanger bent, echt te gek!!

Fijn weekend allemaal, kom vast nog wel even buurten vandaag of morgen, maar heb het druk met 2 kinderen en een man die deze dagen late dienst en nachtdienst heeft. Moet alles alleen doen en is best vermoeiend af en toe. Kom ook niet aan mijn middagslaapje toe, want ze slapen niet tegelijk, maar na elkaar, maar goed. Verder doen ze het beide top en ik ben verder ook goed hersteld en herstellende. Ook de borstontsteking lijkt de kop in te zijn gedrukt. Gelukkig maar

Groetjes Ukkie
hey meiden , weinig te melden vandaag!!

genoten van het heerlijke weer.... morgen naar Rotterdam dus dan kom ik denk ik niet langs....

Fijn weekend
Lekker dagje gehad hier. Ben nu even snel aan het email checken en aan het wachten op de laatste voeding. Jaja, kan nog niet mijn bed in. Ga Joya wel zo wekken even half uurtje spelen en dan is ze er wel aan toe denk ik!

Fijne dag morgen allemaal

Ukkie
Fijne middag allemaal!

Verder weinig nieuws te melden. Slechte nacht gehad of althans kort, want Jayden van 00.00 uur tot en met 01.30 wakker en daardoor dus niet slapen tot kwart voor 2 ofzo. Joya om kwart voor 6 gedronken en daarna weer ontzettend kreunen en steunen en spugen/winden laten. Niet echt lange nacht dus gehad. Kijken of het vannacht beter gaat!

Groetjes Ukkie
jemig Ukkie, moeder zijn valt niet mee zo te lezen. kom je af en toe nog wel toe aan jezelf. even lekker ontspannen en genieten?? waarom steunt en kreunt Joya zo? krampjes??

hier lekker dagje in de tuin, gelezen, gefietst en bezoek gehad. nu met zijn allen lekker patat eten! morgen weer op dieet, haha!

marloussie heb je al n zangerschapstest gedaan? of heb ik dat gemist?

fijne avond
als je je nog moet aankleden ...

hier wat ideetjes.... let vooral ook op het super muffe muziekje !

hier in huis gaat het verders bagger,

veel last van de bekkeninstabiliteit, twee wasjes wegwerken, een afwas en stofzuigen is echt topbelasting voor mijn lijf nu, en kom dus aan veel niet toe wat ik wil en of moet doen.

Flinke ruzie met yamman, die niet uitgesproken kan worden omdat monsieur gewoon weg al weken lang alleen thuis is om te eten en te slapen. áls hij daar al voor thuis komt.

hij heeft het voornamelijk erg druk met zijn vrienden, vissen, voetbal, cafe en anderzijds uithuizige bezigheden waar ik geen weet van heb.

ik denk dat het vandaag behoorlijk gaat stormen in huize yam
He dames!!

Sorry, het is al weer te lang geleden.

@ Yam, is de storm al weer gaan liggen?

@ Marloussie, voel je je al weer wat beter?

@ Ukkie, kom je een beetje aan je rust?

Leuk he Babyboom!, ik heb het op uitzending gemist gekeken, was te laat thuis.

Ben afgelopen week dus naar Israel geweest voor mijn werk, helaas geen snoepreisje. We hebben het enorm druk gehad maar het was het absoluut waard. Ik kon gelukkig 2 avonden met vriendinnen afspreken, die had ik al een jaar niet meer gezien. Wel vreemd om er te zijn aangezien ik er 2,5 jaar heb gewoond. Ik zou er niet meer terugwillen.

Nu weer flink aan de slag hier. Veel werk te doen, maar weinig zin.

Hebben dit weekend een nieuwe kamer gemaakt voor de kleine man. Deze kamer is 2x zo groot en hij heeft allemaal nieuwe kasten, nieuwe gordijnen etc. Ziet er echt heel leuk uit. Hij heeft het nog niet gezien, hij was kamperen met zn moeder. Vanmiddag halen we hem op. Ik heb een klok voor hem gekocht en die ingepakt. Dan gaan we hem ophangen en dan zal hij zien dat zijn oude kamertje er niet meer is....en dan TADAAAAA!!! Ben zo benieuwd wat hij vind :-)

Ben ook heel benieuwd wat mijn cyclus doet deze maand. was tot nu toe 31-36-25 en zit nu op dag 26... moet dus nog 11 dagen wachten (of korter) grrrr... lastig hoor.

Fijne week allemaal dames.
Hoi,

Lola, valt best wel mee hoor, ik vind het heerlijk om moeder te zijn! Heb wel wat minder rust nu dan ik eigenlijk nodig heb, maar daar kan je nou eenmaal niks aan doen en dat went ook wel weer. Vanmiddag als Joya het toestaat ga ik ook wel even slapen, maar nu eerst even wat tijd voor mezelf, want ze slaapt nu eindelijk even. Hele morgen wakker geweest. Erg gezellig hoor, maar ook bewerkelijk.

Yam, is de oorlog uitgebroken en de vrede ook weer gesloten? Waardeloos is dat he? Is Yaman zo nu je zwanger bent, of ben jij gevoeliger voor zijn afwezig zijn? Kan me wel voorstellen dat je de balen hebt en je bekken en dan ook nog een man die alleen thuis komt voor zijn natje en zijn droogje. Succes in elk geval ermee. Laat je hem wel heel?

Xaartje, je hebt dus 2 jaar gewoond in israel? Ook voor je werk??

Hard gewerkt, maar dus ook wel even met vriendinnen af kunnen spreken.

Ik ga snel even wat doen. Joya slaapt nu net een kwartiertje. Was de hele ochtend gezellig wakker, maar omdat baby's van 3 weken zich nog niet zo goed kunnen vermaken ben je er dan wel druk mee. Kan haar ook niet laten huilen vanmorgen, want mijn man heeft nachtdienst gehad en ligt dus te slapen boven. Dus dan zit en ligt ze lekker bij mij op schoot, maar je kan dan zelf zo weinig doen.

Groetjes Ukkie
Hi allemaal,

Yam, wat vervelend! Kan me voorstellen dat je daar behoorlijk kwaad over wordt!

Spannend Xaartje. Hoop dat de kleine de kamer leuk vindt!

Lola, ik heb de afgelopen 2 weken zo'n 4 keer getest. Allemaal positief. Zit daarnaast thuis vanwege enorme misselijkheid. Mag volgende week op controle. De slag om de arm wordt iets minder groot:)
Ben ik weer. Heb jullie weer erg verwaarloosd de afgelopen weken. Had beloofd hier regelmatiger te zijn, sorry!

Bedankt voor jullie reactie op mijn vraag over het pre-testen.

@knappekloon: leuk dat je vriend er nu ook mee bezig gaat, door het boek over zwanger worden te lezen

@ringelding: gekneusde koolbladeren, is dat iets van Klazien ut Zalk ofzo haha

@Ukkie: kheb echt respect voor je, zo met de 2 kids. Je hebt het er maar druk mee. En je blijft er (iig die indruk krijg ik hier) er maar rustig onder.

@Marloussie: misschien begrijp ik het ff niet, maar als je in de afgelopen 2 weken 4x positief hebt getest, dan is het toch raak?

Bij mij is er in zoverre weer nieuws aan de horizon, dat ik weer een wat normalere cyclus had deze maand. Ging van 32 naar 46 naar 43 en nu weer 33 dagen! Zou dat dan toch dat ontpillen zijn, ik hoop het maar, want PCOS.....

Begin van deze cyclus hadden Cooperman en ik toch maar afgesproken om het om-de-dag te doen, om zo de kansen toch maar wat te verhogen. Maar tjee, dat viel nog best tegen. Sex is erg fijn, maar als je 'moet', poeh.

Echt knap hoor Yamuna, moet ff aan jou denken die ook vaak 'moest' sexen met Yamman. Petje af!

Als jullie nog wat leuks te melden hebben voor de tabel, dan hoor ik het wel.
heb jullie ook een beetje verwaarloosd......mijn oprechte excuses.......

@Ukkie, idd hier ook diep respect! Ik zit mezelf af te vragen wat ik momenteel over mezelf heb afgeroepen....chapeau.

@Yam...rust weer gekeerd in huize Yamuna? waardeloos die mannen die niet weten hoe ze met een zwangere vrouw om moeten gaan (en dan die nare hormonen die je compleet gek kunnen maken)

@Marloussie...zou ook zeggen dat het wel heel erg raak zou moetne zijn met 4 positieve testen in 2 weken! Alvast een voorzichtige felicitatie jouw kant op?

@Koe, alweer 13 weken! (nog maar 27 te gaan) fijn voor je dat het zo snel gaat......

@Xaar, tof zeg dat je in Israel hebt gewoond......leek me toendertijd ook wel een gaaf idee (maar dan in een kibbutz) maar toen ik hoorde dat het niet zo best betaalde had ik zoiets van, laat maar. Wat vond de kleine man van zijn nieuwe kamer?

@Coop, het moet wel leuk blijven he.......dat moeten is erg slecht voor de vruchtbaarheid en voor de liefde die er ook nog wel bij komt kijken.

Ben gisteren door een vervelend prikbeest op mijn schouder gebeten en de bult doet pijn! (en jeukt en kriebelt en is erg irritatn, want net onder bh bandje)

ga nu slapen, morgne weer vroeg dag (meisje) en ze heeft morgen een speelafspraak met buurmeisje (is 4 dagen jonger...zo leuk, samen opgroeien van box, zandbak naar........)
Hey ladies.

iedereen is er weer!!! Gezellig :-)

disclaimer- sorry lang verhaal-

Nou het was een succes gister. Mijn vriend was nog een beetje huiverig. We hadden hem 5 dagen niet gezien (was met zn moeder wezen kamperen) en hij was verkouden en ook altijd moe na een dag KDV dus vriendlief dacht dat hij de verrassing niet zou waarderen.

Ik heb gezegd dat het onzin is, hij gaat het fantastisch vinden. We hadden hem verteld dat we 2 verrassingen hadden een kleine en een grote. Hij vol enthousiasme zn kado uitgepakt (een wandklok) helemaal blij en toen naar boven gegaan om hem op te hangen. Toen zeiden we doe deze deur eens open... Grote ogen en 'ooohhh wat cool!!' . Groot succes dus. Heeft de hele avond op zn kamer gespeeld en vanochtend ook. Toen hij wakker werd hoorde ik hem tegen zn knuffel zeggen 'wat een mooie grote kamer he'

Wat betreft Israel. Ik had tijdens het reizen een Jongen ontmoet en zijn verliefd geworden. Toen ben ik naar Israel gegaan (hij was Israeli) om te kijken of er meer in de relatie zat. Eerst als au-pair gewerkt (8maanden) toen werkvergunning gekregen en een baan voor een Nederlandse Stichting gekregen. De relatie is uiteindelijk stukgelopen. Ik was het ook zat om slecht te verdienen en weinig kans te hebben op de arbeidsmarkt en veroordeelt te worden omdat ik niet Joods ben. En zo waren er nog 10000 dingen. Ong 1,5 jaar geleden besloten om terug te gaan naar Nederland.

Mijn huidige vriend ken ik al een jaar of 9/10 toen ik in Israel zat waren we elkaar tegengekomen op hyves en aan de praat geraakt. Eigenlijk met het idee, die ga ik nooooooit zien. Zijn ex had hem verlaten en hij had een zoontje van net een jaar. Net een huis gekocht wat verbouwd moest worden en nog meer ellende. Ik woonde in een land met mensen die mij vaak niet accepteerde, er was oorlog met Libanon en stond er alleen voor. We voelde ons zo zielig en konden uuuuurren praten. Het voelde zo goed.

Toen ik had besloten om terug te gaan en voor een maandje naar NL ging om dingen te regelen hebben we elkaar voor het eerst in jaren gezien. BENG! the rest is history :-)

Ik zit inmiddels op dag 27. Af en toe wat steekjes in mn buik maar nog geen officiele aankondiging van de ongesteldheid. fingers crossed.

Fijne dag allemaal!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven